eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa preparatów dezynfekujących i myjących



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa preparatów dezynfekujących i myjących

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 622 92 16, 622 94 87

1.5.8.) Numer faksu: 644 47 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa preparatów dezynfekujących i myjących

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f994d31e-7542-4d4b-9d78-6262c05109c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00653682/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Środki dezynfekcyjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=cf70cac8-d905-4867-a2ca-1247ee740b52

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=cf70cac8-d905-4867-a2ca-1247ee740b52

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP-271-5/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Hydrożel - Hydrożel do oczyszczania i nawilżania ran z zawartością kwasu podchlorawego HOCl 60ppm, oraz podchlorynu sodu NaOCl 60ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki. Przeznaczony do zaopatrywania ran pooperacyjnych, przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476 lub równoważne). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Pojemność 60g
2. Hydrożel - Hydrożel do oczyszczania i nawilżania ran z zawartością kwasu podchlorawego HOCl 60ppm, oraz podchlorynu sodu NaOCl 60ppm,  o  działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki. Przeznaczony do zaopatrywania ran pooperacyjnych, przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476 lub równoważne). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Pojemność 120g
3. Hydrożel - Hydrożel do oczyszczania i nawilżania ran z zawartością kwasu podchlorawego HOCl 60ppm, oraz podchlorynu sodu NaOCl 60ppm,  o  działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki. Przeznaczony do zaopatrywania ran pooperacyjnych, przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476 lub równoważne). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Pojemność 250g
4. Roztwór - Gotowy do użycia roztwór wodny o zawartości kwasu podchlorawego HOCl 40ppm i podchlorynu sodu NaOCl 40ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do płukania śródoperacyjnego, ran pooperacyjnych, przetok oraz przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego potwierdzony testami (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476 lub równoważne). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Pojemność 500ml
5. Roztwór - Gotowy do użycia roztwór wodny o zawartości kwasu podchlorawego HOCl 40ppm i podchlorynu sodu NaOCl 40ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do płukania śródoperacyjnego, ran pooperacyjnych, przetok oraz przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego potwierdzony testami (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476 lub równoważne). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Pojemność 990ml
6. Hydrożel - Hydrożel do leczenia atopowego zapalenia skóry z zawartością kwasu podchlorawego (HOCl) i podchlorynu sodu (NaOCl). Opakowanie 45g

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Povidone-iodine 100mg/ml 1000ml
2. Povidone-iodine 100mg/ml 30ml

