Og³oszenie z dnia 2022-04-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00127984/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00234418/01 - Wynik z dnia 2022-07-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oraz sukcesywna dostawa umundurowania ca³orocznego; letniego i zimowego oraz obuwia dla cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670206286
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tochtermana 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 362 48 47
1.5.8.) Numer faksu: +48 48 362 48 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie@pogotowie.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz sukcesywna dostawa umundurowania ca³orocznego; letniego i zimowego oraz obuwia dla cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f291fd8b-baea-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00121548
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00119625/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa - umundurowania ca³orocznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
1) http://www.pogotowie.radom.pl/art,115,przetargi.html 2) www.miniportal.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- obowi±zkowo w zakresie sk³adania lub wycofania oferty przez wykonawcê.
W pozosta³ym zakresie mo¿e odbywaæ siê przy u¿yciu ww. strony ¶rodków komunikacji elektronicznej lub
3) poczty elektronicznej pod adresem pogotowie@pogotowie.radom.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w:
a) regulaminie korzystania z systemu miniPortal
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz
b) warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin.
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5) Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania na miniPortalu oraz ID postêpowania jako Za³±cznik nr 5 do niniejszej SWZ.
6) Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
3. Szczegó³owe wymagania w zakresie sk³adania i wycofania oferty okre¶lone zosta³y w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RSPR/TP/D-1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup oraz sukcesywna dostawa umundurowania ca³orocznego; letniego i zimowego oraz obuwia dla cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane punktowo.
Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty, która otrzyma sumarycznie w ka¿dym z kryterium najwiêksz± liczbê punktów.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie zasadom okre¶lonym w ustawie i spe³niaæ warunki zamówienia okre¶lone w SWZ oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: jako¶æ
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postêpowaniu mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegaj± wykluczeniu (podstawy wykluczenia okre¶lono w Dziale A, Rozdziale XV SWZ);
1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego w ust 2.
2. Zamawiaj±cy, okre¶la warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie dotycz±cym posiadania:
2.1 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca wyka¿e dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ (tj. ¶wiadczy³, zrealizowa³, zakoñczy³), co najmniej 3 dostawy o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³ (ka¿da), polegaj±cych na dostawie odzie¿y ochronnej dla s³u¿b ratowniczych, podobnych do przedmiotu zamówienia.
2.2 Zamawiaj±cy nie wymaga, od Wykonawcy ocenionego najwy¿ej, z³o¿enia podmiotowego ¶rodka dowodowego na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u.
2.3 Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca w o¶wiadczeniu z art. 125 ust. 1 – za³±cznik nr 3 do SWZ w czê¶ci IV wype³ni³ tabelê z wykazem wykonanych dostaw w zakresie okre¶lonym warunkiem udzia³u w ust. 2.1
3. Zamawiaj±cy wymaga, by w przypadku potwierdzenia warunku udzia³u dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców legitymowa³ siê do¶wiadczeniem o którym mowa w ust. 2.1
