Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00040773/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Stworzenie strony internetowej dla Oddziału OLK, zgodnej ze standardami WCAG 2.1., przeprowadzenie szkolenia oraz zapewnienie asysty i obsługi technicznej – na rzecz DWOMP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oławska 14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-123
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dwomp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dwomp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9fbc9754-f92a-4a84-9ffe-a1a418f134211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stworzenie strony internetowej dla Oddziału OLK, zgodnej ze standardami WCAG 2.1., przeprowadzenie szkolenia oraz zapewnienie asysty i obsługi technicznej – na rzecz DWOMP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d65ba072-7f90-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037062/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wdrożenie rozwiązań cyfrowych w DWOMP Oddział OLK we Wrocławiu: Część 1 - Stworzenie strony internetowej zgodnej ze standardami WCAG 2.1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa jakości i dostępności placówki DWOMP Oddział – Obwód Lecznictwa Kolejowego we Wrocławiu dla osób ze szczególnymi potrzebami, w ramach projektu: Dostępność Plus dla zdrowia (POWR.05.02.00-00-0044/18), Działanie 5.2 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040773/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DWOMP.III.221.445.2021.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 175000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34923,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie strony internetowej dla Oddziału OLK, zgodnej ze standardami WCAG 2.1., przeprowadzenie szkolenia oraz zapewnienie asysty i obsługi technicznej - na rzecz Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy” .
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) stworzenie Strony internetowej dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Oddziału OLK we Wrocławiu, zgodnej ze standardami WCAG 2.1.,
2) przeprowadzenie szkolenia z obsługi CMS dla co najmniej czterech osób wskazanych przez Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się u Zamawiającego i będzie trwało dwa dni po 6 godzin zegarowych,
3) zapewnienie asysty i wsparcia technicznego Zamawiającego, w ramach których:
a) Wykonawca będzie udzielał telefonicznego wsparcia w zakresie eksploatacji Strony internetowej;
b) Wykonawca będzie wspierał Zamawiającego podczas dokonywania ewentualnych zmian w zakresie Strony internetowej;
c) Asysta i wsparcie techniczne będą realizowane przez Wykonawcę w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w każdy dzień roboczy od godz. 8.00 do 16.00, w wymiarze 4h miesięcznie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, zostały zawarte w załączniku nr 10 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72400000-4 - Usługi internetowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25276,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25276,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSOLVERS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512446844
7.3.3) Ulica: ul. Kosiarzy 21A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-953
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROSOLVERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PROSOLVERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25276,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz ich wdrożenie w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczna Gmina Zbuczyn"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.