Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091881/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121544 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do pracowni plastycznej w Centrum Kultury w Kamiennej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230004681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 7442875
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienack@umkg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domkultury-kg.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/domkultury_kg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do pracowni plastycznej w Centrum Kultury w Kamiennej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e903f7a-d413-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. Doposażenie Centrum Kultury w Kamiennej Górze celem poprawy jakości oraz poszerzenia oferty kulturalnej”, Program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091881/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CK.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1264322,59 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28341,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni plastycznej
w Centrum Kultury w Kamiennej Górze w ramach realizacji projektu pn. „Doposażenie Centrum Kultury w Kamiennej Górze celem poprawy jakości oraz poszerzenia oferty kulturalnej”. Zadanie objęte jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Osi priorytetowej 4 Środowisko i zasoby, Działanie 4.3 Dziedzictwo kulturowe, Poddziałanie 4.3.4 Dziedzictwo kulturowe – ZIT AW (Samorządowe Instytucje Kultury). Na wyposażenie pracowni plastycznej w Centrum Kultury w Kamiennej Górze, będące przedmiotem niniejszego
zamówienia, składają się: 1. Piec ceramiczny ze sterownikiem, 2. Koło garncarskie stacjonarne z pedałem i zdejmowaną misą, 3. Koło garncarskie mobilne, 4. Odstojnik trzykomorowy, 5. Prasa graficzna z reduktorem, ze stołem i filcem, 6. Sztaluga studyjna o dużych wymiarach, 7. Kawalet rzeźbiarski, 8. Lutownica z termostatem, 9. Szlifierka. Zakres zamówienia, parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne określone są w Załączniku nr 1 do OPZ. Dostarczany przedmiot zamówienia (sprzęt) musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, pełnowartościowy, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie – w oryginalnych opakowaniach, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta, nieobciążony
prawami na rzecz osób trzecich oraz spełniający warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 2047 ze zmianami) (przez stwierdzenie „fabrycznie nowy” należy rozumieć sprzęt opakowany oryginalnie; opakowanie musi posiadać zabezpieczenie
zastosowane przez producenta; przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 24 miesiące na dostarczony sprzęt. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wystąpienia wad, usterek, awarii sprzętu lub nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu w okresie trwania gwarancji Wykonawca przystąpił do
ich usuwania w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia przez Zamawiającego (pisemnie lub mailem) oraz usunięcia jej lub wymiany sprzętu na nowy o nie gorszych parametrach w terminie do 7 dni roboczych od chwili powiadomienia. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości dotyczące przedmiotu zamówienia, przed złożeniem ofert.
Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca, po złożeniu oferty, nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Poza określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Załączniku nr 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Specyfikacja
sprzętu stanowiącego wyposażenie pracowni plastycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42340000-1 - Piece inne niż domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
42962200-9 - Prasa drukarska
43414000-8 - Szlifierki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41420,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42926,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41420,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001387
7.3.3) Ulica: J. Krauthofera 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41420,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa endoprotezy stawu skokowego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o. o. w Kamiennej Górze
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
- Bieżące utrzymanie dróg i terenów gminnych, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kamienna Góra
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą sprzętu do badań immunohematologicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Remont dachu budynku świetlicy przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Kamiennej Górze
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa urządzenia do chemiczno-mechanicznego polerowania wraz z akcesoriami i wyposażeniem
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Wyposażenie dwóch klubów malucha "Jaś" i "Małgosia" w Podłężu
- Zakup wyposażenia oraz urządzeń na potrzeby Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków - w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.