eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawy pieluchomajtek dla doros³ych oraz jednorazowych pieluszek dla dzieci.



Og³oszenie z dnia 2023-03-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy pieluchomajtek dla doros³ych oraz jednorazowych pieluszek dla dzieci.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie (dawniej: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szopena 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy pieluchomajtek dla doros³ych oraz jednorazowych pieluszek dla dzieci.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a4bcf0c2-bbf9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00121740

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045304/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.26 Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych i pampersów dla dzieci

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/usk

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/usk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
System zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. Szczegó³y opisano w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y Klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO zastosowanej przez zamawiaj±cego w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisano w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.4-Z.2023, Postêpowanie nr 10

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy pieluchomajtek dla doros³ych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilo¶ci dostaw oraz wymagania zosta³y zawarte Formularzu cenowo - ofertowym dla Czê¶ci nr 1 (Za³±cznik nr 1 do SWZ), bêd±cym integraln± czê¶ci± SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawê przedmiotów zamówienia w ilo¶ciach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Czê¶ci nr 1 (Za³±cznik nr 1 do SWZ) bêd±cym integraln± czê¶ci± SWZ, przez okres 12 miesiêcy.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza w Czê¶ci nr 1 rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Planowana dostawa przedmiotów zamówienia przez 12 miesiêcy, licz±c od daty zawarcia umowy.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy ca³o¶ci przedmiotu umowy wskutek realizacji ni¿szych zamówieñ – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym ¿e Zamawiaj±cy jednostronnie zawiadamia Wykonawcê o proponowanym przed³u¿eniu umowy przed up³ywem terminu na jaki zosta³a ona zawarta.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena brutto oferty z³: 60%,
b) Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotów zamówienia: 40 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotów zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy jednorazowych pieluszek dla dzieci dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilo¶ci dostaw oraz wymagania zosta³y zawarte Formularzu cenowo - ofertowym dla Czê¶ci nr 2 (Za³±cznik nr 1 do SWZ), bêd±cym integraln± czê¶ci± SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawê przedmiotów zamówienia w ilo¶ciach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Czê¶ci nr 2 (Za³±cznik nr 1 do SWZ) bêd±cym integraln± czê¶ci± SWZ, przez okres 12 miesiêcy.
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert równowa¿nych.
5. Planowana dostawa przedmiotów zamówienia przez 12 miesiêcy, licz±c od daty zawarcia umowy.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy ca³o¶ci przedmiotu umowy wskutek realizacji ni¿szych zamówieñ – zmiana umowy wymaga aneksu, z tym ¿e Zamawiaj±cy jednostronnie zawiadamia Wykonawcê o proponowanym przed³u¿eniu umowy przed up³ywem terminu na jaki zosta³a ona zawarta.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33771200-7 - Pieluszki dla niemowl±t

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) Cena brutto oferty z³: 60%,
b) Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotów zamówienia: 40 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci za realizacjê przedmiotów zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia opisano SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie stawia warunków udzia³u w postêpowaniu i w zwi±zku z tym nie stawia ¿adnych wymagañ dotycz±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykaz wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych opisano w SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wykaz wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, które podlegaj± uzupe³nieniu opisano w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów opisano w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia opisano w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Do umów o zamówienie publiczne stosuje siê przepisy DZIA£U VII Pzp - UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I JEJ WYKONANIE.
Zamawiaj±cy przedstawia projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego jako Za³±cznik nr 7 do SWZ, w oparciu o które zostanie zawarta umowa.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami/dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Systemu Zamawiaj±cego pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/usk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-17 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.