eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubomierzPrzebudowa z rozbudową budynku stacji kolejowej w Pławnej ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu na świetlicę wiejską



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową budynku stacji kolejowej w Pławnej ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu na świetlicę wiejską

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-623

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757833166

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@lubomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.lubomierz.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa z rozbudową budynku stacji kolejowej w Pławnej ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu na świetlicę wiejską

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1104d00-90a4-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004504/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa z rozbudową budynku stacji kolejowej w Pławnej ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu na świetlicę wiejską

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061793/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RT.272.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1024756,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa z rozbudową budynku stacji kolejowej w Pławnej na świetlicę wiejską. 1.1. Planowany zadanie dotyczy przebudowy wraz z rozbudową byłego dworca kolejowego w Pławne Górnej w celu przystosowania obiektu na świetlicę wiejską. Budynek dawnego dworca,
w centralnej części dwukondygnacyjny z poddaszem, z dwoma skrzydłami bocznymi. Skrzydła boczne przeznaczone są do przebudowy i zaadaptowania na pomieszczenia świetlicy wiejskiej, zaś część centralna będzie mieścić strefę wejściową, sanitariaty i pomieszczenia pomocnicze. 1.2. Dane techniczne istniejącego obiektu Długość : 32,38 m; Szerokość : 11,57 m; Wysokość sali: 10,94 m; Powierzchnia użytkowa: 443,43 m2; Powierzchnia zabudowy: 303,43 m2; Ilość kondygnacji naziemnych: 3; Typ dachu: dwuspadowy symetryczny i kopertowy(skrzydło wschodnie); Powierzchnia działki: 2090,38 m2
1.3. Opis lokalizacji inwestycji Obszar będący przedmiotem opracowania znajduje się na działce nr 1351/2 obręb Pławna. Powierzchnia działki wynosi 0,21 ha. Naturalne ukształtowanie terenu działki utrzymuje się na rzędnych wysokościowych w przedziale od 281,7 m n.p.m. do 282 m n.p.m. Na działce znajduje się budynek dawnego dworca, w centralnej części dwukondygnacyjny z poddaszem, z dwoma skrzydłami bocznymi. Skrzydła boczne przeznaczone są do przebudowy i zaadaptowania na pomieszczenia świetlicy wiejskiej, zaś część centralna będzie mieścić strefę wejściową, sanitariaty i pomieszczenia pomocnicze. Istniejąca nawierzchnia wokół budynku jest w znacznej części porośnięta nieuporządkowaną zielenią. Budynek posiada infrastrukturą w postaci przyłącza wody (ze studni), oraz zasilania z sieci elektroenergetycznej. Budynek nie posiada przyłącza kanalizacji sanitarnej i ścieki odprowadzone są do szamba. 1.4. W ramach robót budowlanych przewiduje się:
- wymianę okien,
- renowację drzwi zewnętrznych oraz okiennic zewnętrznych,
- wymianę rynien i pokrycia dachowego,
- wykonanie nowych konstrukcji dachowych,
- naprawę, oczyszczenie, impregnację konstrukcji dachowych,
- renowację konstrukcji dachowej,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- renowację elementów więźby dachowej,
- oczyszczenie ciśnieniowe powierzchni kamiennych elewacji,
- odrestaurowanie murków tarasu,
- wykonanie drewnianych tarasów,
- montaż balustrad,
- wymianę elementów tarasu oraz jego przedłużenie i utworzenie schodów prowadzących na jego poziom,
- utworzenie podjazdu wejściowego dla niepełnosprawnych,
- wyburzenie drewnianej przybudówki,
- wykonanie zadaszenia nad zewnętrznym wejściem do piwnicy (w miejscu rozebranej przybudówki) o konstrukcji drewnianej kryte poliwęglanem komorowym,
- utworzenie podłogi na gruncie,
- otynkowanie i pomalowanie pow. kamiennych i sufitów,
- wykonanie wpustów podłogowych,
- rozbiórkę istniejącego pieca,- uzupełnienie ściany zewnętrznej,
- poszerzenie otworu drzwiowego do wysokości 220,
- renowację pow. kamiennych,
- renowację konstrukcji nastawni,
- wykonanie nadproży w ścianie,
- zamurowanie otworów w ścianie,
- wykonanie stanowisk ekspozycyjnych,
- wykonanie posadzi z betonu polerowanego,
- wykonanie platformy schodowej dla niepełnosprawnych,
- renowację drzwi i parapetów wewnętrznych,
- wykonanie przejścia i drzwi do pomieszczenia 0.3 i 0.4, 0.1,
- renowację istniejących płytek podłogowych ceramicznych,
- wyburzenie ścianki – parter,
- wykonanie i wykończenie ścianek działowych,
- utworzenie aneksu kuchennego,
- montaż nowych drzwi wewnętrznych,
- usunięcie stropu Klein,
- renowację posadzki drewnianej,
- renowację balustrady, schodów drewnianych i obudowy klatki schodowej,
- wyminę części konstrukcji stropu,
- rozbiórkę pieca kaflowego,
- montaż elementów armatury,
- usunięcie ścianek działowych,
- wykonanie przegród poziomych zgodnie z DT,
- wykonanie drenażu z izolacją i opaski żwirowej przy budynku,
- wykonie bednarki,
- wykonanie przyłącza wody ze studni oraz jej modernizację,
- budowa zbiornika bezodpływowego na ścieki oraz wykonanie przyłącza do budynku,
- wykonanie dwóch zbiorników rozsączających na potrzeby zagospodarowania wód opadowych,
- wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji wody zimnej,
- wykonanie instalacji wody ciepłej,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonanie pompy ciepła powietrze-woda,
- wykonanie wentylacji mechanicznej (rekuperatory ścienne),
- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej,
- wykonanie tablic rozdzielczych instalacji elektrycznej,
- wykonanie instalacji oświetlenia,
- wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych,
- wykonanie instalacji odgromowej,
- wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie nawierzchni brukowej,
- wykonanie nawierzchni z geograty,
- montaż małej architektury,
- wykonanie nasadzeń,
Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, a także zakres zostały określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ, opracowanej przez: REWIZJA Grupa projektowa Krzysztof Grześków ul. B. Prusa 37, 50-319 Wrocław, na którą składa się projekt techniczny zamienny, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z opiniami, uzgodnieniami i decyzjami. Oferta ma być kompletna z uwzględnieniem wszystkich branż a także powinna uwzględniać wszystkie czynności i koszty wynikające ze specyfiki zadania (przygotowanie terenu, niezbędne
roboty rozbiórkowe itp.). Dodatkowo jako materiał pomocniczy przedstawiony jest przedmiar robót budowlanych przewidzianych do wykonania. Jeżeli jakieś prace nie wynikają wprost z dokumentacji projektowej lub innych załączników do SWZ – a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót a ich konieczność Wykonawca mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty – przyjmuje się, że należą one do przedmiotu umowy a wynagrodzenie za ich
wykonanie jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym przyjętym w niniejszym zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44622100-7 - Urządzenia do odzyskiwania ciepła

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990092,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2138500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990092,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Modernizacyjno – Budowlany Delta Adam Bednarczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121028259

7.3.3) Ulica: Dolne Młyny 54/2

7.3.4) Miejscowość: Dolne Młyny 54/2

7.3.5) Kod pocztowy: 59-700

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Remigiusz Hałka instalacje wodno-kanalizacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990092,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.