eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZakup, dostawa i montaż aparatu USG oraz lasera okulistycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "MEDKOL" w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż aparatu USG oraz lasera okulistycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "MEDKOL" w Zielonej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDKOL"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971270615

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Kolejarza 1

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-020

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684521557

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: medkol@medkol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medkol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a6b1423-44eb-4b83-80c8-e3926e1efdba

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa i montaż aparatu USG oraz lasera okulistycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "MEDKOL" w Zielonej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a6b1423-44eb-4b83-80c8-e3926e1efdba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001716/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup, dostawa i montaż aparatu USG oraz lasera okulistycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "MEDKOL" w Zielonej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: jednego aparatu USG z wyposażeniem i montażem
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych:
1) Zadanie 1: jednego aparatu USG z wyposażeniem i montażem, wyprodukowanego w nie wcześniej niż w 2024 roku wraz z jego instalacją, uruchomieniem, serwisowaniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a i 1b do SWZ – opis przedmiotu
zamówienia, jak również pozostałe zapisy SWZ, w tym między innymi:
1) Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje i dostosuje sprzęty do potrzeb Zamawiającego wraz ze wszelkim niezbędnym dla jego prawidłowego funkcjonowania oprogramowaniem oraz przeszkoli w zakresie jego obsługi pracowników Zamawiającego.
2) w ramach szkolenia wykonawca zobowiązany będzie do przekazania wiedzy, niezbędnej do prawidłowego użytkowania sprzętów. Szkoleniem zostanie objętych 2-5 pracowników Zamawiającego, w zależności od dostępności personelu w miesiącu dostawy.
3) sprzęty wraz z wyposażeniem dostarczone będą na koszt i ryzyko wykonawcy.
4) Wykonawca wykona na swój koszt montaż sprzętów wraz z wyposażeniem, ich uruchomienie oraz przeszkoli pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
5) Wykonawca dostarczy dokumentację (w języku polskim) pozwalającą pracownikom Zamawiającego, na samodzielne prowadzenie obsługi sprzętów.
6) nie dopuszcza się egzemplarzy powystawowych, rekondycjonowanych i demonstracyjnych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów, należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
6. Zamawiający nie ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani negocjacji.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51410000-9 - Usługi instalowania sprzętu medycznego

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 740740,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: jednego lasera okulistycznego z wyposażeniem i montażem
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych:

2) Zadanie 2: jednego lasera okulistycznego z wyposażeniem i montażem wyprodukowanego w nie wcześniej niż w 2024 roku wraz z jego instalacją, uruchomieniem, serwisowaniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a i 1b do SWZ – opis przedmiotu
zamówienia, jak również pozostałe zapisy SWZ, w tym między innymi:
1) Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje i dostosuje sprzęty do potrzeb Zamawiającego wraz ze wszelkim niezbędnym dla jego prawidłowego funkcjonowania oprogramowaniem oraz przeszkoli w zakresie jego obsługi pracowników Zamawiającego.
2) w ramach szkolenia wykonawca zobowiązany będzie do przekazania wiedzy, niezbędnej do prawidłowego użytkowania sprzętów. Szkoleniem zostanie objętych 2-5 pracowników Zamawiającego, w zależności od dostępności personelu w miesiącu dostawy.
3) sprzęty wraz z wyposażeniem dostarczone będą na koszt i ryzyko wykonawcy.
4) Wykonawca wykona na swój koszt montaż sprzętów wraz z wyposażeniem, ich uruchomienie oraz przeszkoli pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
5) Wykonawca dostarczy dokumentację (w języku polskim) pozwalającą pracownikom Zamawiającego, na samodzielne prowadzenie obsługi sprzętów.
6) nie dopuszcza się egzemplarzy powystawowych, rekondycjonowanych i demonstracyjnych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów, należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
6. Zamawiający nie ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani negocjacji.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

51410000-9 - Usługi instalowania sprzętu medycznego

79632000-3 - Szkolenie pracowników

4.5.5.) Wartość części: 194444,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 789480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789480 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TMS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010765516

7.3.3) Ulica: ul. Wiertnicza 84

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-952

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199540,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199540,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199540,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lumibird Medical Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369276986

7.3.3) Ulica: Ul. Wołoska 9A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-583

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199540,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.