Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050585/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121428 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z remontem budynku biurowego Nadleśnictwa Wichrowo wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Wichrowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510549837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wichrowo 2
1.5.2.) Miejscowość: Dobre Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-040
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89)6161320
1.5.8.) Numer faksu: (89)6163472
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wichrowo@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wichrowo.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wichrowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z remontem budynku biurowego Nadleśnictwa Wichrowo wraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee7fa76b-b177-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00049819/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa wraz z remontembudynku biurowego Nadleśnictwa Wichrowo wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050585/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa wraz z remontem budynku biurowego Nadleśnictwa Wichrowo wraz z zagospodarowaniem terenu. Budynek biurowy Nadleśnictwa Wichrowo jest wpisany do księgi rejestru zabytków. Zakres robót jest następujący:
3.3.1 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
3.3.2 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie.
3.3.3 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.3.4 Zmawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, które w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywać będą czynności związane z wykonaniem robót ogólnobudowlanych, konstrukcyjnych, sanitarnych, elektrycznych, telekomunikacyjnych, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. 2020 poz. 1320) tj. pracy, w której pracownik zobowiązuje się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących czynności nadzoru nad w/w robotami.
3.3.5 Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w/w osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do 7 do SWZ.
3.3.6 Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa w pkt 3.3.4 na okres niezbędny realizacji niniejszego zamówienia. Wszystkie osoby realizujące prace, o których mowa w pkt 3.3.4 winny przez cały okres ich realizacji być zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
3.3.7 W okresie realizacji zamówienia, w przypadku pojawienia się wątpliwości, czy osoba/osoby, o której mowa w pkt 3.3.4, zatrudniona jest na umowę o pracę, Zamawiający może żądać aktualnego oświadczenia potwierdzającego powyższe oraz przedłożenia zanonimizowanych umów o pracę (zawierających imię i nazwisko, okres zatrudnienia oraz wymiar zatrudnienia).
3.3.8 Wykonawca może odbyć wizję lokalną w celu zbadania przedmiotu zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskania samemu i na własną odpowiedzialność wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Zamawiający rekomenduje odbycie wizji lokalnej aczkolwiek udział w wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
3.3.9 Udział w wizji lokalnej możliwy będzie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2846991,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2895223,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2846991,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "DOMEX" Jan Fydrych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431131934
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe " DOMEX" Jan Fydrych
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe " DOMEX" Jan Fydrych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2846991,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z DOBREGO MIASTA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Dobrym Mieście »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.