Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061573/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121091 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a0e28a0-ba1d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004346/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 "Ziemia Kłodzka-czyste powietrze" wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła 9 lokali
1.1.9 "Ziemia Kłodzka-czyste powietrze" wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła 1 II kwatrała 25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Ziemia Kłodzka – czyste powietrze (wymiana wysokoemisyjnych źródeł ciepła w budynkach i lokalach mieszkalnych na terenie Gminy Duszniki-Zdrój, Kłodzko Miasto, Kudowa-Zdrój, Lewin Kłodzki, Szczytna, Złoty Stok, Polanica-Zdrój)” – projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061573/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1- Przebudowa wewnętrznych instalacji sanitarnych wraz z budową kotłowni gazowej w budynku przy ul. 1 Maja 25 w Kudowie-Zdroju.Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych polegających na przebudowie wewnętrznych instalacji sanitarnych w 9 lokalach komunalnych mieszkalnych wraz z budową kotłowni gazowej w budynku zlokalizowanym przy ul. 1 Maja 25 w Kudowie-Zdroju, działka nr 178/25, obręb Stary Zdrój.
Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
przebudowa instalacji centralnego ogrzewania,
przebudowa instalacji c. w. u.,
budowa kotłowni gazowej i instalacji gazowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
Załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie są podstawą określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zamówienia stanowią:
1) dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SWZ – część nr 1 przetargu. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „zał. nr 1 do SWZ- część nr 1 przetargu” - Dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do SWZ – część nr 1 przetargu. Nazwa pliku „zał. nr 2 do SWZ- część nr 1 przetargu - STWIORB”. ZALECENIA I WYMOGI DLA OFERENTA zawarte są w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 218794,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej, instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji c. w. u. w budynkach komunalnych w Kudowie-Zdroju.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie wewnętrznej instalacji gazowej, montażu kotła gazowego dwufunkcyjnego, kondensacyjnego z zamkniętą komorą spalania o mocy 24 kW oraz przebudowie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji c. w. u. w lokalach zlokalizowanych:
1. przy ul. 1 Maja 9 w lokalu nr 3 - działka nr 173/11, obręb Stary Zdrój,
2. przy ul. 1 Maja 13 w lokalu nr 3 - działka nr 175, obręb Stary Zdrój,
3. przy ul. 1 Maja 19 w lokalu nr 4 – działka nr 177/11, obręb Stary Zdrój,
4. przy ul. Fabrycznej 8 w lokalu nr 1 - działka nr 426, obręb Zakrze,
5. przy ul. Fabrycznej 8 w lokalu nr 5 - działka nr 426, obręb Zakrze,
6. przy ul. Fabrycznej 8 w lokalu nr 8 - działka nr 426, obręb Zakrze,
7. przy ul. Fabrycznej 8 w lokalu nr 15 - działka nr 426, obręb Zakrze,
8. przy ul. Głównej 15 w lokalu nr 3 - działka nr 303/2, obręb Zakrze,
9. przy ul. Zdrojowej 5 w lokalu nr 2 - działka nr 228, obręb Słone,
Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
zmianę sposobu ogrzewania (likwidacja pieca opalanego paliwem stałym) z montażem kotła gazowego w każdym lokalu,
wykonanie instalacji c .w. u.,
instalację centralnego ogrzewania w każdym lokalu,
wewnętrzną instalację gazu w każdym lokalu mieszkalnym,
roboty wentylacyjne wraz z koniecznym montażem osprzętu,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
Załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy i nie są podstawą określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar Robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SWZ w tym Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zamówienia stanowią: 1) dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SWZ – część nr 2 przetargu. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „zał. nr 1 do SWZ- część nr 2 przetargu” - Dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do SWZ – część nr 2 przetargu. Nazwa pliku „zał. nr 2 do SWZ- część nr 2 przetargu - STWIORB”. ZALECENIA I WYMOGI DLA OFERENTA zawarte są w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 174902,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229221,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238188,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229221,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU INSTALUX MARCIN CZEKAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8871589738
7.3.4) Miejscowość: Jaworek 50
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229221,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182472,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZPHU INSTALUX MARCIN CZEKAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8871589738
7.3.4) Miejscowość: Jaworek 50
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- "Remont drogi do Labiryntu Błędne Skały zlokalizowanej na terenie Parku Narodowego Gór Stołowych Etap I "
- "Wykonanie nawierzchni boiska sportowego wraz z instalacją nawadniającą przy ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju"
- Modernizacja budynku mieszkalnego Karłowie 32 wraz z zagospodarowaniem terenu.
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi.
- 17/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku administracyjnym Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jarosławiu
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.