eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSerwis, konserwacja i drobne naprawy urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej na nieruchomościach należących do TBS WROCŁAW sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis, konserwacja i drobne naprawy urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej na nieruchomościach należących do TBS WROCŁAW sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tbs-wroclaw.logintrade.net/zapytania_email,186002,847f7cd7f9679a237c0787bcca79c617.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis, konserwacja i drobne naprawy urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej na nieruchomościach należących do TBS WROCŁAW sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7792eda7-cbbd-484b-bf78-6f603cd7ba68

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 468307 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd / serwis/ konserwacja oraz drobne roboty naprawcze urządzeń i elementów wentylacji mechanicznej w częściach administracyjnych budynków mieszkalnych, na terenie zewnętrznym nieruchomości oraz w lokalach mieszkalnych (w trybie awaryjnym, po uprzednim zgłoszeniu najemcy i uzgodnieniu z administratorem budynku) mające na celu zapewnienie sprawności użytkowej, technicznej i prawidłowego działania zgodnie z wymaganiami prawa oraz obowiązującymi przepisami bhp i p.poż.
2. ZADANIE NR 1
Urządzenia produkcji: Aereco.
Ilość urządzeń: 1790 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

39717100-2 - Wentylatory

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 349450 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd / serwis/ konserwacja oraz drobne roboty naprawcze urządzeń i elementów wentylacji mechanicznej w częściach administracyjnych budynków mieszkalnych, na terenie zewnętrznym nieruchomości oraz w lokalach mieszkalnych (w trybie awaryjnym, po uprzednim zgłoszeniu najemcy i uzgodnieniu z administratorem budynku) mające na celu zapewnienie sprawności użytkowej, technicznej i prawidłowego działania zgodnie z wymaganiami prawa oraz obowiązującymi przepisami bhp i p.poż.
2. ZADANIE NR 2
Urządzenia produkcji: Harmann
Ilość urządzeń: 117 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

39717100-2 - Wentylatory

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 60708 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd / serwis/ konserwacja oraz drobne roboty naprawcze urządzeń i elementów wentylacji mechanicznej w częściach administracyjnych budynków mieszkalnych, na terenie zewnętrznym nieruchomości oraz w lokalach mieszkalnych (w trybie awaryjnym, po uprzednim zgłoszeniu najemcy i uzgodnieniu z administratorem budynku) mające na celu zapewnienie sprawności użytkowej, technicznej i prawidłowego działania zgodnie z wymaganiami prawa oraz obowiązującymi przepisami bhp i p.poż.
2. ZADANIE NR 3
Urządzenia produkcji: VTS oraz VBW
Ilość urządzeń: VTS – 5 sztuk; VBW – 4 sztuki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

39717100-2 - Wentylatory

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 42357,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd / serwis/ konserwacja oraz drobne roboty naprawcze urządzeń i elementów wentylacji mechanicznej w częściach administracyjnych budynków mieszkalnych, na terenie zewnętrznym nieruchomości oraz w lokalach mieszkalnych (w trybie awaryjnym, po uprzednim zgłoszeniu najemcy i uzgodnieniu z administratorem budynku) mające na celu zapewnienie sprawności użytkowej, technicznej i prawidłowego działania zgodnie z wymaganiami prawa oraz obowiązującymi przepisami bhp i p.poż.
2. ZADANIE NR 4
Urządzenia produkcji: Mercor
Ilość urządzeń: 81 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

39717100-2 - Wentylatory

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 15791,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370513,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370513,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370513,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Venbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151818200

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370513,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66030,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66030,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66030,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Venbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151818200

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66030,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41503,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41503,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41503,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Venbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151818200

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41503,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14784,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19445,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19445,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Venbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151818200

7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19445,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.