Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00086986/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121955 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do budynku Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie, zlokalizowanego w Nysie przy ul. Kościuszki 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532192677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 7
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48774484715
1.5.8.) Numer faksu: +48774352989
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pwsz.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.nysa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pwsz.nysa.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do budynku Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nysie, zlokalizowanego w Nysie przy ul. Kościuszki 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44ee58b8-cf56-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086986/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156585,37 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Łóżko ze stelażem i pojemnikiem na pościel oraz materacem.Ilość: 91 kompletów
Wymiary (długość x szerokość x wysokość): 204,5 x 99 x 94/40,5 cm.
Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych powyżej wymiarów +/- 2 cm.
Łóżko wykonane z płyty meblowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, o grubości minimum 18 mm.
Wysokie wezgłowie chroniące ścianę przed zabrudzeniem.
Kolor okładziny płyty: dąb sonoma.
Materac 200x90x19 cm.
Wkład materaca składający się z niezależnie pracujących sprężyn pocket obłożonych sprężystą pianką poliuretanową z atestem higienicznym.
Sprężyny usytuowane w odrębnych kieszonkach.
Materac dwustronny dający możliwość odwracania i obracania w celu uniknięcia odkształceń.
Twardość materaca: średni.
Pokrowiec materaca w białym kolorze: dzianina z ekologicznym atestem Öko-Tex® Standard 100, pikowana puszystą włókniną antyalergiczną. Pokrowiec posiadający zamek rozdzielczy z 4 stron materaca umożliwiający łatwe zdejmowanie.
Pokrowiec z możliwością prania w pralce w temperaturze do 60 stopni Celsjusza
4.5.3.) Główny kod CPV: 39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39143111-7 - Stelaże do materacy
39143112-4 - Materace
4.5.5.) Wartość części: 90040,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Regał, biurko, szafka i szafa.Pozycja 1. Regał zamknięty z półkami
Ilość: 86 sztuk
Wymiary (wysokość x szerokość x głębokość): 203 x 50 x 40 cm.
Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych powyżej wymiarów +/- 2 cm.
Regał wykonany z płyty meblowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, o grubości minimum 16 mm.
Kolor okładziny płyty: dąb sonoma.
Ilość półek: minimum 4 sztuki.
Pozycja 2. Biurko z dwiema szufladami.
Ilość: 91 sztuk.
Wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 100 x 50 x 76 cm.
Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych powyżej wymiarów +/- 2 cm.
Biurko wykonane z płyty meblowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, o grubości minimum 16 mm (fronty) oraz 22 mm (korpus).
Wszystkie krawędzie zabezpieczone obrzeżem ABS.
Kolor okładziny płyty: dąb sonoma.
Biurko z dwiema szufladami pod blatem, wyposażonymi w prowadnice rolkowe.
Pozycja 3. Szafka wisząca.
Ilość: 91 sztuk.
Wymiary (długość x głębokość x wysokość): 158 x 26,5 x 31 cm.
Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych powyżej wymiarów +/- 2 cm.
Szafka wykonana z płyty meblowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, o grubości minimum 16 mm.
Szafka wisząca podzielona na trzy równe boksy.
Laminowany blat w kolorze dąb sonoma, boksy w kolorze białym.
Pozycja 4. Szafa dwudrzwiowa.
Ilość: 17 sztuk.
Wymiary (głębokość x szerokość x wysokość): 55,5 x 90 x 200,5 cm.
Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych powyżej wymiarów +/- 2 cm.
Szafa wykonana z płyty meblowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, o grubości minimum 18 mm.
Kolor okładziny płyty: dąb sonoma.
We wnętrzu drążek na ubrania.
W dolnej części szafy dwie szuflady.
Szafa wyposażona dodatkowo w 4 sztuki półek (z regulacją wysokości położenia), które pozwalają na indywidualne dopasowanie szafy do swoich potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 66544,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114168,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161626,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114168,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Produkcyjne „MEBLOSTAL” Michał Baczewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190633864
7.3.3) Ulica: Traugutta
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "MEBLOSTAL" MICHAŁ BACZEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114168,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 20
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73738,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170559,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73738,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI „SOMEB”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004709669
7.3.3) Ulica: Meblowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Blok Dobryszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 97-505
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "SOMEB" ANDRZEJ SOCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73738,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Mechaniczne sprzątanie jezdni z piasku i wszelkich zanieczyszczeń
- Dostawa heparyn drobnocząsteczkowych oraz preparatu Alteplasum
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Grodzka w Nysie
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Nysie
- Wykonanie remontu Oddziału Położniczego Szpitala w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa ergonomicznych biurek w ramach projektu "Wsparcie w obszarze zdrowia" oraz mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa i montaż regałów przesuwnych, stałych i przyściennych, zakup i montaż zabudowy pomieszczeń magazynowych, zamówienie i montaż wyposażenia warsztatowego garażu w piwnicy i garażach dla WiMBP
- Dostawa wyposażenia do pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Małopolska - Południe - ZP-2/25
więcej: Biurka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.