Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00647441/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
- 2025/BZP 00005501/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SZP/242-262/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. „System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.perehiniec@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de061f98-2ce0-4480-8854-120f7110c52d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-262/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. „System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de061f98-2ce0-4480-8854-120f7110c52d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008019/64/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.42 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu gaszenia gazem w bud.F13 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanego przy ul. Czerwonego Krzyża 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647441
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-262/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408602,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj: System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Czerwonego Krzyża 2 we Wrocław, na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, obejmującym wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania, wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Realizacja umowy następować będzie w Etapach i zakresach określonych poniżej:
a) ETAP I:
− wykonanie inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania prac projektowych,
− opracowanie projektu wykonawczego wraz uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień – w wymaganym zakresie;
− wykonanie pozostałych opracowań potrzebnych w celu realizacji niniejszej umowy.
b) ETAP II:
− realizacja robót w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach realizacji Etapu I;
− uzyskanie uzgodnień, certyfikatów oraz innych dokumentów koniecznych na tym etapie realizacji umowy;
− opracowanie dokumentacji powykonawczej budowlanej;
Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych wszelkich branż budownictwa,
robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych w zakresie opisanym w programie
funkcjonalno-użytkowym oraz wytycznych Zamawiającego na podstawie dokumentacji projektowej
wykonanej w ramach realizacji niniejszej umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się wykonać
roboty jw. i przekazać je Zamawiającemu zgodnie z niniejszą umową, zgodnie z wymogami ustawy Prawo
budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą
techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.
UWAGA: Zamawiający zwraca uwagę, że uległ zmianie OPZ-PFU w odniesieniu do postępowania SZP/242-227/2024 – obowiązujący zakres zamówienia nie obejmuje:
• Systemu gaszenia i wczesnego ostrzegania z pomieszczenia 1.18,
• Środków ochrony osobistej.
1.1. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 Instalacje niskiego napięcia
45343200-5 Instalowanie sprzętu gaśniczego
31625200-5 Systemy przeciwpożarowe
71320000-7 usługi inżynierii w zakresie projektowania
71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- ETAP I umowy – w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy;
- ETAP II umowy – zakończenie umowy w terminie do 2 miesięcy od dnia odbioru dokumentacji projektowej.
2.1. Szczegóły dotyczące terminu, jego poszczególnych etapów i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502581,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1169624,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502581,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAVI TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 933032489
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 20
7.3.4) Miejscowość: Psary
7.3.5) Kod pocztowy: 51-180
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502581,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 10 we Wrocławiu.
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Kazimierza Jagiellończyka 40A we Wrocławiu.
- Dostawa odczynników do detekcji oraz diagnostyki (16 części) dla Grupy Odporności Wrodzonej na podstawie umów ramowych
- Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Łowieckiej 9 we Wrocławiu.
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 5 Zadań.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.