eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługi pralnicze dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pralnicze dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi pralnicze dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f45c96-7403-4670-93b7-1c426c453e8e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00417420/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Usługa prania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.4.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 414540,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A: Usługi pralnicze dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu.
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach, Chorzowie, Sosnowcu polegających w szczególności na: odbieraniu, praniu lub czyszczeniu, i zwrocie pełnego asortymentu (wymienionego w załączniku nr 2 do SWZ) do odpowiednich jednostek przy pomocy własnego transportu. Usługa prania obejmuje również krochmalenie, suszenie, maglowanie, drobne naprawy krawieckie, cerowanie, przyszywanie guzików.
2) Zamówienie będzie realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 21.01.2025 r.) albo do wyczerpania wartości umowy jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 24 miesięcy.
3) Termin realizacji jednorazowego zlecenia do 3 dni roboczych - dla 100 kompletów pościeli (przez komplet pościeli należy rozumieć zestaw składający się z poszwy, poszewki i prześcieradła), 150 szt. ręczników małych i 150 szt. ręczników kąpielowych, 100 szt. kocy, 10 szt. kołder, 50 szt. poduszek, 50 szt. ścierek lnianych, 10 szt. narzut, 10 szt. odzieży roboczej i 10 mb sukna;
4) Miejsce świadczenia usługi: jednostki Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowane w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu - wykaz jednostek zawiera załącznik nr 2 do SWZ;
5) Termin usunięcia wady: nie dłużej niż 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia wady. Przez „termin usunięcia wady” należy rozumieć czas liczony od momentu reakcji na zgłoszoną wadę do momentu dostarczenia asortymentu wolnego od wad do danej jednostki Uniwersytetu Śląskiego. Zgłoszenie wady nastąpi za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Wykonawca może skrócić termin usunięcia wady w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu usunięcia wady otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
6) Minimalny termin płatności faktury wynosi: 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
Wykonawca może wydłużyć termin płatności w stosunku do minimalnego terminu wskazanego powyżej (nie dłużej niż do 30 dni). Oferta przewidująca wydłużenie terminu płatności faktury otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

4.5.5.) Wartość części: 205860,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część B: Usługi pralnicze dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie.
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla jednostek Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Cieszynie polegających w szczególności na: odbieraniu, praniu lub czyszczeniu, i zwrocie pełnego asortymentu (wymienionego w załączniku nr 2 do SWZ) do odpowiednich jednostek przy pomocy własnego transportu. Usługa prania obejmuje również krochmalenie, suszenie, maglowanie, drobne naprawy krawieckie, cerowanie, przyszywanie guzików.
2) Zamówienie będzie realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 21.01.2025 r.) albo do wyczerpania wartości umowy jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 24 miesięcy.
3) Termin realizacji jednorazowego zlecenia do 3 dni roboczych - dla 100 kompletów pościeli (przez komplet pościeli należy rozumieć zestaw składający się z poszwy, poszewki i prześcieradła), 150 szt. ręczników małych i 150 szt. ręczników kąpielowych, 100 szt. kocy, 10 szt. kołder, 50 szt. poduszek, 50 szt. ścierek lnianych, 10 szt. obrusów.
4) Miejsce świadczenia usługi: jednostki Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowane w Cieszynie - wykaz jednostek zawiera załącznik nr 2 do SWZ;
5) Termin usunięcia wady: nie dłużej niż 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia wady. Przez „termin usunięcia wady” należy rozumieć czas liczony od momentu reakcji na zgłoszoną wadę do momentu dostarczenia asortymentu wolnego od wad do danej jednostki Uniwersytetu Śląskiego. Zgłoszenie wady nastąpi za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Wykonawca może skrócić termin usunięcia wady w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu usunięcia wady otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
6) Minimalny termin płatności faktury wynosi: 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
Wykonawca może wydłużyć termin płatności w stosunku do minimalnego terminu wskazanego powyżej (nie dłużej niż do 30 dni). Oferta przewidująca wydłużenie terminu płatności faktury otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

4.5.5.) Wartość części: 208680,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34486920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34486920 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34486920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontrast serwis sp z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646 299 71 66

7.3.3) Ulica: Główna 31

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344869,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274786,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274786,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274786,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kontrast serwis sp z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646 299 71 66

7.3.3) Ulica: Główna 31

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272786,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.