eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce"Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121654 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OBSŁUGI JEDNOSTEK W BOGUSZOWIE-GORCACH

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366047498

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 10

1.4.2.) Miejscowość: Boguszów-Gorce

1.4.3.) Kod pocztowy: 58-370

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@coj.boguszow.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.coj.boguszow-gorce.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121654

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00121253/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (osób reprezentujących Wykonawcę oraz osób wskazanych przez Wykonawcę w dokumentacji dotyczącej niniejszego postepowania) jest Centrum Obsługi Jednostek w Boguszowie – Gorcach, ul. Ludwika Waryńskiego 10, 58-370 Boguszów – Gorce, tel. 74 842 11 07
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: biurobhpwalbrzych@gmail.com lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. Szczegóły w przedmiotowej SWZ.

Po zmianie:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (osób reprezentujących Wykonawcę oraz osób wskazanych przez Wykonawcę w dokumentacji dotyczącej niniejszego postepowania) jest Centrum Obsługi Jednostek w Boguszowie – Gorcach, ul. Ludwika Waryńskiego 10, 58-370 Boguszów – Gorce, tel. 74 842 11 07
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: biurobhpwalbrzych@gmail.com lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. Szczegóły w przedmiotowej SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Część nr 1 - „Dowóz uczniów z terenu gminy Boguszów-Gorce do placówek oświatowych na terenie miasta Wałbrzych”.

1) Zakres zamówienia w ramach 1 części obejmuje:
Świadczenie usługi w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych taborem samochodowym specjalistycznym przez 10 miesięcy (od dnia 01.09.2021 r. do dnia 30.06.2022 r.) – z wyłączeniem wakacji i ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych od pracy, dni wolnych ustalonych decyzjami dyrektorów placówek oświatowych oraz dni, kiedy zostaną zamknięte szkoły z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. w związku z ogłoszeniem stanu epidemii).
Przewozy odbywać się będą z ustalonych z Zamawiającym przystanków z terenu Gminy Boguszów – Gorce do następujących szkół w Wałbrzychu:
• Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 10 w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5a, 58-306 Wałbrzych;
• Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 26 w Wałbrzychu, ul. Palisadowa 48, 58-316 Wałbrzych;
• Zespołu Szkół Nr 4, ul. dra Sokołowskiego 75, 58 - 309 Wałbrzych;
• Przedszkola Samorządowego Nr 17 z Oddziałami Specjalnymi w Wałbrzychu im. Jana Brzechwy, ul. Hirszfelda 15, 58-309 Wałbrzych

i z powrotem.

Długość jednego kursu wynosi około 45 km. Dziennie planowane jest wykonywanie 4 kursów dla grupy około 16-20 uczniów – łącznie dziennie około 180 km. Szczegóły w przedmiotowej SWZ.

Po zmianie:
Część nr 1 - „Dowóz uczniów z terenu gminy Boguszów-Gorce do placówek oświatowych na terenie miasta Wałbrzych”.

1) Zakres zamówienia w ramach 1 części obejmuje:
Świadczenie usługi w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych taborem samochodowym specjalistycznym przez 10 miesięcy (od dnia 01.09.2021 r. do dnia 30.06.2022 r.) – z wyłączeniem wakacji i ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych od pracy, dni wolnych ustalonych decyzjami dyrektorów placówek oświatowych oraz dni, kiedy zostaną zamknięte szkoły z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. w związku z ogłoszeniem stanu epidemii).
Przewozy odbywać się będą z ustalonych z Zamawiającym przystanków z terenu Gminy Boguszów – Gorce do następujących szkół w Wałbrzychu:
• Publicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 10 w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5a, 58-306 Wałbrzych;
• Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 26 w Wałbrzychu, ul. Palisadowa 48, 58-316 Wałbrzych;
• Zespołu Szkół Nr 4, ul. dra Sokołowskiego 75, 58 - 309 Wałbrzych;
• Przedszkola Samorządowego Nr 17 z Oddziałami Specjalnymi w Wałbrzychu im. Jana Brzechwy, ul. Hirszfelda 15, 58-309 Wałbrzych

i z powrotem.