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami
tych podmiotów. Wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.3 Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca w o¶wiadczeniu z art. 125 ust. 1 – za³±cznik nr 3 do SWZ w czê¶ci IV wype³ni³ tabelê z wykazem wykonanych dostaw w zakresie okre¶lonym warunkiem udzia³u w ust. 2.1
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
5. Zamawiaj±cy wymaga potwierdzenia, ¿e oferowany przedm. zam. spe³nia okre¶lone wymagania oryg. lub po¶wiad. za zgodno¶æ z oryg. kopie dok. wskazuj±cych, i¿ oferowany przedm. zam. spe³nia wymagania okre¶lone w rozp. MZ z dn. 17 grudnia 2019 r. w sprawie oznaczenia systemu PRM oraz wymagañ w zakresie umundurowania cz³. zrm (Dz.U 2019 r. poz. 2487) i posiada parametry tech. wymagane w opz:5.1 potwierdzaj±ce zgodno¶æ z Polsk± Norm± PN-EN ISO 20471+A2 :2013 lub norm± zastêpuj±c±, na kolor fluorescencyjny czerwony odzie¿y zimowej, letniej, koszulkach, wydany przez upowa¿niony do tego podmiot;
5.2 potwierdzaj±ce zgodno¶æ z PN PN-EN 343+A1:2019 lub norm± zastêpuj±c±, co najmniej klasa II w zakresie wodoszczelno¶ci i oporu pary wodnej na gotowy wyrób kurtkê oraz spodnie ca³osezonowe, wydany przez upowa¿niony do tego podmiot;
5.3 potwierdzaj±ce zgodno¶æ z PN PN-EN 14058:2018 lub norm± zastêpuj±c±, co najmniej klasa II w zakresie oporu cieplnego dla bluzy - podpinki do kurtki, wydany przez upowa¿niony do tego podmiot;
5.4 Dokumenty potwierdzaj±ce opór pary wodnej nie przekraczaj±cy 5m2xPa/W dla odzie¿y letniej oraz koszulki;
5.5 potwierdzaj±ce, ¿e ta¶ma odblaskowa wykonana jest zgodnie z norm± PN-EN ISO 20471+A1:2013 lub norm± zastêpuj±c±;
5.6 Karta parametrów technicznych lub inny dokument potwierdzaj±cy gramaturê i sk³ad surowcowy, wydany przez upowa¿niony do tego podmiot;
5.7 tabele rozmiarowe, instrukcja u¿ytkowania;
6. Przedm. ¶r.i dow. dot. obuwia dla cz³onków zrm:
6.1 deklaracja zgodno¶ci z norm± PN-EN ISO 20347: 2007 lub norm± zastêpuj±c± dotycz±c± ¶rodków ochrony indywidualnej - obuwie zawodowe;
6.2 opis technol-konstr., materia³owy.
7. Zamawiaj±cy wymaga by przed ¶r. dow. wymienione w ppkt 5.1 – 5.7 oraz 6.1 – 6.2 zosta³y z³o¿one wraz z ofert±
8. Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przed.¶r. dowod. wymienionych w p/pkt 5.1 - 5.7 oraz 6.1 - 6.2, je¿eli Wykonawca ich nie z³o¿y³ lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne.
9. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedm. ¶rod. dowod. w postaci dok. wskazuj±cych, i¿ oferowany przedm. zam. spe³nia wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu MZ z dn. 17 grudnia 2019 r. w spr. oznaczenia systemu PRM oraz wymagañ w zakresie umundurowania cz³onków zrm (Dz.U. z 2019 r. poz.2487) i posiada par. techn.wym. w opisie przedm. zam. lub z³o¿one przedm. ¶r.dow. s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³. w wyznaczonym terminie.
10. Je¿eli Wykonawca z³o¿y kompletne przedm.¶r. dow., które nie potwierdz± ofer. par. w zakresie obejmuj±cym umundurowanie lub obuwie, Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do uzupe³nienia przedm. ¶r. dow. Te bowiem uzna za z³o¿one, ale nie potwierdzaj±ce wymagañ oferowanego przedm. zam. Oferta taka bêdzie podlega³a odrzuceniu.
11. Zam. wymaga z³o¿enia przedm.¶r. dow. w postaci:
11.1 wzory/próbki po 1 szt ubrañ z ka¿dej poz. wskaz. w Form. cenowym w rozm XL
11.2 Wzory/próbki obuwia po 1 parze w rozm. 39 oraz 44
12. Dostarczone przez Wykonawcê w ramach oferty próbki nie podlegaj± zwrotowi na zasadach ok. w art. 77 ustawy.
13. Za³±czone do oferty przedm. ¶r. dow., maj± wp³yw na wynik post. i stanowi± za³. do umowy.
14. Przy czym z uwagi na wymaganie z³o¿enia po 1 szt lub 1 parze próbek/ wzorów, oznacza, ¿e Wykonawca duplikat (taka sama sztuka, para) przekazanych próbek/ wzorów zabezpieczy dla swojej umowy w przypadku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej, które bêd± stanowi³ za³. jego umowy zawartej z Zamawiaj±cym.
