eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBadanie potrzeb i oczekiwań użytkowników ZRK



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie potrzeb i oczekiwań użytkowników ZRK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-630ad715-931e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Badanie potrzeb i oczekiwań użytkowników ZRK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-630ad715-931e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (etap 2)” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029774

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 106559,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji badania potrzeb i oczekiwań użytkowników Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji (dalej: ZRK). Badanie ma charakter jakościowy i będzie obejmować zarówno przedstawicieli podmiotów realizujących zadania wynikające z ustawy o ZSK, jak i poszczególne osoby zainteresowane rozwojem swoich umiejętności i zdobywaniem nowych kwalifikacji (lub wspierające innych w tym zakresie).

Badanie prowadzone jest przez Instytut Badań Edukacyjnych w ramach projektu systemowego „Prowadzenie i rozwój Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji” (etap 2) (dalej: ZRK2). Projekt realizowany jest w ramach PI 10 III PO WER, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej.

Zamówienie dotyczy realizacji badania potrzeb i oczekiwań użytkowników ZRK, obejmującego:
1. Wywiady eksperckie (IDI) - pogłębione wywiady indywidualne - (razem 13 IDI)
➢ badanie zostanie zrealizowane z użytkownikami rejestru, takimi jak:
○ osoby zajmujące się zarządzaniem zasobami ludzkimi w dużych firmach i osoby pracujące w firmach zajmujących się rekrutowaniem pracowników (np. agencje zatrudnienia) - 4 IDI
○ przedstawiciele Akademickich Biur Karier - 4 IDI
○ przedstawiciele organizacji pracodawców i pracowników (np. Konfederacja Lewiatan, związki zawodowe, organizacje branżowe) - 5 IDI
➢ lista ekspertów z którymi przeprowadzone będzie badanie zostanie skonsultowana i zatwierdzona przez Zamawiającego;
➢ scenariusze wywiadów (narzędzia badawcze) zostaną przygotowane przez Zamawiającego;
➢ szacowany czas trwania wywiadu wynosi około 60 minut;

2. Zogniskowane wywiady grupowe z użytkownikami którzy planują swoje uczenie się (lub wspierają w tym innych) i (FGI) - (razem 12 FGI)

⮚ badanie zostanie zrealizowane z użytkownikami indywidualnymi, takimi jak:
o uczniowie ostatnich klas szkół ponadpodstawowych – 6 FGI (2 licea ogólnokształcące, 2 technika, 2 szkoły branżowe I stopnia )
o rodzice dzieci ostatnich klas szkół podstawowych – 2 FGI
o studenci - 2 FGI (z małych i dużych ośrodków akademickich)
o osoby dorosłe, które planują zmianę zawodu, szukają nowej pracy lub po przerwie w zatrudnieniu chcą powrócić na rynek pracy – 2 FGI

⮚ kryteria doboru respondentów i składu grup FGI zostaną każdorazowo skonsultowane i zatwierdzone przez Zamawiającego.
⮚ scenariusze wywiadów (narzędzia badawcze) zostaną przygotowane przez Zamawiającego;
⮚ szacowany czas realizacji wywiadu wynosi około 120 minut.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91552,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Difference. Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527-280-97-64

7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Kossaka 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-576

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. WYKONAWCA przystąpi do wykonania Zamówienia w dniu zawarcia Umowy i wykona je
w terminie do 90 dni roboczych od dnia podpisania niniejszej Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.