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki sporobójcze do szybkiej dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych na bazie mieszaniny trzech różnych czwartorzędowych związków amonowych. Spektrum działania B( łącznie z MRSA), F, V (Polio, Adeno, polyoma, Vaccinia), spory (C. difficile) w czasie do 2 minut. Nie zawierający w składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Opakowanie typu flow pack. 100 szt. chusteczki o wym. 20 cm x 22 cm (+/- 2cm) o gramaturze min. 45g/m2 wykonane z polipropylenu.
2. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki sporobójcze do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu, w tym głowice USG, bazujące na czwartorzędowych związkach amonowych. Spek-trum działania B (łącznie z MRSA), F, V (Polio, Adeno, polyoma, Vaccinia), spory (C. difficile wg. EN 13704 lub równoważna) w czasie do 2 minut. Nie zawierający w składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Chusteczki o wymiarach min. 14 x 20 cm wykonane z polipropylenu, o gramaturze min. 17 g/m2. Opakowanie w formie tuby a’ 100 szt.
3. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego w tym głowice USG wrażliwego na działanie alkoholu na bazie czwartorzędowych związków amonowych. Spektrum działania B( łącznie z MRSA), F w czasie do 1 min., V (HBV, HIV, HCV, Rota, Vaccinia) w czasie 30 sek., Papova/ Polyoma - 2 min. Nie zawierający w składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Opakowanie typu flow-pack 100 szt. chusteczki o wym. 20 cm x 22 cm (+/- 2cm) o gramaturze min 45g/m2 wykonane z poliestru.
4. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu, w tym głowice USG, na bazie czwartorzędowych związków amonowych. Spektrum działania B (łącznie z MRSA), F w czasie do 1 min., V (HBV, HIV, HCV, Rota, Vaccinia) w czasie 30 sek., Papova/Polyoma - 2 min. Nie zawierający w składzie alkoholi, chloru, aldehydów, fenoli. Opakowanie w formie tuby zawierające 100 szt. chusteczek o wymiarach min. 14 x 20 cm, o gramaturze min 17 g/m2, wykonane z polipropylenu, z możliwością ponownego napełnienia samym wkładem z chusteczkami.
5. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki alkoholowe nasączone etanolem do szybkiej dezynfekcji powierzchni odpornych na działanie alkoholu, również nieinwazyjnych produktów medycznych, ekranów, klawiatur i paneli kontrolnych. Działanie wobec B, F (C. albicans), Tbc (M. terrae, M. avium zgodnie z EN 14348 lub równoważną, V (w tym HIV, HBV, HCV), Rota i MNV zgodnie z normą EN 14476 lub równoważną, w czasie do 1 minuty. Opakowanie typu flow-pack zawierające 60 szt. chusteczek o wymiarach 22 x 20 cm (+/- 2cm) o gramaturze 48g/m2 wykonane z poliestru.
6. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki sporobójcze (w tym do sond USG) na bazie nadtlenku wodoru (7 g ) oraz 0,1 g kwasu nadoctowego i 0,1 g kwasu glikolowego. Brak czynnych pozostałości na powierzchni po dezynfekcji. Spełniajace wymogi normy EN16615 i EN14476 lub równoważne. Bez zawartości alkoholi, QAV. Spektrum działania V, (HIV, HBV, HCV, Rota, Adeno, Polyoma SV40) - 1 min., B, F - 5 min. Opakowanie typu flow-pack zawierające 108 szt chusteczek o wymiarach min. 20x20cm. Zakres działania: B, F (A NIGER), V (HIV, HBV, HCV, ROTA, ADENO POLYOMA SV40, NORO), TBC.
7. Preparat do mycia i dezynfekcji - Chusteczki do dekontaminacji skóry w postępowaniu przedoperacyjnym oraz dekontaminacji skóry skolonizowanej patogenami wielolekoopornymi, w rozmiarze 20x30 cm (+/- 2cm), wykonane z polietylenowej włókniny o min gęstości 45g/m2, nasycone 2% roztworem diglukonianu chlorheksydyny. Jedno opakowanie chusteczek zawierające co najmniej 3 g chlorheksydyny. Wymagane jest, aby chusteczki zostawiały na skórze warstwę chlorheksydyny wykazującą działanie biobójcze do 24h po aplikacji. Czas działania bakteriobójczego 60 sek po aplikacji, drożdżakobójczego 3 minuty po aplikacji. Wyrób biobójczy . Chusteczki pakowane po 10 sztuk w opakowaniu.
