Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00600403/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00615390/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pralnicze dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pralnicze dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f45c96-7403-4670-93b7-1c426c453e8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00417420/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa prania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 414540,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A: Usługi pralnicze dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu.1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach, Chorzowie, Sosnowcu polegających w szczególności na: odbieraniu, praniu lub czyszczeniu, i zwrocie pełnego asortymentu (wymienionego w załączniku nr 2 do SWZ) do odpowiednich jednostek przy pomocy własnego transportu. Usługa prania obejmuje również krochmalenie, suszenie, maglowanie, drobne naprawy krawieckie, cerowanie, przyszywanie guzików.
2) Zamówienie będzie realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 21.01.2025 r.) albo do wyczerpania wartości umowy jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 24 miesięcy.
3) Termin realizacji jednorazowego zlecenia do 3 dni roboczych - dla 100 kompletów pościeli (przez komplet pościeli należy rozumieć zestaw składający się z poszwy, poszewki i prześcieradła), 150 szt. ręczników małych i 150 szt. ręczników kąpielowych, 100 szt. kocy, 10 szt. kołder, 50 szt. poduszek, 50 szt. ścierek lnianych, 10 szt. narzut, 10 szt. odzieży roboczej i 10 mb sukna;
4) Miejsce świadczenia usługi: jednostki Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowane w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu - wykaz jednostek zawiera załącznik nr 2 do SWZ;
5) Termin usunięcia wady: nie dłużej niż 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia wady. Przez „termin usunięcia wady” należy rozumieć czas liczony od momentu reakcji na zgłoszoną wadę do momentu dostarczenia asortymentu wolnego od wad do danej jednostki Uniwersytetu Śląskiego. Zgłoszenie wady nastąpi za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Wykonawca może skrócić termin usunięcia wady w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu usunięcia wady otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
6) Minimalny termin płatności faktury wynosi: 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
Wykonawca może wydłużyć termin płatności w stosunku do minimalnego terminu wskazanego powyżej (nie dłużej niż do 30 dni). Oferta przewidująca wydłużenie terminu płatności faktury otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.5.5.) Wartość części: 205860,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B: Usługi pralnicze dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie.1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Cieszynie polegających w szczególności na: odbieraniu, praniu lub czyszczeniu, i zwrocie pełnego asortymentu (wymienionego w załączniku nr 2 do SWZ) do odpowiednich jednostek przy pomocy własnego transportu. Usługa prania obejmuje również krochmalenie, suszenie, maglowanie, drobne naprawy krawieckie, cerowanie, przyszywanie guzików.
2) Zamówienie będzie realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 21.01.2025 r.) albo do wyczerpania wartości umowy jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 24 miesięcy.
3) Termin realizacji jednorazowego zlecenia do 3 dni roboczych - dla 100 kompletów pościeli (przez komplet pościeli należy rozumieć zestaw składający się z poszwy, poszewki i prześcieradła), 150 szt. ręczników małych i 150 szt. ręczników kąpielowych, 100 szt. kocy, 10 szt. kołder, 50 szt. poduszek, 50 szt. ścierek lnianych, 10 szt. obrusów.
4) Miejsce świadczenia usługi: jednostki Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowane w Cieszynie - wykaz jednostek zawiera załącznik nr 2 do SWZ;
5) Termin usunięcia wady: nie dłużej niż 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia wady. Przez „termin usunięcia wady” należy rozumieć czas liczony od momentu reakcji na zgłoszoną wadę do momentu dostarczenia asortymentu wolnego od wad do danej jednostki Uniwersytetu Śląskiego. Zgłoszenie wady nastąpi za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Wykonawca może skrócić termin usunięcia wady w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu usunięcia wady otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
6) Minimalny termin płatności faktury wynosi: 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
Wykonawca może wydłużyć termin płatności w stosunku do minimalnego terminu wskazanego powyżej (nie dłużej niż do 30 dni). Oferta przewidująca wydłużenie terminu płatności faktury otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
4.5.5.) Wartość części: 208680,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34486920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34486920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34486920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontrast serwis sp z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646 299 71 66
7.3.3) Ulica: Główna 31
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344869,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274786,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274786,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274786,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontrast serwis sp z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646 299 71 66
7.3.3) Ulica: Główna 31
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272786,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej II
- Kompleksowa realizacja zamówienia w zakresie rezerwacji i sprzedaży krajowych oraz zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych
- Dostawa spektrometru promieniowania gamma
- Usługa łączności Zad. 1 - Łącze światłowodowe GCM-Cieszyn
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L (2)
- Zakup 3 sztuk fabrycznie nowych pojazdów osobowych na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prania, prasowania pościeli wraz z transportem dla Ośrodka AGH w Łukęcinie, ul. Leśna 3, woj. zachodniopomorskie - DE-dzp.272-147/25
- Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli szpitalnej na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli
- Pranie i dzierżawa bielizny szpitalnej jednostek SPZZOZ w Pruszkowie
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej
- Usługa prania mebli tapicerowanych i wykładzin podłogowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.