Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063605/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121408 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i montaż 100 platform lęgowych dla ptaków drapieżnych w unikalnej Dolinie Dolnej Odry
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PARKÓW KRAJOBRAZOWYCH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: ZPKWZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321261746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starzyńskiego 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-160
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 17 120
1.5.8.) Numer faksu: 91 48 17 121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpkwz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkwz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4623161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i montaż 100 platform lęgowych dla ptaków drapieżnych w unikalnej Dolinie Dolnej Odry2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca7de0df-bd37-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056840/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie , dostarczenie i instalacja 100 szt. platform lęgowych dla ptaków drapieżnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej Interreg Meklemburgia – Pomorze Przednie – Brandenburgia – Polska w ramach Projektu „Przyroda bez granic w unikalnej Dolinie Dolnej Odry”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063605/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.0750.1.2020/PL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 328726,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż 100 platform lęgowych dla ptaków drapieżnych.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
90721700-4 Usługi ochrony gatunków zagrożonych
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oferta musi obejmować wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
4. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
5. Zamawiający wskazuje na następujące powody braku podzielenia zamówienia na części (art. 91 ust. 2 ustawy PZP):
- Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na jednorodny charakter dostawy, stanowiącej przedmiot zamówienia. Usługa ta musi być świadczona kompleksowo dla zachowania celu, któremu ma służyć, tj. montażu 100 platform lęgowych dla ptaków drapieżnych w miejscach najkorzystniejszych, które nie są podawane do publicznej wiadomości. Ponadto, podział na części nie przyniósłby żadnych korzyści w postaci oszczędności środków publicznych, spowodowałby potrzebę skoordynowania przez Zamawiającego działań różnych wykonawców mogących przyjąć inną metodykę wykonywania platform, a to mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera SOPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO KONSERWACJI PRZYRODY S.C. Małgorzata Zimnicka i Damian Spieczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320944756
7.3.3) Ulica: Frezjowa 8
7.3.4) Miejscowość: Dobra
7.3.5) Kod pocztowy: 72-003
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
- Kompleksowa usługa wsparcia i doradztwa eksperckiego w zakresie ochrony głuszca i cietrzewia na rzecz projektu "Razem dla natury - ochrona gatunków i siedlisk na terenach cennych przyrodniczo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.