15. Wymagane do oferty próbki/wzory nie podlegaj± uzupe³nieniu w trakcie postêp. Brak któregokolwiek wzorca/ próbki lub gdy z³o¿ona próbka bêdzie niekompletna bêdzie skutkowa³o przyznaniem w z³o¿onej ofercie w kryterium „Jako¶æ” warto¶ci 0 pkt.
16. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedm. ¶r. dow. w postaci próbek lub z³o¿one próbki s± niekompletne, Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych wymienionych w p/pkt 5.1 - 5.7 oraz 6.1 - 6.2, je¿eli Wykonawca ich nie z³o¿y³ lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy wymaga, by w przypadku potwierdzenia warunku udzia³u dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców legitymowa³ siê do¶wiadczeniem o którym mowa w ust. 2.1- Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 5 Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
-O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 (JOW) stanowi Za³±cznik 3 do SWZ.
-Je¿eli Wykonawcy sk³adaj± ofertê wspóln±, o¶wiadczenie o którym mowa w ust 2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y w projekcie umowy Za³±cznik nr 4 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci zmiany umowy:
2.1 Ceny jednostkowe brutto mog± ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - ceny mog± siê zmieniæ od dnia wej¶cia w ¿ycie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2.2 Przedmiotem zmian tre¶ci umowy mog± byæ równie¿ nastêpuj±ce zmiany :
a) adresowe strony umowy,
b) zmiany zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie asortymentu,
c) zmiany o których mowa ppkt b) bêd± mia³y zastosowanie tylko i wy³±cznie w
sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie ponosi winy, w
zwi±zku ze skutkami jakie wywo³uje na zachowanie ci±g³o¶ci dostaw
trwaj±cy stan dzia³añ wojennych na terenie Ukrainy i jego wp³yw na gospodarkê
w naszym kraju.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wymiany w 20% rozmiarów dostarczonego towaru na rozmiar wiêkszy lub mniejszy w ci±gu 14 dni roboczych od daty pisemnego wys³ania Wykonawcy zg³oszenia towaru do wymiany. Koszty odbioru i dostawy towaru do wymiany ponosi Wykonawca.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostan± wyra¿one w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± nast±piæ wy³±cznie w sytuacji zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego nie wynikaj±ce z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
c) wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego na skrócenie terminu realizacji,
5. Powy¿sze zmiany nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
6. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym paragrafie, zmiana umowy mo¿e
nast±piæ w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 – 4 i ust. 2
ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta wraz ze wszystkie wymagane za³aczniki do z³ozenia wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci winna byæ sporzadzona w jêzyku polskim w postaci elektronicznej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-70/2024-Zakup i dostawa leków Ofatumumabum oraz Afliberceptum z Programów Lekowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- P-64/2024: Dostawa lampy RTG wraz z zakupem czê¶ci zamiennych oraz kompleksow± obs³ug± serwisow± zestawu do badañ naczyniowych Artis Zee Ceiling firmy Siemens dla potrzeb R. Sz. S.
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych dla Wydzia³u Komunikacji na 2025 rok"
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu w okresie 24 miesiêcy
- Utrzymanie drogowych obiektów in¿ynierskich na terenie miasta Radomia w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zakup i dostawa odzie¿y roboczej dzla Dzia³u Gospodarczego i Eksploatacji, Dzia³u In¿ynierii Medycznej, Dzia³u Inwestycji i Remontów, dostawa bluz polar i zakup konfekcji dla punktu Informacyjnego.
- "Sukcesywna dostawa odzie¿y dla cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego"
- Dostawy odzie¿y roboczej
- Dostawa materia³ów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PB¦
- DOSTAWA ODZIE¯Y ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ¦RODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
wiêcej: Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.