Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00041334/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
- 2025/BZP 00134175/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka oraz nasadzenia kompensacyjne drzew w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRYFIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sprzymierzonych 4
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 404 50 00
1.5.8.) Numer faksu: 91 404 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gryfino.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/gryfino_powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinka oraz nasadzenia kompensacyjne drzew w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eda6cce-8df0-468d-b61f-e787bdb5a7ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.272.1.2025.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172076,8 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z Wycinką oraz nasadzeniami kompensacyjnymi drzew w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania:a) zadanie I – wg załącznika nr 1a i 7a,
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77211000-2
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odrębnie na każde zadanie.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych .
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego oferenta maksymalnie na jedno zadanie, zgodnie z formularzami ofert 1a, 1b.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Szczegółowe Specyfikacja Techniczne, stanowiące Załączniki nr 7a i 9 do SWZ.
Pozostałe zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
4.5.5.) Wartość części: 68172,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z Wycinką oraz nasadzeniami kompensacyjnymi drzew w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania:a) zadanie II – wg załącznika nr 1b i 7b,
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 77211000-2
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odrębnie na każde zadanie.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych .
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego oferenta maksymalnie na jedno zadanie, zgodnie z formularzami ofert 1a, 1b.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Szczegółowe Specyfikacja Techniczne, stanowiące Załączniki nr 7b i 9 do SWZ.
Pozostałe zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
4.5.5.) Wartość części: 103904,8 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99792,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179156,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99792,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BION Łukasz Białek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542407908
7.3.3) Ulica: Lutkowo 42
7.3.4) Miejscowość: Dobrzany
7.3.5) Kod pocztowy: 73-130
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99792,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224532,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Zakład Usługowo-Handlowy Agnieszka Aniśkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971479396
7.3.3) Ulica: Al. Jabłonkowa 21f
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY AGNIESZKA ANIŚKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY AGNIESZKA ANIŚKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Dostawa płyt drogowych o wymiarach 300 cm x 150 cm x 15 cm do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Gryfinie
- Hurtowy zakup wraz z dostawą oleju napędowego.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Modernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie miasta Gryfino
- Remont pokrycia dachu na budynku Przedszkola Nr 3 w Gryfinie
więcej: przetargi w Gryfinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.