Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031534/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
- 2021/BZP 00036274/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00039363/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00043015/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121681 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie PI, DPK, oraz pełnienie NA dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie pomieszczeń w części budynku nr 177 w kompleksie wojskowym na potrzeby Placówki Żandarmerii Wojskowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
1.3.) Oddział zamawiającego: SZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013058050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261849377
1.5.8.) Numer faksu: 261849168
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.szi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie PI, DPK, oraz pełnienie NA dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie pomieszczeń w części budynku nr 177 w kompleksie wojskowym na potrzeby Placówki Żandarmerii Wojskowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1bfe803-9b6a-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011490/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dostosowanie pomieszczeń w części budynku nr 177 w kompleksie wojskowym nr 0951 na potrzeby Placówki Żandarmerii Wojskowej w Siedlcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031534/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 302500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu inwestycji, dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń
i decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas trwania robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego nr 01788 Dostosowanie pomieszczeń w części budynku nr 177 w kompleksie wojskowym nr 0951 na potrzeby Placówki Żandarmerii Wojskowej.
Zamówienie będzie realizowane w etapach:
• Etap I – opracowanie Programu Inwestycji,
• Etap II – opracowanie Projektu Budowlanego,
• Etap III – opracowanie Projektu Wykonawczego tj. Projekt Wykonawczy, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie, Zestawienie Kosztów Zadania, harmonogram realizacji robót, wykaz urządzeń i materiałów z określeniem parametrów technicznych, w tym parametrów decydujących o równoważności urządzeń i materiałów, opis przedmiotu zamówienia na realizację robót budowlanych, scenariusz rozwoju zdarzeń
w czasie pożaru,
• Etap IV – pełnienie nadzoru autorskiego podczas trwania robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSMETAL ALIANS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011949017
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 60/U2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Etap I – opracowanie Programu Inwestycji podpisana w dniu 13.07.2021 r. na kwotę 46 494,00 zł (brutto) - termin realizacji 60 dni od daty podpisania umowy
Etap II – opracowanie Projektu budowlanego - umowa podpisana będzie po przesłaniu pisemnej informacji przez Zamawiającego do Wykonawcy o zatwierdzeniu programu inwestycji i możliwości rozpoczęcia kolejnych etapów zamówienia - termin realizacji 70 dni od daty podpisania umowy - wartość etapu II 68 880,00 zł (brutto)
Etap III – opracowanie Projektu wykonawczego (tj. projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, Specyfikacje Techniczne Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych, ZKZ, inne wymagane opracowania) umowa podpisana będzie po przesłaniu pisemnej informacji przez Zamawiającego do Wykonawcy o zatwierdzeniu programu inwestycji i możliwości rozpoczęcia kolejnych etapów zamówienia - termin realizacji 100 dni od daty podpisania umowy - wartość etapu III 117 096,00 zł (brutto)
Etap IV – pełnienie nadzoru autorskiego – od czasu rozpoczęcia do zakończenia robót budowlanych (wstępnie planuje się 30 nadzorów autorskich) - podpisanie umowy przed rozpoczęciem robót budowlanych, wartość etapu IV - 7 380,00 zł (brutto)
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.