Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075420/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
- 2022/BZP 00125992/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121297 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE UPROSZCZONYCH PLANÓW URZĄDZENIA LASU WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PEŁNEJ PROCEDURY OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatminski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatminski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE UPROSZCZONYCH PLANÓW URZĄDZENIA LASU WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM PEŁNEJ PROCEDURY OCENY ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1e4eba9-c837-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000368/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla gminy Stanisławów, miasta i gminy Mrozy, gminy Siennica.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075420/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138888,89 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PONIŻSZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania uproszczonych planów urządzenia lasu (zwane dalej UPUL) dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie gminy Stanisławów - powierzchnia 1626 ha;
wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 46-49 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247, ze zmianami), a w razie stwierdzenia obowiązku przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi
90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną
4.5.5.) Wartość części: 30731,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PONIŻSZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania uproszczonych planów urządzenia lasu (zwane dalej UPUL) dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie gminy Siennica, powierzchnia 1531 ha;
wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 46-49 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247, ze zmianami), a w razie stwierdzenia obowiązku przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi
90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną
4.5.5.) Wartość części: 28935,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PONIŻSZA NUMERACJA ZGODNA Z SWZ.4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania uproszczonych planów urządzenia lasu (zwane dalej UPUL) dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie miasta i gminy Mrozy, powierzchnia 1518 ha;
wraz z przeprowadzeniem pełnej procedury oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z art. 46-49 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247, ze zmianami), a w razie stwierdzenia obowiązku przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko projektów uproszczonych planów urządzenia lasu.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi
90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną
4.5.5.) Wartość części: 28690,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30731,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81657,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30731,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAS-R Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793149638
7.3.3) Ulica: ul. Snycerska 34/13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-817
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30731,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28935,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76886,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28935,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAS-R Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793149638
7.3.3) Ulica: ul. Snycerska 34/13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-817
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28935,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28690,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76233,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28690,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAS-R Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793149638
7.3.3) Ulica: ul. Snycerska 34/13
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-817
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28690,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazę Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki
- Budowa terenu rekreacji na działce Nr 7253/1 w Mińsku Mazowieckim - II
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Budowa ul. Orzechowej w Królewcu (II)
- Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2224W Stara Niedziałka - Mistów - Libertów do drogi (Stanisławów - Mlęcin - Kamionka) w msc. Mistów od km 2+176 do km 2+444
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów na terenie gmin: Łomazy, Drelów i Wisznice
- Grodzenie upraw leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025 roku
- WYKONANIE UPROSZCZONYCH PLANÓW URZĄDZENIA LASÓW DLA LASÓW NIESTANOWIĄCYCH WŁASNOŚCI SKARBU PAŃSTWA NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 13 leśnictwach Nadleśnictwa Manowo w 2006 r.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości powyżej 750 000 euro.
więcej: Usługi gospodarki leśnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.