Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00089323/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00098413/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż aparatu USG oraz lasera okulistycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "MEDKOL" w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "MEDKOL"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971270615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Kolejarza 1
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-020
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684521557
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: medkol@medkol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medkol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a6b1423-44eb-4b83-80c8-e3926e1efdba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż aparatu USG oraz lasera okulistycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "MEDKOL" w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a6b1423-44eb-4b83-80c8-e3926e1efdba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001716/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup, dostawa i montaż aparatu USG oraz lasera okulistycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "MEDKOL" w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089323
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: jednego aparatu USG z wyposażeniem i montażem1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych:
1) Zadanie 1: jednego aparatu USG z wyposażeniem i montażem, wyprodukowanego w nie wcześniej niż w 2024 roku wraz z jego instalacją, uruchomieniem, serwisowaniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a i 1b do SWZ – opis przedmiotu
zamówienia, jak również pozostałe zapisy SWZ, w tym między innymi:
1) Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje i dostosuje sprzęty do potrzeb Zamawiającego wraz ze wszelkim niezbędnym dla jego prawidłowego funkcjonowania oprogramowaniem oraz przeszkoli w zakresie jego obsługi pracowników Zamawiającego.
2) w ramach szkolenia wykonawca zobowiązany będzie do przekazania wiedzy, niezbędnej do prawidłowego użytkowania sprzętów. Szkoleniem zostanie objętych 2-5 pracowników Zamawiającego, w zależności od dostępności personelu w miesiącu dostawy.
3) sprzęty wraz z wyposażeniem dostarczone będą na koszt i ryzyko wykonawcy.
4) Wykonawca wykona na swój koszt montaż sprzętów wraz z wyposażeniem, ich uruchomienie oraz przeszkoli pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
5) Wykonawca dostarczy dokumentację (w języku polskim) pozwalającą pracownikom Zamawiającego, na samodzielne prowadzenie obsługi sprzętów.
6) nie dopuszcza się egzemplarzy powystawowych, rekondycjonowanych i demonstracyjnych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów, należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
6. Zamawiający nie ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani negocjacji.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51410000-9 - Usługi instalowania sprzętu medycznego
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 740740,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: jednego lasera okulistycznego z wyposażeniem i montażem1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych:
2) Zadanie 2: jednego lasera okulistycznego z wyposażeniem i montażem wyprodukowanego w nie wcześniej niż w 2024 roku wraz z jego instalacją, uruchomieniem, serwisowaniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a i 1b do SWZ – opis przedmiotu
zamówienia, jak również pozostałe zapisy SWZ, w tym między innymi:
1) Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje i dostosuje sprzęty do potrzeb Zamawiającego wraz ze wszelkim niezbędnym dla jego prawidłowego funkcjonowania oprogramowaniem oraz przeszkoli w zakresie jego obsługi pracowników Zamawiającego.
2) w ramach szkolenia wykonawca zobowiązany będzie do przekazania wiedzy, niezbędnej do prawidłowego użytkowania sprzętów. Szkoleniem zostanie objętych 2-5 pracowników Zamawiającego, w zależności od dostępności personelu w miesiącu dostawy.
3) sprzęty wraz z wyposażeniem dostarczone będą na koszt i ryzyko wykonawcy.
4) Wykonawca wykona na swój koszt montaż sprzętów wraz z wyposażeniem, ich uruchomienie oraz przeszkoli pracowników wskazanych przez Zamawiającego.
5) Wykonawca dostarczy dokumentację (w języku polskim) pozwalającą pracownikom Zamawiającego, na samodzielne prowadzenie obsługi sprzętów.
6) nie dopuszcza się egzemplarzy powystawowych, rekondycjonowanych i demonstracyjnych.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów, należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym – o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
6. Zamawiający nie ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani negocjacji.
9. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51410000-9 - Usługi instalowania sprzętu medycznego
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 194444,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 789480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 789480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 789480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TMS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010765516
7.3.3) Ulica: ul. Wiertnicza 84
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 789480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199540,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199540,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199540,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lumibird Medical Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369276986
7.3.3) Ulica: Ul. Wołoska 9A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-583
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUMIBIRD MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUMIBIRD MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199540,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Konserwacja kanalizacji deszczowej wraz z elementami drogowych obiektów inżynierskich przy drogach woj. admi. przez ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1: RDWZG Zad. 2: RDWK Zad. 3: RDWKŁ
- "Kampania promocyjna Kongresu Gospodarczego - Lubuskie 2025 oraz dwóch spotkań na rzecz PPO w Internecie."
- LA.261.11.2025 Sukcesywne dostawy materiałów szewnych
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Aleja Wojska Polskiego
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Dostawa wyposażenia niespecjalistycznego.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Prace instalacyjno- budowlane związane z przygotowaniem pomieszczeń do montażu aparatu do angiografii komputerowej wraz z zakupem i dostawą kolumny anestezjologicznej i wyposażenia.
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 7 pakietów
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.