Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – branża mechaniczna Część VIII -
KOMPLET SZLIFIEREK PNEUMATYCZNYCH – 1 kpl.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179631
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stołeczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-879
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zst.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.bialystok.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zawodowe perspektywy Zespołu Szkół Technicznych - kierunek przyszłość!" – branża mechaniczna Część VIII -KOMPLET SZLIFIEREK PNEUMATYCZNYCH – 1 kpl.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21aeafdd-bb65-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.2 Infrastruktura edukacyjna na obszarze BOF2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie stanowi powtórzenie dla zakresu nierozstrzygniętego w trybie podstawowym bez negocjacji o numerze 26.4.2021 prowadzonym przez Pełnomocnika. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione (ten sam OPZ oraz wzór umowy zmieniony jedynie w zakresie postanowień dotyczących trybu).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest komplet szlifierek pneumatycznych. Na komplet składają się urządzenia opisane Załącznikiem Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji (po 1 szt. każdego rodzaju).
2. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2-letniej gwarancji na zamawiane urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALNAR Jarosław Kot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660277273
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
NIP: 966 211 72 20.
Odbiorca/Realizator – działający w oparciu o dokument pełnomocnictwa wystawiony przez Beneficjenta:
Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku
ul. Stołeczna 21, 15-879 Białystok.
Postępowanie jest realizowane przez Zespół Szkół Technicznych im. gen. Władysława Andersa w Białymstoku na
podstawie pełnomocnictwa Dyrektora Szkoły do przygotowania i prowadzenia w trybie pomocniczych działań zakupowych
postepowań przetargowych dot. nabycia wyposażenia, podpisania umów z wykonawcami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
- BZP.272.36.2024.ŁC Ocena wpływy wsparcia EFS na poprawę sytuacji pracowników i przedsiębiorców - pomiar 4"
- Ochrona i dozór budynku i wyposażenia Szkoły Podstawowej Nr 52 im. Dr Ireny Białówny w Białymstoku, terenu należącego do Szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA MODERNIZACJA BLOKU OPERACYJNEGO, ADAPTACJA POMIESZCZEŃ POD APTEKĘ SZPITALNĄ UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEGO
- Dostawa urządzeń sieciowych wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby jednostek organizacyjnych oraz infrastruktury Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, mięsa i wędlin drobiowych oraz tłuszczy zwierzęcych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie leśnictwo_2
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- MZJEw Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie - dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. "Zawodowa Małopolska".
- Dostawa samochodu elektrycznego do "BCU w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w zakresie spedycji w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie.
więcej: Sprzęt dydaktyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.