eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówBudowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121589 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48914182459

1.5.8.) Numer faksu: +48914182919

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goleniow@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/goleniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1b9818e-dd60-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00064640/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104022/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa
samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz”. Zadanie obejmuje budowę budynku kancelarii leśnej w technologii drewnianej z prefabrykowanych elementów modułowych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 157
obręb Niewiadowo gm. Goleniów.1) Zakres prac obejmuje wykonania robót budowlanych tj.:
- budowę budynku kancelarii leśnictwa w technologii szkieletu drewnianego, dach w formie więźby drewnianej dwuspadowej, kryty blachodachówką, ściany prefabrykowane w szkielecie drewnianym wraz z pracami wykończeniowymi – pod klucz;
- budowę przyłączy:elektroenergetycznego, wodociągowego, telekomunikacyjnego;
- budowę instalacji: sanitarnej,wodociągowej, ogrzewania elektrycznego, wentylacji mechanicznej, elektroenergetycznej i oświetleniowej, uziemiającej i odgromowej, teletechnicznej, przeciwwłamaniowego systemu alarmowego.
-w ramach infrastruktury towarzyszącej należy wykonać drogę wewnętrzną, trzy miejsca postojowe, dojścia do budynku, plac na pojemnik z odpadami, zbiornik na nieczystości płynne (szambo) i ogrodzenie.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki od nr 1 do 1E do SWZ:
a) Projekt budowlany – załącznik nr 1 do SWZ:
b) Projekt wykonawczy Konstrukcja - Załącznik nr 1A doS WZ obejmujący:-
-Projekt wykonawczy Architektura, aranżacja wnętrz
-Projekt wykonawczy Instalacje sanitarne -
- Projekt wykonawczy Instalacje elektryczne -
-Projekt wykonawczy Instalacje telekomunikacyjne
- Projekt wykonawczy Przyłącze wodociągowe -
- Projekt wykonawczy Zagospodarowanie działki nawierzchnie utwardzone
c) Opinia geotechniczna zał. nr 1B do SWZ
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1C do SWZ
e) Przedmiary robót - załącznik nr 1D do SWZf) Uzgodnienia i decyzje - załącznik nr 1Edo SWZ tj:
- Decyzja nr 37/2020 z dnia 16.01.2020 r. (WAB.6740.866.06.2019.2020.MG Nr25083) – pozwolenie na budowę – wydana przez Starostę Goleniowskiego;- Warunki techniczne przyłączenia do sieci wodkan (GWiK\2748\1561\KP\DT|2019 z dnia 25.09.2019 r.;
-Warunki techniczne przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA Operator SP. z o.o.(42972/2019/OD3/ZR3);
-Decyzja nr 326 z dnia 09.12.2019 r. Burmistrza Gminy Goleniów –zgoda na roboty budowlane polegające na budowie przyłącza wodociągowego w działce nr 156ob. Geodezyjny Niewiadowo
(WPNS.6872.294.2019.IT);-
- Decyzja nr 318 o warunkach zabudowy z dnia 11.07.2019 r. wydana przez Burmistrza Gminy Goleniów(WPNS.6730.178.2019.MSZ);
-Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z dz. 156
-Uzgodnienie projektu przyłącza wodociągowego
UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje aranżacji wnętrz i wyposażenia w meble.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Przedmiotu zamówienia będzie realizowany w miejscowości Niewiadowo
działka nr 157, obręb Niewiadowo gm. Goleniów (72-100)województwo
zachodniopomorskie.Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: -roboty ogólnobudowlane-roboty przy zagospodarowaniu terenu;-czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych;- roboty ziemnych;-roboty fundamentowe;-roboty
brukarskie;- roboty instalacyjne;- roboty elektryczne i teletechniczne;- roboty montażowe -roboty wykończeniowe, malarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzwłocznie ma obowiązek informowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych,
nie tylko o aktualnych ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy.Wykonawca udzieli na: przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres minimum 60 miesięcy licząc od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskazanego w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy lub
więcej – w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady”(patrz rozdział 16 SWZ). Wykonawca przed składowaniem
lub wbudowaniem (jeżeli Wykonawca nie będzie ich składował) w obiekt określonego materiału lub urządzenia uzyska akceptację Inspektora nadzoru, co do ich zgodności z dokumentacją projektową oraz przyjętym standardem użytkowym.W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny
oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia:a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy,b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż.,c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność,d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy,f) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego,oraz zgodnie z wymogami dokumentacji
projektowej i wytycznymi SWZ.g) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z
korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.h) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi wustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o
wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 215ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.07.2021 r. do godziny 09:00 nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty
2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.