Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00632733/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
- 2024/BZP 00654978/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-16
- 2024/BZP 00665046/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00010356/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa ul. Ogrodowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,184018,27bb3ed684e5568bf75a203e654aefb5.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa ul. Ogrodowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-867b462f-b564-4459-8342-ac259e41f660
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037856/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Przebudowa ul. Ogrodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632733
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU.260.62.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9857188,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 116840D - ul. Ogrodowa na odcinku o długości 707,61m od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 380 (ul. Wrocławska) do stacji paliw „Pieprzyk”.
Teren, na którym realizowana będzie inwestycja znajduje się na działkach nr: 143/3, 181/1, 182/4, 183/1, 181/4, 179/7, 178/8, 178/10, 178/12, 177/10, 177/12, 176/5, 176/7, 137/7, obr. nr 4 Szczawienko.
W zakres zadania wchodzi:
- rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania terenu kolidujących z inwestycją – w niezbędnym zakresie,
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją,
- roboty ziemne (wykopy i nasypy),
- wbudowanie betonowych elementów prefabrykowanych takich jak: krawężniki, obrzeża, oporniki itp.,
- przebudowa jezdni ul. Ogrodowej,
- przebudowa i przebudowa zjazdów,
- budowa ścieżki pieszo-rowerowej,
- budowa chodnika,
- budowa opasek,
- odtworzenie istniejących nawierzchni,
- wbudowanie cokołu betonowego prefabrykowanego, palisady betonowej,
- rozbiórka i wbudowanie rozebranego ogrodzenia w nowej lokalizacji,
- wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu (wymiana istniejącego oraz wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, a także wbudowanie urządzeń BRD),
- zagospodarowanie terenów zielonych wraz z ich pielęgnacją przez 12 miesięcy,
- sadzenie drzew wraz z ich pielęgnacją przez 12 miesięcy,
- ustawienie nowych elementów małej architektury w postaci ławek i śmietników,
- demontaż istniejących słupów oraz linii kablowej oświetlenia ulicznego,
- zabudowa nowoprojektowanych słupów oświetlenia drogowego,
- przebudowa istniejącego słupa na dz. 143/3 (w obrębie skrzyżowania z ul. Wrocławską),
- budowa linii kablowych zasilających słupy oświetleniowe i system monitoringu wizyjnego,
- zabezpieczenie istniejących linii kablowych nn i SN,
- demontaż starej kanalizacji deszczowej,
- budowa nowej kanalizacji deszczowej wraz z nowymi wpustami deszczowymi, wykonaniem odwodnień liniowych, przepięciem istniejących przyłączy i sieci, wykonaniem przyłączy do granicy posesji prywatnych niemających podłączeń do kanalizacji deszczowej,
- budowa rurociągu światłowodowego,
- budowa kabla światłowodowego,
- budowa trzech punktów kamerowych,
- montaż kamer CCTV,
- uruchomienie i programowanie systemu,
- opracowanie projektu Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót,
- wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie remontowanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych nawierzchni z istniejącymi wjazdami itp. oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania układu komunikacyjnego.
Uwaga:
Na odcinku objętym zamówieniem wykonywane będą równolegle prace przy modernizacji sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Inwestorem tych robót będzie Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
Przewidziane roboty do realizacji to:
- budowa odcinka sieci wodociągowej na odcinku W5.4 do W 5.7
- renowacja sieci wodociągowej metodą bezwykopową krakingu statycznego istniejącego wodociągu DN 100 ( rezygnacja z budowy nowej sieci wodociągowej)
- przebudowa sieci kanalizacyjnej na odcinkach: S1-S4, S8- S9, S12- S14,
- renowacja metoda bezwykopową sieci kanalizacyjnej na odcinkach: S18-S1, S3-S8, S9-S12
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swoim harmonogramie powyższy zakres prac, których czas wykonania szacowany jest na około 30 dni roboczych.
Projekt zagospodarowania terenu w zakresie prac prowadzonych przez WPWiK sp. z o.o. w załączeniu.
W związku z tym, że w poprzek ulicy Ogrodowej przebiega wodociąg DN 500 należy uwzględnić poniższe zalecenia:
a) przystąpienie do robót ziemnych w obrębie czynnej sieci eksploatowanej przez Wodociągi Wałbrzych, może się rozpocząć po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie odpowiednich służb eksploatacyjnych oraz przedstawieniu harmonogramu robót,
b) prace w rejonie miejsc zbliżeń i skrzyżowań z urządzeniami eksploatowanymi przez Wodociągi Wałbrzych, należy prowadzić ręcznie (zaleca się wykonać przekopy kontrolne w celu dokładnego rozpoznania położenia istniejących urządzeń),
c) prowadzenie przedmiotowego przedsięwzięcia nie może spowodować znaczącego wypłycenia, ani zagłębienia istniejących urządzeń eksploatowanych przez Wodociągi Wałbrzych,
d) jeżeli w trakcie robót nastąpią zmiany niwelety terenu nad istniejącymi sieciami i urządzeniami eksploatowanymi przez Wodociągi Wałbrzych lub (w wyjątkowych sytuacjach) zaistnieje konieczność przebudowy urządzeń, koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem bądź przebudową ponosi Inwestor.
Roboty realizowane w ramach niniejszego zamówienia objęte są poniższym zezwoleniem umożliwiającym realizację inwestycji:
1. zaświadczenie z dnia 23 czerwca 2022 r. wydane przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha, który nie wniósł sprzeciwu do zamiaru wykonania robót budowlanych, na przebudowę drogi gminnej nr 116840D (ul. Ogrodowa) w Wałbrzychu (dz. nr 143/3, 181/1, 182/4, 183/1, 181/4, 179/7, 178/8, 178/10, 178/12, 177/10, 177/12, 176/5, 176/7, 137/7 obręb Szczawienko nr 4), w ramach zadania pod nazwą „Przebudowa ul. Ogrodowej”.
Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach zamówienia przedstawiają załączniki do SWZ – przedmiar robót, dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8978092,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15087309,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8978092,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hypmar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842824527
7.3.3) Ulica: Modlęcin 31
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.5) Kod pocztowy: 58-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8978092,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- z dniem 31 grudnia 2024 roku zlikwidowana została jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych – Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu (ZDKiUM),
- zadania zlikwidowanego ZDKiUM przejął Urząd Miejski w Wałbrzychu.
Od dnia 01.01.2025 r. Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Gmina Wałbrzych – miasto na prawach powiatu.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na dwie części:
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzechwy 13 w Wałbrzychu"
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Kompleksowa usługa polegająca na zabezpieczeniu cateringu i wynajęciu sal konferencyjnych podczas dwóch spotkań - jednego na terenie Wrocławia i jednego na terenie Wałbrzycha.
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów
- "Świadczenie usług kominiarskich"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.