Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061902/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00061902/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21 (po zmianach)
- 2021/BZP 00061923/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121501 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług prowadzenia superwizji indywidualnej i grupowej w zakresie Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF)
na potrzeby projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dra Kazimierza Jaczewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 718 444 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 7478646
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@imw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imw.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/21fb185d-01a7-4b45-a7b8-8507d5a92d941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług prowadzenia superwizji indywidualnej i grupowej w zakresie Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia (ICF)na potrzeby projektu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd930815-b968-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wypracowanie i wdrożenie systemu kompleksowej oceny funkcjonalnej w rehabilitacji z wykorzystaniem doświadczeń i rozwiązań zagranicznych” (nr POWR.04.03.00-00-0025/19)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061902/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.226.7/ZP/U/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Superwizja indywidualna – format pracy superwizyjnej bazującej na bliskiej dwuosobowej relacji, budowanej w trakcie regularnych kontaktów partnerów interakcji – superwizora i superwizowanego w kontekście wdrożenia ICF w projekcie.Do zadań należeć będzie w szczególności:(1) Superwizja wszystkich członków zespołu merytorycznego służąca rozwojowi zawodowemu pracowników w obszarze ICF (zespół IT, zespół ekspercki w zakresie oceny efektywności rehabilitacji w ramach projektu). (Zadania 1-5)
(2) Prawidłowe rozumienie Klasyfikacji ICF przez wszystkich członków zespołu merytorycznego oraz poprawną, spójną logikę proponowanych rozwiązań. (zadania 1-5)
(3) Komunikacja i prawidłowe wzajemne rozumienie ekspertów merytorycznych ds. ICF i zespołu informatycznego w zakresie opracowywanego produktu końcowego – superwizja edukacyjna prowadząca do zdobycia wiedzy i rozwoju umiejętności niezbędnych do zrealizowania zaplanowanych zadań. (zadania 1-5)
(4) Wyjaśnienia dla zespołu IT funkcjonowania ICF i zasad kodowania oraz konwertowania wyników na kwalifikatory ICF w poszczególnych obszarach funkcji ciała oraz aktywności i uczestnictwa, tak aby możliwe było spójne wdrożenie zaplanowanych zadań w ramach systemu IT oraz jego testowanie. (zadania 1-5)
(5) Wsparcie merytoryczne w opracowaniu analizy funkcjonalnej i ciągu logicznego do wyboru kodów ICF (zadania 1-5)
(6) Supewizja zespołu w zakresie realizacji złożonych zadań współpracy ponadnarodowej związanych z wykorzystaniem i wdrożeniem klasyfikacji ICF (zadanie 1-5)
Wymiar/zaangażowanie czasowe
(1) Przewiduje się, że zaangażowanie czasowe wyniesie: w ramach zadania 1 – 450 godzin, w ramach zadania 2- 450 godzin, 100 godzin w ramach zadania 3, 4, 5 (łącznie 300 godzin)
(2) Wymiar godzinowy zaangażowania w ramach superwizji indywidualnej w poszczególnych zadaniach oraz miesiącach może się zmieniać.
(3) Przewidywane zaangażowanie łączne w ramach projektu wyniesie 1200 godzin w trakcie całego projektu.
(4) Sposób realizacji usług superwizyjnych musi być zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79411000-8 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 292682,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Superwizja grupowa – format pracy superwizyjnej wykorzystujący oddziaływania grupy na jednostkę dla osiągania celów superwizji. Superwizja grupowa zapewnia możliwość zastosowania szerokiego wachlarza metod oraz technik włączających oddziaływania grupowe, wzmocnienia poczucia przynależności do danej grupy zawodowej oraz otrzymania wsparcia, uruchomienia przestrzeni do wymiany doświadczeń zawodowych dla kadry medycznej w kontekście wdrażania ICF w placówkach medycznych. (1) Superwizja konsultacyjna w ramach zadania 2 wśród członków zespołu rehabilitacyjnego (lekarz, pielęgniarka, fizjoterapeuta) pracujących/współpracujących z pięcioma podmiotami medycznymi znajdującymi się na terenie Polski biorących udział w testowaniu wypracowanych rozwiązań w ramach zadania 1 służąca rozwojowi zawodowemu pracowników w obszarze ICF.(2) Udział w grupowych spotkaniach zespołów rehabilitacyjnych i wsparcie merytoryczne w zakresie oceny na podstawie wypracowanej dokumentacji w oparciu o ICF /łącznie 1500 osób, 3000 badań osób korzystających z rehabilitacji w wybranych pięciu podmiotach medycznych
(3) Komunikacja i prawidłowe wzajemne rozumienie opracowanych w ramach zadania 1 dokumentów w zakresie wdrażania ICF do oceny efektywności rehabilitacji w Polsce
(4) Omówienie problemów pojawiających się w trakcie pracy oraz wsparcie w przypadkach niejasnych czy bardziej złożonych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79411000-8 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79633000-0 - Rozwój personelu
4.5.5.) Wartość części: 274390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU Reasearch Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8792668751
7.3.3) Ulica: Danusi 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-259
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU RESEARCH POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EDU RESEARCH POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU Reasearch Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792668751
7.3.3) Ulica: Danusi 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-259
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU RESEARCH POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EDU RESEARCH POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-302021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
- Kompleksowa organizacja VI Konferencji naukowej prac realizowanych przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w 2024 r.
- Usługa polegająca na wykonaniu kompleksowych przeglądów technicznych oraz utrzymaniu w pełnej sprawności użytkowej w okresie 12 miesięcy posiadanej przez UM w Lublinie specjalistycznej aparatury ...
- Usługa serwisowo - konserwacyjna kotłowni szpitala.
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.