eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni z podziałem na trzy części



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni z podziałem na trzy części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.inwestycji@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni z podziałem na trzy części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0e5efd-8e5c-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009681/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060106/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UI.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 899837,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni: Chwarzno-Wiczlino, Dąbrowa, Karwiny (część I)
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie pomiarów równomierności oraz natężenia oświetlenia
2) Demontaż istniejących opraw ulicznych, parkowych, liniowych
3) Dostawę i montaż opraw oświetleniowych typu LED w miejsce opraw zdemontowanych w ilościach zgodnych z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do umowy
4) Tymczasową organizację ruchu

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 438617,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy dla zadania pn.: „Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni: Cisowa, Działki Leśne, Grabówek, Leszczyki (część II)
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie pomiarów równomierności oraz natężenia oświetlenia
2) Demontaż istniejących opraw ulicznych, parkowych, liniowych
3) Dostawę i montaż opraw oświetleniowych typu LED w miejsce opraw zdemontowanych w ilościach zgodnych z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do umowy
4) Tymczasową organizację ruchu

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 124552,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy dla zadania pn.: „Dostawa i wymiana opraw oświetleniowych w dzielnicach Gdyni: Obłuże, Oksywie, Pustki Cisowskie-Demptowo (część III)
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie pomiarów równomierności oraz natężenia oświetlenia
2) Demontaż istniejących opraw ulicznych, parkowych, liniowych
3) Dostawę i montaż opraw oświetleniowych typu LED w miejsce opraw zdemontowanych w ilościach zgodnych z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do umowy
4) Tymczasową organizację ruchu

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 336666,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416195,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416195,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Oświetlenie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 17/19

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-855

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Robert Bloch Usługi Elektroenergetyczne BLOCH, 80-180 Borkowo, ul. Owocowa 10, NIP 5831943422, REGON 192099239. Podwykonawcy zostaną powierzone do wykonania następujące zakresy zamówienia: wykonanie pomiarów i obliczeń, wykonanie doboru, demontażu, montażu opraw, pozostałe niezbędne prace objęte zakresem zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416195,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-06

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237773,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237773,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Oświetlenie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 17/19

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-855

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Robert Bloch Usługi Elektroenergetyczne BLOCH, 80-180 Borkowo, ul. Owocowa 10, NIP 5831943422, REGON 192099239. Podwykonawcy zostaną powierzone do wykonania następujące zakresy zamówienia: wykonanie pomiarów i obliczeń, wykonanie doboru, demontażu, montażu opraw, pozostałe niezbędne prace objęte zakresem zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237773,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308756,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308756,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energia Oświetlenie Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 17/19

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-855

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Robert Bloch Usługi Elektroenergetyczne BLOCH, 80-180 Borkowo, ul. Owocowa 10, NIP 5831943422, REGON 192099239. Podwykonawcy zostaną powierzone do wykonania następujące zakresy zamówienia: wykonanie pomiarów i obliczeń, wykonanie doboru, demontażu, montażu opraw, pozostałe niezbędne prace objęte zakresem zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308756,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.