Og³oszenie z dnia 2025-02-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00136843/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-07
- 2025/BZP 00182223/01 - Wynik z dnia 2025-04-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, niezamieszka³ych i z PSZOK z terenu gminy Rokietnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Us³ug Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630808987
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.puk.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, niezamieszka³ych i z PSZOK z terenu gminy Rokietnica
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe5d8914-31a8-4f8c-8e72-fa35d7c93b95
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00122212
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej, dostêpnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych.
Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia, o jakich mowa w Rozdziale IX SWZ sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym.
Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ zgodnie z pkt 8) przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
Komunikacja poprzez „Wy¶lij wiadomo¶æ” umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB.
W przypadku wiêkszych plików zaleca siê skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dostêpnej na platformazakupowa.pl.
Czas wy¶wietlany na platformazakupowa.pl synchronizuje siê automatycznie z serwerem G³ównego Urzêdu Miar.
W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: PUK Sp. z o.o. w Bytkowie Administrator);
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@puk.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i zwi±zków miêdzygminnych oraz urzêdów obs³uguj±cych te organy i zwi±zki;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 -193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi transportu z siedziby Zamawiaj±cego odpadów z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 i 20 01 39 w szacunkowej ilo¶ci oko³o 770 Mg (odpady o kodzie 15 01 02 w ilo¶ci ok. 750 Mg, natomiast odpady o kodzie 20 01 39 w ilo¶ci ok. 20 Mg) oraz ich zagospodarowania w okresie obowi±zywania umowy, zebranych w ¿ó³tym worku w ramach prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych pochodz±cych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, niezamieszka³ych oraz przyjêtych luzem w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Rokietnica.
2. Odpady z tworzyw sztucznych - nale¿y przez to rozumieæ odpady, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów.
3. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odbioru zgromadzonych w siedzibie Zamawiaj±cego odpadów komunalnych selektywnie zebranych, a nastêpnie do przetransportowania ich do Instalacji, gdzie zostan± zagospodarowane. Szacuje siê konieczno¶æ transportu odpadów z siedziby Zamawiaj±cego min. 3 razy w tygodniu.
4. Proces realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) zagospodarowanie zgromadzonych przez Zamawiaj±cego tworzyw sztucznych. Odpady podlegaj±ce zagospodarowaniu winny zostaæ zagospodarowane wy³±cznie w instalacji w rozumieniu art. 30 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, któr± dysponuje Wykonawca, dalej zwana „Instalacj±”;
b) odbiór w³asnym transportem z siedziby Zamawiaj±cego odpadów z tworzyw sztucznych;
c) realizacjê obowi±zków ewidencyjnych, sprawozdawczych i informacyjnych przez Wykonawcê.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Tworzywa sztuczne, kod odpadu: 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych i 20 01 39 – tworzywa sztuczne.
Przedstawiona warto¶æ w ust. 1, wskazuje jedynie szacunkow± ilo¶æ odpadów.
Wykonawca zobowi±zany jest do:
a) zapewnienia, zgodnego z wymogami ustawy o odpadach zagospodarowania odpadów w procesach odzysku (R) oraz uzyskanie dla przekazanych odpadów o kodzie 15 01 02 minimum 55% odzysku/recyklingu potwierdzone dokumentami DPR zgodnie z przepisami;
b) postêpowania z odpadami w sposób zgodny z hierarchi± postêpowania z odpadami;
c) zapewnienia instalacji komunalnej/instalacji komunalnych posiadaj±cych moce przerobowe pozwalaj±ce na zagospodarowanie ilo¶ci odpadów objêtych niniejszym zamówieniem.
Zagospodarowania odpadów zbieranych w instalacjach odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z hierarchi± postêpowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.
Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymogami w³a¶ciwych przepisów prawa, w tym ochrony ¶rodowiska, sanitarnych, bezpieczeñstwa i higieny pracy, przeciwpo¿arowych, przepisów prawa miejscowego, a w szczególno¶ci:
a) ustaw± z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach oraz aktami wykonawczymi do ustawy;
b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony ¶rodowiska oraz aktami wykonawczymi
do ustawy;
c) ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach oraz aktami wykonawczymi do ustawy;
Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania w ofercie instalacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów w których bêd± zagospodarowanie selektywnie zbierane odpady.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) – waga kryterium 100% (jedyne kryterium);
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Wykonawca posiada:
a) wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, wprowadzaj±cych produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
b) aktualne zezwolenia na transport, zbieranie lub/i przetwarzanie tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 i 20 01 39, zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach;
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca zobowi±zany jest do dysponowania minimum dwoma pojazdami ze skrzyniami samowy³adowczymi lub hakowcami o DMC minimum 25 ton (dok³adne wytyczne w Za³±czniku nr 5 do SWZ). Pojazdy spe³niaj± wymagania wskazane w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 7 pa¼dziernika 2016 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ dla transportu odpadów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert:
o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 2 do SWZ.
o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
a) wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, wprowadzaj±cych produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, co najmniej na kody odpadów objêtych niniejszym postêpowaniem;
b) aktualne zezwolenia na zbieranie lub/i przetwarzanie tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 i 20 01 39, zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach oraz za¶wiadczenie/ zawiadomienie o posiadaniu wpisu do rejestru na transport odpadów;
c) wykaz samochodów transportuj±cych odpady, które spe³niaj± wymagania techniczne do odbioru odpadów z tworzyw sztucznych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 5 000 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych i 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
ust. 2 PZP.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego: Nr rachunku bank SANTANDER 73 1090 2590 0000 0001 3126 8492 z dopiskiem „Wadium tworzywa sztuczne”.
6. Za datê wniesienia wadium uznaje siê datê uznania rachunku Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dokona sprawdzenia czasu wp³ywu wadium na swoje konto.
7. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w razie sk³adania gwarancji lub porêczeñ jako wadium przetargowego;
a) Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania wraz z ofert± orygina³u gwarancji lub porêczenia,
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do ich wystawienia tj. Wystawcê dokumentu,
b) gwarancje oraz porêczenia musz± mieæ datê pocz±tkow± wa¿no¶ci równ± co najmniej ostatecznemu terminowi sk³adania ofert, a datê koñcow± wa¿no¶ci up³ywaj±c± najwcze¶niej w ostatnim dniu zwi±zania ofert±,
c) gwarancje oraz porêczenia musz± obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium okre¶lone w ustawie PZP.
d) gwarancje oraz porêczenia powinny byæ wystawione na Zamawiaj±cego (PUK Sp. z o.o.), z ich tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium.
e) gwarancje oraz porêczenia musz± okre¶laæ bezwarunkowe i nieodwo³alne prawo Zamawiaj±cego do ich realizacji, na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego.
f) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
g) zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czonedo oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców odrêbnie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust.2, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wyboru przez Zamawiaj±cego oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Wykonawcy zobowi±zani bêd± do przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców przed podpisaniem umowy na realizacjê zamówienia.
6. Do oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawca do³±cza pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyra¿onej pisemnie pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy zgodnie z regu³ami wynikaj±cymi z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym m.in. w przypadku:
a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
b) si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
c) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie dostaw, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron;
d) innych okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez do¶wiadczonego wykonawcê dostaw/us³ug.
3. Wykonawca mo¿e wyst±piæ z wnioskiem o zmianê umowy na pi¶mie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 3 dni od zaistnienia powy¿szych okoliczno¶ci.
4. Wykonawca jest tak¿e zobowi±zany do niezw³ocznego zawiadomienia Zamawiaj±cego, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 3 dni, o wszelkich przeszkodach mog±cych spowodowaæ niewywi±zanie siê przez niego z obowi±zków umownych.
5. Przewiduje siê zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
e) je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zmówienia przez Wykonawcê.
6. Zmiany okre¶lone w ust. 5 obowi±zywaæ bêd± od pierwszego dnia miesi±ca, nastêpuj±cego po miesi±cu, w którym wesz³a w ¿ycie ta zmiana.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-10 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI BYTKOWO
wiêcej: przetargi BYTKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2025/2026
- ¦wiadczenie us³ugi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Utrzymanie rowów melioracyjnych le¿±cych na gruntach nale¿±cych do Gminy Racibórz.
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzie¿ i tekstylia
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.