eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbójnoPrace restauratorskie obiektów wchodzących w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego w Zbójnie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace restauratorskie obiektów wchodzących w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego w Zbójnie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbójno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910867341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zbójno

1.5.2.) Miejscowość: Zbójno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-645

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 542801921

1.5.8.) Numer faksu: 542801921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: BIP@ZBOJNO.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace restauratorskie obiektów wchodzących w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego w Zbójnie – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21ef8c9a-9d68-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016689/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Prace restauratorskie obiektów wchodzących w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego w Zbójnie - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obiektów wchodzących w skład Zespołu Pałacowo-Parkowego w Zbójnie, tj.
1) Remont kapitalny elewacji wraz z wymianą stolarek okiennych i drzwiowych pałacu z zespołu pałacowo-parkowego:
- wykonanie izolacji ścian fundamentowych – uzupełnienie spoin w obrębie kamiennego fundamentu, a następnie zabezpieczenie ich preparatem hydrofobowym oraz wykonanie zabezpieczenia przy użyciu folii kubełkowej; wykonanie izolacji pionowej zabezpieczającej styk fundamentów ze strefą cokołową;
- naprawa spękań murów przy użyciu prętów, kotew oraz z zastosowaniem zszywania krzyżowego;
- odtworzenie otworów okiennych w elewacji północnej i południowej korpusu pałacu, w elewacjach bocznych oraz otworów okiennych piwnic;
- odbudowa studzienek piwnic;
- wymiana stolarki okiennej (z wyjątkiem egzemplarzy przewidzianych do konserwacji);
- wykonanie opierzeń blacharskich gzymsów międzykondygnacyjnych, nadproży, parapetów i występów murów poniżej dekoracji tympanonów;
- rozbiórka i odtworzenie schodów prowadzących do skrzydeł bocznych i rozbiórka wtórnego zadaszenia;
- remont kapitalny elewacji polegający na miejscowym wzmocnieniu nośnych i zdrowych wypraw tynkarskich, wykonaniu nowych wypraw tynkarskich, odtworzeniu boniowania strefy cokołowej, konserwacji i odtworzeniu brakującego detalu sztukatorskiego, malowaniu elewacji w technice laserunkowej;
- renowacja drzwi zewnętrznych do klatek schodowych bocznych;
- rekonstrukcja skrzydeł drzwi głównych;
- konserwacja dwóch historycznych egzemplarzy stolarki okiennej.
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać modelowy egzemplarz każdego typu okna i przedstawić do akceptacji wojewódzkiego konserwatora zabytków – dopiero po uzyskaniu akceptacji można przystąpić do produkcji pozostałej stolarki okiennej.
Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania próby wyprawy tynkarskiej na elewacji oraz do wykonania próby kolorystycznej na elewacji – do akceptacji wojewódzkiego konserwatora zabytków przed przystąpieniem do prac.
2) Wymiana pokrycia dachu oraz naprawa więźby dachowej na oficynie z zespołu pałacowo-parkowego:
- częściowa wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej z 1964 r. na nowe o większych przekrojach;
- wymiana pokrycia dachowego na blachę tytanowo-cynkową;
- montaż rynien, rur spustowych i koszy zlewowych z blachy tytanowo-cynkowej;
- prace murarskie przy kominach;
- miejscowa naprawa gzymsów podokapowych na przebiegu rur spustowych, bez ich reprofilacji.
Przedmiot zamówienia określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy określeniu ceny. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego.
Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terytorium Polski. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania w budownictwie na terytorium Polski. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez laboratorium posiadające odpowiednie uprawnienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyrób do stosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowadzonych badań typu wyrobu. Materiały budowlane nie spełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia.
Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3982000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5781402,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3982000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jardej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030084990

7.3.3) Ulica: 1 Stycznia 13

7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3982000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.