eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSZP/242-262/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SZP/242-262/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. „System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.perehiniec@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de061f98-2ce0-4480-8854-120f7110c52d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-262/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. „System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de061f98-2ce0-4480-8854-120f7110c52d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008019/64/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.42 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu gaszenia gazem w bud.F13 Politechniki Wrocławskiej zlokalizowanego przy ul. Czerwonego Krzyża 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647441

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-262/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408602,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj: System gaszenia gazem w pomieszczeniach w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Czerwonego Krzyża 2 we Wrocław, na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, obejmującym wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania, wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Realizacja umowy następować będzie w Etapach i zakresach określonych poniżej:
a) ETAP I:
− wykonanie inwentaryzacji budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania prac projektowych,
− opracowanie projektu wykonawczego wraz uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień – w wymaganym zakresie;
− wykonanie pozostałych opracowań potrzebnych w celu realizacji niniejszej umowy.
b) ETAP II:
− realizacja robót w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach realizacji Etapu I;
− uzyskanie uzgodnień, certyfikatów oraz innych dokumentów koniecznych na tym etapie realizacji umowy;
− opracowanie dokumentacji powykonawczej budowlanej;
Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych wszelkich branż budownictwa,
robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych w zakresie opisanym w programie
funkcjonalno-użytkowym oraz wytycznych Zamawiającego na podstawie dokumentacji projektowej
wykonanej w ramach realizacji niniejszej umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się wykonać
roboty jw. i przekazać je Zamawiającemu zgodnie z niniejszą umową, zgodnie z wymogami ustawy Prawo
budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą
techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP.
UWAGA: Zamawiający zwraca uwagę, że uległ zmianie OPZ-PFU w odniesieniu do postępowania SZP/242-227/2024 – obowiązujący zakres zamówienia nie obejmuje:
• Systemu gaszenia i wczesnego ostrzegania z pomieszczenia 1.18,
• Środków ochrony osobistej.
1.1. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 Instalacje niskiego napięcia
45343200-5 Instalowanie sprzętu gaśniczego
31625200-5 Systemy przeciwpożarowe
71320000-7 usługi inżynierii w zakresie projektowania
71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- ETAP I umowy – w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy;
- ETAP II umowy – zakończenie umowy w terminie do 2 miesięcy od dnia odbioru dokumentacji projektowej.
2.1. Szczegóły dotyczące terminu, jego poszczególnych etapów i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502581,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1169624,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502581,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAVI TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 933032489

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 20

7.3.4) Miejscowość: Psary

7.3.5) Kod pocztowy: 51-180

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502581,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.