eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-Zdrój › Horyniec-Zdrój, budynek Teatru Dworskiego (1846 r.), (siedziba Gminnego Ośrodka Kultury): kompleksowa rewaloryzacja - etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121164 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Horyniec-Zdrój, budynek Teatru Dworskiego (1846 r.), (siedziba Gminnego Ośrodka Kultury): kompleksowa rewaloryzacja - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY W HORYŃCU-ZDROJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001027314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Horyniec-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-620

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166313105

1.5.8.) Numer faksu: 166313105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gokhoryniec@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.horyniec.naszgok.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.horyniec.naszgok.pl/bip/informacja-o-zamiarze-zawarcia-umowy-dla-zadania-horyniec-zdroj-budynek-teatru-dworskiego-1846-r-siedziba-gminnego-osrodka-kultury-kompleksowa-rewaloryzacja-etap-ii

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Horyniec-Zdrój, budynek Teatru Dworskiego (1846 r.), (siedziba Gminnego Ośrodka Kultury): kompleksowa rewaloryzacja - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812890a9-da45-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00097754/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Horyniec-Zdrój, budynek Teatru Dworskiego (1846 r.), (siedziba Gminnego Ośrodka Kultury): kompleksowa rewaloryzacja - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Spółka powstała na podstawie Aktu Założycielskiego Spółki z o. o. Zamawiający podlega pod Gminę, która sprawuje nad nią prawną kontrolę nie tylko w aspekcie prawnym, lecz także faktycznym. Do obliczenia procentu działalności, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 12 lit b Zamawiający pozyskał od podmiotu kontrolowanego szczegółowe informacje dotyczące struktury przychodów za ostatnie 3 lata, które potwierdzają tą przesłankę. Okolicznością niezbędną do wykazania z celu udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp jest zawarte w lit. c wymaganie aby w kontrolowanej osobie prawnej nie było bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Zgodnie
z odpisem KRS jedynym wspólnikiem i udziałowcem w przedmiotowym podmiocie jest Gmina Horyniec – Zdrój obejmująca całość udziałów w wysokości całego kapitału zakładowego Spółki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 393411,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont Elewacji - skucie głuchych tynków , uzupełnienie ubytków, przecieranie istniejących tynków, malowanie farbą elewacyjną z zachowaniem istniejących kolorów. Prace konserwatorskie elewacji frontowej, gzyms na ryzalitach bocznych, prace konserwatorskie detali architektonicznych. Wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, izolacja pionowa budynku wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej sali widowiskowej w budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261320-3 - Kładzenie rynien

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483943,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483943,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483943,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Usługi Komunalne" Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931534960

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 28

7.3.4) Miejscowość: Horyniec-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 37-620

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483943,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy
2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.