Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071928/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122011 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej
w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-853
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 30 40 108, 58 30 40 110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gdansk.po.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-gdansk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/po-gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowejw Gdańsku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c0454c6-c2c0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00029136/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w jednostkach Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Po VII WB 261.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1505004,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą ochronę fizyczną osób i mienia w następujących jednostkach:
1) Prokuratury Okręgowej w Gdańsku ul. Wały Jagiellońskie 36,
2) Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskim ul. Kościuszki 6,
3) Prokuratury Rejonowej w Pucku ul. Wejherowska 3, ul.1 Maja 15
Zamawiający informuje, że w okresie realizacji umowy dojdzie do wyłączenia
z użytkowania obiektu w Pucku przy ul. Wejherowskiej 3 w związku z przeprowadzką do budynku w Pucku przy ul. 1 Maja 15 – ostateczny termin przeprowadzki to 30 listopada 2021 roku
4) Prokuratury Rejonowej w Malborku ul. Plac Słowiański 6,
Zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy przejście z usługi ochrony całodobowej na usługę ochrony w dni urzędowania prokuratury od poniedziałku do piątku w godz: 07: 00 do godz: 17:00.
5) Prokuratury Rejonowej w Gdyni ul. 10 Lutego 39,
6) Prokuratury Rejonowej w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 7,
7) Prokuratury Rejonowej w Wejherowie ul. Hallera 21,
8) Prokuratury Rejonowej w Kartuzach ul. 3 Maja 15,
9) Prokuratury Rejonowej w Tczewie ul. Sadowa 6,
10) Prokuratury Okręgowej w Gdańsku ul. Kołobrzeska 41
11) Prokuratur Rejonowych w Gdańsku ul. Piekarnicza 10.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1514903,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2198787,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1514903,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hombre Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220373943
7.3.3) Ulica: Chmielewskiego 5b
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-721
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
patrole interwencyjne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1514903,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
- Koszenie traw i chwastów w latach 2025-2027 z pasa drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Łeba - Białogarda na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.