8. Przeciwbakteryjny środek do jednoczesnego mycia i odkażania skóry oraz dłoni posiadający w składzie chlocheksydynę. 100 g roztworu zawiera: 2,0 g diglukonianu chlorheksydyny; 1,5 g 2-fenoksyetanol. Posiadający właściwości bakteriobójcze, wirusobójcze i grzybobójcze przy czasie ekspozycji wynoszącym 30 sekund. Skuteczny również w przypadku wysoce opornych gatunków bakterii (np. MRSA, Acinetobacter baumannii lub Enterocococci oporne na wankomycynę). Odpowiedni do przedoperacyjnego odkażania ciała i rąk, zgodnie z wymogami normy EN 1499 lub równoważną. Pozwala na usuwanie tłuszczu i białek ze skóry i dłoni. Przebadany dermatologicznie. Wolny od fenoli, alkoholi i barwników. Bezwonny i bezbarwny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Preparat do dezynfekcji - Preparat w proszku na bazie nadwęglanu sodu i TAED, z zawartością kwasu adypinowego oraz enzymów (proteaza, amylaza, lipaza, mannaza) przeznaczony do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych (instrumentów chirurgicznych, dentystycznych, endoskopów, urządzeń anestezjologicznych). Możliwość zastosowania do dezynfekcji powierzchni sprzętów medycznych, m.in. inkubatorów. Do dezynfekcji manualnej, w myjkach ultradźwiękowych, myjkach automatycznych, myjkach endoskopowych. Z zawartością substancji zapobiegających pyleniu. Aktywność niezanieczyszconego roztworu roboczego - 30h. Spektrum działania dla wysokiego obciążenia organicznego: B (w tym MRSA) (EN 14561 lub równoważną), F (C.albicans, A.brasiliensis) EN 14562 lub równoważną, prątki (M.terrae, M.avium) EN 14563 lub równoważną, V (adeno, polio, noro) wg. EN 14476 lub równoważną, oraz EN 17111 lub równoważną - pełna wirusobójczość w fazie 2.2., pełna sporobójczość potwierdzona normą EN 17126 lub równoważną (C. difficile, B. subtilis, B. cereus) - od 1% w 10 min. Nie wymaga dodatku aktywatora. Opakowanie 1 kg.
2. Preparat do dezynfekcji - Preparat w postaci pianki do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu. Skład: 0,15% N-(3-aminopropylo)-N-dodecylopraopan-1,3-diamina, 0,14% poli(oksy-1,2-etanodilo)alfa[2-didecylmetyloamino)etylo]-omega-hydroksy-propionian (sól). Przeznaczona do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego ze szkła, porcelany, metalu, gumy, tworzy sztucznych, szkła akrylowego. Produkt zarejestrowany również jako produkt biobójczy - również do powierzchni mających kontakt z żywnością. Do dezynfekcji aparatury medycznej, sprzętu, foteli zabiegowych, lamp, inkubatorów. Bez zawartości aldehydów i fenoli, nie odbarwia dezynfekowanych powierzchni. Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (C.albicans), V (HIV, HBV, HCV, wirus grypy, Vaccinia, BVDV, HSV, Ebola) - 1 minuta. Tbc (M.terrae) - 5 minut., prątki (M. terrae, M. avium) - 15 min. Produkt posiada badania dla B, F zgodnie z EN 16615 lub równoważną. Op. 1 l ze spryskiwaczem.
3. Preparat do dezynfekcji - Chusteczki bezalkoholowe przeznaczone do mycia i szybkiej dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholu i innych powierzchni. Skład: 0,15% N-(3-aminopropylo)-N-dodecylopropan-1,3-diamina, 0,14% poli(oksy-1,2-etanodilo)alfa[2-didecylmetyloamino)etylo]-omega-hydroksy-propionian (sól). Przeznaczone do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego ze szkła, porcelany, metalu, gumy, tworzy sztucznych, szkła akrylowego. Do dezynfekcji aparatury medycznej, sprzętu, foteli zabiegowych, lamp, inkubatorów. Bez zawartości aldehydów i fenoli, nie odbarwiają dezynfekowanych powierzchni. Spektrum działania: B (w tym MRSA), F (C.albicans), V (HIV, HBV, HCV, wirus grypy, Vaccinia, BVDV, HSV, Ebola) - 1 minuta. Tbc (M.terrae) - 5 minut., prątki (M. terrae, M. avium) - 15 min. Wymagane badania zgodnie z EN 16615 lub równoważną. Wymiary: 13x20 (+/- 1) cm. Opakowanie: puszka 100 szt. gramatura 23 g/m2. Produkt zarejestrowany jako biobójczy - również do powierzchni mających kontakt z żywością, oraz wyrób medyczny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są uprawnieni do sprzedaży produktów leczniczych zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne. (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2301 ze zm.) - dot. zadania 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.; Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.; Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru działalności regulowanej potwierdzający spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 686), dotyczy hurtowni farmaceutycznej, wytwórcy, składu konsygnacyjnego (odpowiednio):
- Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej,
- Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą,
- w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - Zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
dot. zadania 2;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1.A - formularz ofertowy; Załącznik nr 1.B - Formularz asortymentowo-cenowy; Załącznik nr 3 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z projektem umowy zawartym w załączniku nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=cf70cac8-d905-4867-a2ca-1247ee740b52

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dostawy odbywać się będą w terminie 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.