Og³oszenie z dnia 2023-03-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00133784/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00183164/01 - Wynik z dnia 2023-04-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy pieluchomajtek dla doros³ych oraz jednorazowych pieluszek dla dzieci.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie (dawniej: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pieluchomajtek dla doros³ych oraz jednorazowych pieluszek dla dzieci.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a4bcf0c2-bbf9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00121740
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045304/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.26 Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych i pampersów dla dzieci
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/usk3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/usk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
System zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. Szczegó³y opisano w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y Klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO zastosowanej przez zamawiaj±cego w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisano w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.4-Z.2023, Postêpowanie nr 10
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy pieluchomajtek dla doros³ych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilo¶ci dostaw oraz wymagania zosta³y zawarte Formularzu cenowo - ofertowym dla Czê¶ci nr 1 (Za³±cznik nr 1 do SWZ), bêd±cym integraln± czê¶ci± SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawê przedmiotów zamówienia w ilo¶ciach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Czê¶ci nr 1 (Za³±cznik nr 1 do SWZ) bêd±cym integraln± czê¶ci± SWZ, przez okres 12 miesiêcy.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza w Czê¶ci nr 1 rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Planowana dostawa przedmiotów zamówienia przez 12 miesiêcy, licz±c od daty zawarcia umowy.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy ca³o¶ci przedmiotu umowy wskutek realizacji ni¿szych zamówieñ – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym ¿e Zamawiaj±cy jednostronnie zawiadamia Wykonawcê o proponowanym przed³u¿eniu umowy przed up³ywem terminu na jaki zosta³a ona zawarta.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena brutto oferty z³: 60%,
b) Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotów zamówienia: 40 %.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotów zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy jednorazowych pieluszek dla dzieci dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilo¶ci dostaw oraz wymagania zosta³y zawarte Formularzu cenowo - ofertowym dla Czê¶ci nr 2 (Za³±cznik nr 1 do SWZ), bêd±cym integraln± czê¶ci± SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawê przedmiotów zamówienia w ilo¶ciach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Czê¶ci nr 2 (Za³±cznik nr 1 do SWZ) bêd±cym integraln± czê¶ci± SWZ, przez okres 12 miesiêcy.
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert równowa¿nych.
5. Planowana dostawa przedmiotów zamówienia przez 12 miesiêcy, licz±c od daty zawarcia umowy.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy ca³o¶ci przedmiotu umowy wskutek realizacji ni¿szych zamówieñ – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym ¿e Zamawiaj±cy jednostronnie zawiadamia Wykonawcê o proponowanym przed³u¿eniu umowy przed up³ywem terminu na jaki zosta³a ona zawarta.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33771200-7 - Pieluszki dla niemowl±t
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena brutto oferty z³: 60%,
b) Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotów zamówienia: 40 %.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotów zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia opisano SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w postêpowaniu i w zwi±zku z tym nie stawia ¿adnych wymagañ dotycz±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykaz wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych opisano w SWZ5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wykaz wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, które podlegaj± uzupe³nieniu opisano w SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów opisano w SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia opisano w SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Do umów o zamówienie publiczne stosuje siê przepisy DZIA£U VII Pzp - UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I JEJ WYKONANIE.Zamawiaj±cy przedstawia projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego jako Za³±cznik nr 7 do SWZ, w oparciu o które zostanie zawarta umowa.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-17 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami/dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Systemu Zamawiaj±cego pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/usk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-17 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-15
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobran¿owej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotycz±cej przebudowy wybranych pomieszczeñ w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegaj±ca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudow± dojazdów oraz rozbiórk±, budow± i przebudow± w m. Lutcza
- Sprzeda¿ wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzese³
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Spo³ecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Za³êska 7a.
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materia³ów zu¿ywalnych do cytometrii przep³ywowej dla Laboratorium oraz materia³ów medycznych dla oddzia³ów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Soko³owskiego ...
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego u¿ytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJ¡CEGO KALPROTEKTYNÊ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Ró¿ne wyroby medyczne oraz ob³o¿enia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.