eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyrzycePrzebudowa ul. Poznańskiej w Pyrzycach - Etap I i III



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121843 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Poznańskiej w
Pyrzycach - Etap I i III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 918811300

1.5.8.) Numer faksu: 915065500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pyrzyce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Poznańskiej w
Pyrzycach - Etap I i III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da6cd866-cff7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001012/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa ul. Poznańskiej w Pyrzycach - Etap I i III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowa inwestycja polega na przebudowie ul. Poznańskiej obejmującej wzmocnienie i ułożenie nowej nawierzchni bitumicznej na jezdni, istniejących zjazdach, skrzyżowaniach, miejscach postojowych wraz z ułożeniem nowych krawężników, wymianą nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej, przebudowę zatoki postojowej oraz budowę wzniesionych przejść dla pieszych. Inwestycja została podzielona na trzy etapy. W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą etapy I i III.
W etapie I przebudowy ulicy Poznańskiej zaprojektowano wymianę wszystkich krawężników wzdłuż jezdni. Zaplanowano remont istniejących nawierzchni bitumicznych w miejscach poszerzenia jezdni, istniejących skrzyżowaniach i miejscach postojowych oraz wykonanie poszerzenia jezdni na wysokości szkoły podstawowej.
W etapie III przebudowy ulicy Poznańskiej zaprojektowano wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych z kostki betonowej.
Inwestycja porządkuje ruch pojazdów i pieszych zwiększając bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego w rejonie objętym inwestycją oraz ma na celu poprawę jakości układu drogowego będącego w złym stanie technicznym.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ tj. projekt budowlano-wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót.

Uwaga!
Projekt budowlano-wykonawczy obejmuje również etap II, który jest wyłączony z niniejszego postępowania.

Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonym przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających ze szczegółowych specyfikacji technicznych oraz projektu budowlano-wykonawczego. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest wiążący dla wykonawcy.
Zamawiający informuje, że równolegle do prac wynikających z niniejszego postępowania będą prowadzone prace polegające na odtworzeniu nawierzchni ulicy Poznańskiej, związanej z wykonaniem kolektora kanalizacji sanitarnej przez wykonawcę wybranego w odrębnym postępowaniu przetargowym, przeprowadzonym przez inwestora przebudowy kanalizacji. Wykonawca musi w sposób ciągły koordynować prace z pozostałymi wykonawcami i współpracować z nimi oraz być w stałym kontakcie z przedstawicielami zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373820,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZUR Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Henryk Mazur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8560002346

7.3.3) Ulica: ul. Prosta 26, Łozienica

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.