Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060106/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00070139/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni z podziałem na trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.inwestycji@gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umgdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni z podziałem na trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0e5efd-8e5c-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009681/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060106/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UI.271.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 899837,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni: Chwarzno-Wiczlino, Dąbrowa, Karwiny (część I)Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie pomiarów równomierności oraz natężenia oświetlenia
2) Demontaż istniejących opraw ulicznych, parkowych, liniowych
3) Dostawę i montaż opraw oświetleniowych typu LED w miejsce opraw zdemontowanych w ilościach zgodnych z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do umowy
4) Tymczasową organizację ruchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 438617,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy dla zadania pn.: „Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni: Cisowa, Działki Leśne, Grabówek, Leszczyki (część II)Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie pomiarów równomierności oraz natężenia oświetlenia
2) Demontaż istniejących opraw ulicznych, parkowych, liniowych
3) Dostawę i montaż opraw oświetleniowych typu LED w miejsce opraw zdemontowanych w ilościach zgodnych z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do umowy
4) Tymczasową organizację ruchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 124552,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy dla zadania pn.: „Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni: Obłuże, Oksywie, Pustki Cisowskie-Demptowo (część III)Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie pomiarów równomierności oraz natężenia oświetlenia
2) Demontaż istniejących opraw ulicznych, parkowych, liniowych
3) Dostawę i montaż opraw oświetleniowych typu LED w miejsce opraw zdemontowanych w ilościach zgodnych z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do umowy
4) Tymczasową organizację ruchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 336666,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416195,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416195,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Oświetlenie Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 17/19
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Robert Bloch Usługi Elektroenergetyczne BLOCH, 80-180 Borkowo, ul. Owocowa 10, NIP 5831943422, REGON 192099239. Podwykonawcy zostaną powierzone do wykonania następujące zakresy zamówienia: wykonanie pomiarów i obliczeń, wykonanie doboru, demontażu, montażu opraw, pozostałe niezbędne prace objęte zakresem zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416195,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-06Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237773,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237773,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Oświetlenie Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 17/19
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Robert Bloch Usługi Elektroenergetyczne BLOCH, 80-180 Borkowo, ul. Owocowa 10, NIP 5831943422, REGON 192099239. Podwykonawcy zostaną powierzone do wykonania następujące zakresy zamówienia: wykonanie pomiarów i obliczeń, wykonanie doboru, demontażu, montażu opraw, pozostałe niezbędne prace objęte zakresem zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237773,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308756,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308756,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Oświetlenie Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 17/19
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-855
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Robert Bloch Usługi Elektroenergetyczne BLOCH, 80-180 Borkowo, ul. Owocowa 10, NIP 5831943422, REGON 192099239. Podwykonawcy zostaną powierzone do wykonania następujące zakresy zamówienia: wykonanie pomiarów i obliczeń, wykonanie doboru, demontażu, montażu opraw, pozostałe niezbędne prace objęte zakresem zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308756,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-06INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.