Og³oszenie z dnia 2022-04-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00177764/01 - Wynik z dnia 2022-05-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja stadionu miejskiego w ¦widniku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja stadionu miejskiego w ¦widniku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a6bb53ab-bb1e-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00121374
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039777/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.16 Modernizacja Stadionu Miejskiego w ¦widniku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê
przy u¿yciu mini Portalu,który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod
adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal (dane konta zamawiaj±cego na ePUAP -odbiorca:Urz±dMiasta ¦widnik,adres skrytki
ePUAP: /umswidnik/SkrytkaESP ) oraz poczty elektronicznej (z wyj±tkiem sk³adania ofert), na adres zampub@e-swidnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotycz±ce korespondencji elektronicznej:1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego,musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:
„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
oraz do „Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbieraniadokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji
publicznej(ePUAP).3.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz z³o¿enia,
zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”
wynosi150MB. 4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych,o¶wiadczeñ lub elektronicznych
kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 5. W postêpowaniu o
udzielenie zamówienia
komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanieo¶wiadczeñ,wniosków,zawiadomieñ oraz
przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego ormularza:„Formularz do komunikacji”
dostêpnego na ePUAP oraz
udostêpnionego przez mini Portal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy
pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP. 7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty
elektronicznej,email:zampub@eswidnik.pl 8.Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem„Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 7adres email (nie dotyczy sk³adania ofert). Sposób
sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.
2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z
dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. (RODO) dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³
Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci:wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c±
jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onka
organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1),dalej ,,RODO”, informujemy, ¿e: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦widnik z siedzib± w
¦widniku, ul.Stanis³awa Wyspiañskiego 27, 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej ¦widnik mo¿na
kontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod@e-swidnik.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego,4) odbiorcami Pani/Panadanych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art.96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych
(t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Panadane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15RODO prawo
dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;9) prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 10) nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;- na podstawie
art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych,gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP-Z 271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Modernizacja stadionu miejskiego w ¦widniku”.
3.2 Przedmiot umowy obejmuje wykonanie modernizacji istniej±cych elementów obiektów budowlanych stadionu, w tym:
a) daszków nad wej¶ciami do budynku,
b) opaski wokó³ budynku oraz zapadniêtej nawierzchni wokó³ boisk,
c) tynków i malowañ,
d) ¿elbetowych trybun (wymiany warstw spadkowych),
e) napêdu do furt,
f) innych, towarzysz±cych.
3.3 Przedmiot umowy okre¶la:
a) Przedmiar robót,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3.4 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (za³±cznik nr 4 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262300-4 - Betonowanie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej
45442110-1 - Malowanie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie
stosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji i rêkojmi - 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w formularzu oferty nale¿y podaæ nazwy (firmy) orazdok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê,a oferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego
pe³nomocnika. Do oferty do³±czyæ nale¿y
pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia,ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo.
2.Zasady spe³niania warunków przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podano w sekcji
5.4og³oszenia. 3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub
do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z
wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w
postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany w Umowie mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron na pi¶mie, w formie aneksu.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w nastêpuj±cym zakresie i na warunkach:
2.1 Zwiêkszenie zakresu rzeczowego Przedmiotu Umowy o:
1) roboty w ilo¶ci wiêkszej ni¿ to wynika z przedmiaru,
2) wykonanie robót nieujêtych w dokumentacji na skutek b³êdu oraz robót dodatkowych, których wykonanie jest potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia i których z przyczyn technicznych, gospodarczych lub ekonomicznych nie nale¿y oddzieliæ od zamówienia podstawowego.
2.2 Zmiany w zakresie Przedmiotu Umowy w przypadkach:
1) gdy wykonanie ca³ego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn prawnych, finansowych, organizacyjnych lub spo³ecznych, stwierdzenia przez Zamawiaj±cego konieczno¶ci rezygnacji z wykonania czê¶ci Przedmiotu Umowy (roboty zaniechane lub zmniejszenie ilo¶ci robót).
2.3 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione,
2) konieczno¶ci wykonania robót w sytuacjach okre¶lonych w ust. 2.1 - wynagrodzenie za roboty ustalane bêdzie zgodnie z § 12 ust. 5 pkt 2) i 3), zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy w sytuacjach okre¶lonych w ust. 2.2 - wynagrodzenie za roboty ustalane bêdzie zgodnie z §12 ust. 5 pkt 4) i 5).
2.4 Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy, gdy jest ona spowodowana:
1) warunkami atmosferycznymi, które to uniemo¿liwiaj± lub utrudniaj± w wysokim stopniu wykonanie robót zgodnie z technologi± i przepisami BHP – utrzymuj±cymi siê przez okres co najmniej 3 dni,
2) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê Przedmiotu Umowy,
3) zwiêkszeniem zakresu rzeczowego, o ile nie bêdzie ich mo¿na wykonywaæ równolegle z zamówieniem,
4) dzia³ania si³y wy¿szej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 z pó¼ñ. zm.), uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy w okre¶lonym terminie – o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz o czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania,
5) niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac ze wzglêdu na ograniczenia, zakazy
i nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa, w przypadkach i na zasadach okre¶lonych w przepisach,
6) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
7) nastêpstwem wprowadzenia zmian w przepisach prawa.
Fakty te musz± byæ odnotowane w dzienniku budowy i potwierdzone przez Inspektora, lub informacja o nich przekazana Zamawiaj±cemu na pi¶mie.
W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami, Strony ustal± nowe terminy z tym, ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji Przedmiotu Umowy równy bêdzie okresowi uzasadnionej przerwy lub przestoju.
3. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2.5 pkt 1) - 14) jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê i uzyskanie zgody drugiej Strony Umowy.
5. W terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku dotycz±cego robót, o których mow± w ust. 2.5 pkt 4) wraz z propozycj± wyceny robót i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonego ¿±dania zmiany Umowy i odpowiednio propozycji wyceny robót, zarówno w przypadku odmowy jak
i akceptacji ¿±dania zmiany.
6. Bez zgody Zamawiaj±cego mog± byæ wykonywane jedynie prace maj±ce na celu niezw³oczne zapobie¿enie awarii, szkodzie lub utracie ¿ycia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowi±zany jest natychmiast zawiadomiæ Zamawiaj±cego.
7. Powy¿sze zmiany mo¿na wprowadziæ za zgod± obu stron, w formie aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu na skrytkê ePUAP Zamawiaj±cego: /umswidnik/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-28
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Dostawa warzyw, owoców, mro¿onek, jajek, artyku³ów spo¿ywczych, mleka, miêsa i pieczywa
- Budowa o¶wietlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kana³u technologicznego oraz o¶wietlenia przej¶cia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w ¦widniku
- Modernizacja istniej±cego o¶wietlenia na energooszczêdne w Gminie Miejskiej ¦widnik - etap II
- Modernizacja budynków przy ul. Modrzewiowej 3 i 3A w ¦widniku nale¿±cych do Lokum TBS Sp. z o.o. poprzez wykonanie i wymianê fasad kurtynowych klatek schodowych z drewnianych na aluminiowe
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie ¶widnickim"
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lêdziny w 2025r.
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- "Instalacja OZE i poprawa efektywno¶ci energetycznej wraz z przebudow± zaplecza technicznego Zarz±du Dróg Powiatowych w S³upsku"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2921L w zakresie budowy drogi dla pieszych w miejscowo¶ci Wolaniny
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.