Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499323/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
- 2022/BZP 00522593/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00023535/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00051160/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródła ciepła, instalacji c.o. i c.w.u. z zastosowaniem OZE, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkolnym w Zalesiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna
1.3.) Oddział zamawiającego: Inwestycje Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarna 260
1.5.2.) Miejscowość: Czarna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-125
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172262324 w.148
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaczarna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.gminaczarna.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=26&strona=1&sub=107&pol=191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródła ciepła, instalacji c.o. i c.w.u. z zastosowaniem OZE, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkolnym w Zalesiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caa026a1-7c7e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00332016/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymiana źródła ciepła, instlacji c.o. i c.w.u. z zastosowaniem OZE, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkolnym w Zalesiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499323
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5997965,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana źródła ciepła, instalacji c.o. i c.w.u. z zastosowaniem OZE, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkolnym w Zalesiu, rozbudowa budynku, dostawa i montaż wyposażenia Szczegółowy zakres robót opisują dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót oraz przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5907070,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7050650,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5907070,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJ PROFIBUD SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133643267
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik 277B
7.3.5) Kod pocztowy: 36-016
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5907070,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-11PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.