Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00072918/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa drogowego na drogi i place na terenie Gminy Sieradz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438275550
1.5.8.) Numer faksu: 438223201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/117/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa drogowego na drogi i place na terenie Gminy Sieradz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b17c223d-421b-427b-8002-8ba619cf97f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00121647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034927/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa drogowego na drogi i place na terenie Gminy Sieradz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315315,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa drogowego sortowanego o uziarnieniu 0/63 mm w ilości 1 500 ton z recyklingu materiałów betonowych i kamiennych na drogi i place wskazane przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się dostaw materiałów z recyklingu gruzu ceglanego. Kruszywo nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych i elementów metalowych.
b) dostawa wraz z wyładunkiem kruszywa łamanego rodzaju melafir wg PN-B-11112 i/lub PN-EN 13242 o uziarnieniu 0/31,5 – 0/32mm w ilości 2 700 ton.
2) Czas dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego od zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny czas dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego określa się na 72 godziny od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
3) Dostawy kruszywa odbywać się będą sukcesywnie według zapotrzebowania bezpośrednio na drogi i place wskazane przez Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania świadectwa jakości oddzielnie dla każdej partii dostarczonego kruszywa łamanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350919,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350919,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Przedsiebiorstwo Robót Drogowych i Mostowych " Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187
7.3.4) Miejscowość: Czartki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350919,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku zlokalizowanego w Sieradzu przy ul. POW 27
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- Dostawa asortymentu do diagnostyki laboratoryjnej
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
- Organizacja Sieradz Open Hair Festival 2025 z prawem opcji
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kamienia wapiennego
- Dostawa kruszywa łamanego kamiennego (sortowanego) o frakcji 4÷31,5 mm wraz z rozmieszczeniem
- SUKCESYWNA DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM W MIEJSCE WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. (II postępowanie)
- Zakup wraz z dostawą kruszywa asfaltowego z recyklingu dostarczanego w miarę potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- Sukcesywna dostawa kruszywa na terenie Gminy Jordanów w 2025 roku
- Dostawa kruszywa łamanego o frakcji 0 - 31,5 mm na remonty dróg gminnych
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.