Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zaufania – wydawanie certyfikatów i elektronicznych znaczników czasu w ramach dostępu do Usługi Ognivo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422899764
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zaufania – wydawanie certyfikatów i elektronicznych znaczników czasu w ramach dostępu do Usługi Ognivo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e95cf7d3-b828-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101270/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług zaufania - wydawanie certyfikatów i elektronicznych znaczników czasu w ramach dostępu do Usługi Ognivo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań w obszarze egzekucji administracyjnej. Przepis art. 86b ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz. U. 2022r., poz. 479), nakłada na organy egzekucyjne obowiązek doręczania zawiadomień i wezwań związanych z prowadzeniem egzekucji z wierzytelności rachunku bankowego przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego obsługującego zajęcia wierzytelności z rachunku bankowego. Wskazany system teleinformatyczny czyli Ognivo prowadzony jest przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. (KIR). Do obsługi systemu Ognivo niezbędne są certyfikaty wydawane przez KIR:
1) niekwalifikowane do autoryzacji w systemie Ognivo,
2) kwalifikowane do wysyłania dokumentów do banku.
W związku z powyższym w ocenie Zamawiającego zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jest uzasadnione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. usług zaufania polegających na:
1) wydawaniu kwalifikowanych lub niekwalifikowanych certyfikatów;
2) dostawie elementów urządzeń do składania podpisu elektronicznego;
3) wydawaniu elektronicznych znaczników czasu.
2. Zawarcie umowy w tym zakresie ma na celu umożliwienie naczelnikom urzędów skarbowym, działającym jako organy egzekucyjne, dokonania uwierzytelnienia
w Systemie Ognivo. Uczestnik (użytkownik) w przypadku komunikacji z Systemem Ognivo za pomocą aplikacji uczestnika jest zobowiązany do posiadania ważnego Certyfikatu podpisu cyfrowego wydanego przez KIR S.A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79132000-8 - Usługi uwierzytelniania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18196,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18196,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18196,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260300517
7.3.3) Ulica: ul. rtm. W. Pileckiego 65
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-781
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWA IZBA ROZLICZENIOWA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWA IZBA ROZLICZENIOWA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18196,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.