Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067763/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
- 2022/BZP 00073041/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów
do sprzątania w roku 2022 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piasecznie,
Szkół Powiatu Piaseczyńskiego oraz Poradni Pedag.-Psych...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chyliczkowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 756 62 54 wew. 131
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@piaseczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriówdo sprzątania w roku 2022 na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piasecznie,
Szkół Powiatu Piaseczyńskiego oraz Poradni Pedag.-Psych...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14892228-9570-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336076/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa materiałów czystościowych oraz akcesoriów do sprzątania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067763/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 217321,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022:1) W części pierwszej:
• Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno,
• Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Czajewicza 2/4,05-500 Piaseczno,
• Wydział Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Czajewicza 20, 05-500 Piaseczno.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022 :2) W części drugiej: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Wojska Polskiego 30, 05-500 Piaseczno.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 13666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022:3) W części trzeciej: Zespół Szkół Nr 1, ul. Szpitalna 10, 05-500 Piaseczno.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 5296,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022:4) W części czwartej: Zespół Szkół Zawodowych, ul. Budowlanych 14, 05-530 Góra Kalwaria.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 10406,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022:5) W części piątej : Zespół Szkół Zawodowych im. Gierczak, ul. Dominikańska 9E, 05-530 Góra Kalwaria.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022:6) W części szóstej: Zespół Szkół Nr 3 ZSRCKU, ul. Chyliczkowska 20, 05-500 Piaseczno.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 18764,23 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022:7) W części siódmej: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Szpitalna 12, 05-500 Piaseczno.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 18699,19 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022:8) W części ósmej: IV L.O. ul. Chyliczkowska 17, 05-500 Piaseczno.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022:9) W części dziewiątej: Zespół Szkół im. Reymonta, ul. Mirkowska 39, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022:10) W części dziesiątej: Zespół Szkół Nr 2 im. E.Plater, al. Brzóz 26, 05-500 Piaseczno.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022 :W części jedenastej: Zespół Szkół Specjalnych, ul. Chrobrego 83, 05-502 Pęchery.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 10650,41 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków, materiałów czyszczących i akcesoriów do sprzątania w roku 2022 :12) W części dwunastej: Zespół Szkół Tarczyn, ul. Ks. Cz. Oszkiela 1, 05-555 Tarczyn.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71600,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76757,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71599,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71599,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17462,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17462,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17462,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17462,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25335,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25335,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25336,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25336,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26232,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26232,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26233,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26233,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43780,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43780,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43782,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43782,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74415,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74415,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74419,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74419,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55744,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55744,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55848,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55848,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69248,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69248,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69251,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69251,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26112,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26112,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26113,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26113,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46387,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46387,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30155,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30155,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15624,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15624,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15595,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15595,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10158,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10158,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10159,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WTA PERFEKT Wioleta Siwiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230978715
7.3.3) Ulica: Katowicka 51
7.3.4) Miejscowość: Księżak
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10159,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
- "Koszenie i czyszczenie przydrożnych rowów, cieków podstawowych i przepustów na terenie Gminy Piaseczno "
- "Frezowanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w ramach realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- II Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych oraz środków czystości codziennego użytku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 2 zadania
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.