Długość jednego kursu wynosi około 45 km. Dziennie planowane jest wykonywanie 4 kursów dla grupy około 16-20 uczniów – łącznie dziennie około 180 km. Szczegóły w przedmiotowej SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamówienie będzie realizowane przez 10 miesięcy
(od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.) – rok szkolny 2021/2022 z wyłączeniem wakacji i ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych od pracy, dni wolnych ustalonych decyzjami dyrektorów placówek oświatowych oraz dni, kiedy zostaną zamknięte szkoły z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. w związku z ogłoszeniem stanu epidemii).

Po zmianie:
Zamówienie będzie realizowane przez 10 miesięcy
tj. od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r. – rok szkolny 2021/2022 z wyłączeniem wakacji i ferii szkolnych, dni ustawowo wolnych od pracy, dni wolnych ustalonych decyzjami dyrektorów placówek oświatowych oraz dni, kiedy zostaną zamknięte szkoły z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (np. w związku z ogłoszeniem stanu epidemii).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- zdolności technicznej lub zawodowej:
a) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które udokumentują dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym:
• 1 pojazdem do przewozu osób o minimalnej liczbie miejsc siedzących 18 osób + kierowca wyprodukowanym nie wcześniej niż w roku 2011 (po roku 2010) – odnośnie 1 części zamówienia;
• 1 pojazdem do przewozu osób o minimalnej liczbie miejsc siedzących 8 osób + kierowca wyprodukowanym nie wcześniej niż w 372
• 2011 (po roku 2010) – odnośnie 2 części zamówienia;
Pojazdy wykorzystywane do przewozu uczniów mają być sprawne technicznie i winny posiadać wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa, ubezpieczenie OC i NNW oraz muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazdy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, być dostosowane do przewozu wózka inwalidzkiego oraz posiadać sprawną klimatyzację i ogrzewanie.
b) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia:
- w tym minimum 1 kierowcą do każdej z części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie, a także legitymujących się co najmniej 3-letnim stażem pracy jako kierowca busa/autobusa. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.
c) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające niezbędne doświadczenie – tj. podmioty, które w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowały należycie co najmniej jedną usługę z zakresu specjalistycznego transportu uczniów niepełnosprawnych w okresie co najmniej jednego pełnego roku szkolnego.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- zdolności technicznej lub zawodowej:
a) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które udokumentują dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym:
• 1 pojazdem do przewozu osób o minimalnej liczbie miejsc siedzących 17 osób + kierowca wyprodukowanym nie wcześniej niż w roku 2011 (po roku 2010) – odnośnie 1 części zamówienia;
• 1 pojazdem do przewozu osób o minimalnej liczbie miejsc siedzących 8 osób + kierowca wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2011 (po roku 2010) – odnośnie 2 części zamówienia;
Pojazdy wykorzystywane do przewozu uczniów mają być sprawne technicznie i winny posiadać wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa, ubezpieczenie OC i NNW oraz muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazdy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, być dostosowane do przewozu wózka inwalidzkiego oraz posiadać sprawną klimatyzację i ogrzewanie.
b) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia:
- w tym minimum 1 kierowcą do każdej z części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie, a także legitymujących się co najmniej 3-letnim stażem pracy jako kierowca busa/autobusa. UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.
c) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające niezbędne doświadczenie – tj. podmioty, które w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowały należycie co najmniej jedną usługę z zakresu specjalistycznego transportu uczniów niepełnosprawnych w okresie co najmniej jednego pełnego roku szkolnego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa Dziale VIII ust. 2 pkt 2 SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6 W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

Po zmianie:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa Dziale VII ust. 2 pkt 2 SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6 W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.