Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00067544/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
- 2023/BZP 00071476/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. IRENY KOSMOWSKIEJ W SUSZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519455180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 1
1.5.2.) Miejscowość: Susz
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 552786198
1.5.8.) Numer faksu: 552787232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zssusz@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssusz.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d501e552-9fed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d501e552-9fed-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048435/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS/261/02/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 119454,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu”.
1. Dostawa pelletu drzewnego o średnicy 6-8 mm według potrzeb w przewidywanej ilości około 86 ton wraz z transportem i rozładunkiem do pomieszczenia magazynowego u Zamawiającego;
2. Ze względu na brak możliwości składowania całości przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całkowitej ilości dostaw jednocześnie tylko w określonej ilości cyklach.
3. Jednorazowa wielkość dostawy pelletu za pomocą złącza pneumatycznego nie może być większa niż 15 ton lub na skład pellet na paletach w workach 15 kg nie więcej niż 30 ton.
4. Ilość stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
5. Pellet drzewny powinien spełniać następujące minimalne wymagania:
- Pellet klasy DIN Plus EN A1+
- wartość opałowa nie niższa niż 18 000 MJ/kg,
- wilgotność nie większa niż 10%,
- zawartość popiołu nie większa niż 0,7%,
- zawartość siarki nie większa niż 0,08%,
- gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm3,
- długość od 10 mm do 40 mm,
- średnica od 6 mm do 8 mm.
Dostarczony do Zamawiającego pellet drzewny:
- nie będzie wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo-organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki
- nie będzie zawierał w sobie substancji niebiodegradowalnych w stopniu odbiegającym od znanych naturalnych właściwości pelletu drzewnego danego rodzaju, tj. nie będzie zawierał w sobie dodatków niebiodegradowalnych, niewystępujących naturalnie (np. farby, lakiery, impregnaty) lub w stopniu przekraczającym znane naturalne wielkości tych zanieczyszczeń, które wpływają na procesy spalania, a zatem wpływałyby na ilość pozyskiwanych świadectw pochodzenia;
- nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego, dostarcza przy dostawie pelletu, raport/sprawozdanie z badań laboratoryjnych potwierdzający właściwości oferowanego pelletu
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146928,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168190,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146928,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomass Future Adrian Kaliszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951449512
7.3.4) Miejscowość: Rozbitek
7.3.5) Kod pocztowy: 64-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biomass Future Adrian Kaliszak
jakie przetargi wygrała firma
Biomass Future Adrian Kaliszak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146928,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.