Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030947/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00036828/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122132 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pochylni przy Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w formule „zaprojektuj i buduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 6700
1.5.8.) Numer faksu: 85 869 6775
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pochylni przy Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w formule „zaprojektuj i buduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3a8227c-914c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000363/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.73 Budowa pochylni do Muzeum Pamięci Sybiru wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030947/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM-III.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199767,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pochylni do ruchu pieszego i dla osób niepełnosprawnych przy Muzeum Pamięci Sybiru na działkach o nr ew. geod 1832/11, 1832/10, 1832/8, 1467/2 w obr. 16 (Wygoda) w Białymstoku w formule „zaprojektuj i buduj”. Wykonawca na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym rozwiązania techniczne dotyczące konstrukcji pochylni.
Budowa przedmiotowej pochylni w obrębie działek nr 1467/2, 832/10, 1832/11, 1832/8 obr. 16 - Wygoda, związana będzie z koniecznością przebudowy odcinka gazociągu niskiego ciśnienia dn315 PE z lokalizacją poza przedmiotową pochylnię ( w pasie chodnika na działce 1832/8, 1832/10, 1832/11 ). Szkic sytuacyjny w załączniku nr 8.
2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Projekt budowlany – 4 egz., 2) Projekty wykonawcze branżowe - 2 egz., 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz., 4) Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy – 3 egz., 5) Informacja BIOZ – 4 egz., 6) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, dokumentacja geotechniczna, zgoda wodnoprawna, decyzje, warunki, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją (w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami, 7) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z ustawą prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333), 8) realizacja wszystkich robót budowlanych wraz z: a) zapewnieniem pełnej obsługi geodezyjnej (w tym sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej po 6 egz., w 2 egz. w kolorze oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) wraz z zestawieniem długości i powierzchni zrealizowanych elementów infrastruktury technicznej z podziałem na poszczególne pasy drogowe, b) organizacją i zabezpieczeniem budowy oraz czynnościami niezbędnymi do przekazania inwestycji oraz przekazania pasa drogowego Zarządowi Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, zapewnieniem ciągłego dostępu (dojścia i dojazdu) do budynków sąsiadujących z ww. inwestycją w trakcie jej realizacji, c) wprowadzeniem organizacji ruchu na czas budowy, d) odbudową poziomej osnowy geodezyjnej III klasy w zakresie objętym terenem inwestycji, e) wykonaniem niezbędnych badań laboratoryjnych, f) sporządzeniem dokumentacji powykonawczej – 2 egz. (w tym 1 egz. dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Nadzoru Budowlanego), g) czynnościami i przygotowaniem dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego inwestycji i oddania obiektu do użytkowania wraz z: - operatem kolaudacyjnym, w tym: komplet aprobat i certyfikatów na wbudowane materiały, oświadczenie kierownika budowy, dokumentacja zamienna, wszystkie protokoły badań i sprawdzeń podpisane przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego (zagęszczenie gruntu, badanie geotechniczne gruntu itp.), -załącznikami do protokołu odbioru końcowego: wykaz aprobat, protokołów, itp., tabelą z ilością wybudowanych środków trwałych, zgodną z inwentaryzacją powykonawczą. h) odtworzeniem wierzchniej warstwy nawierzchni ulepszonej, humusu oraz zieleni, i) uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót, j) wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstały w wyniku wykonywania przedmiotu umowy, k) wyrównaniem nawierzchni dróg objętych zakresem robót, bądź używanych, jako drogi dojazdowe na teren placu budowy, których stan nawierzchni uległ pogorszeniu w wyniku użytkowania przez Wykonawcę. Wyrównanie nawierzchni ma na celu umożliwienie dojazdu do nieruchomości położonych w rejonie inwestycji, l) wykonaniem dokumentacji fotograficznej przejętego placu budowy, w tym terenów na czasowe zajęcie (jeżeli dotyczy), m) kosztami nadzorów gestorów sieci wynikające z warunków technicznych, n) pełnieniem nadzoru archeologicznego , w razie konieczności, o) koszty wyłączenia sieci za okres konieczny na czas prowadzenia robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 803460,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Antoni Rutkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660353117
7.3.3) Ulica: ul. Sobolewska 4A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-560
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa klipsów naczyniowych wraz z utworzeniem depozytu wraz z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa monitoringu na terenie rzecznego przejścia granicznego Rudawka - Lesnaja
- Przygotowanie i realizacja szkoleń i warsztatów dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego Białymstoku, w podziale na 3 części.
- Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku
- Wykonanie systemów detekcji wycieków w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku (4 części)
- Obsługa platformy "Koszyk Usług Społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na 5 części
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.