Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00054696/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99101428-4a21-4940-addf-43f1925c37251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99101428-4a21-4940-addf-43f1925c3725
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010787/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Operaty szacunkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00054696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.2.2025.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47794,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 34 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Lawendowej, Malowniczej, Krasińskiego i Dzielnej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej, oznaczonych numerami:1) ark 5, dz. 3/2 pow. 2951 m2,
2) ark. 27, dz. 2/10, pow. 1260 m2,
3) dz. 2/5, pow. 800 m2,
4) ark. 3, dz. 41/2, pow. 2164 m2,
5) dz. 41/1 pow. 4235 m2,
6) dz. 38/20, pow. 1657 m2,
7) dz. 38/18, pow. 1244 m2,
8) dz. 44/26, pow. 1095 m2,
9) dz. 44/22, pow. 992 m2,
10) dz. 38/15, pow. 816 m2,
11) dz. 38/12 i 38/13 o łącznej pow. 757 m2,
12) dz. 44/18, pow. 1182 m2,
13) dz. 44/19, pow. 1195 m2,
14) dz. 44/24, pow. 995 m2,
15) dz. 44/20, pow. 1194 m2,
16) dz. 44/25, pow. 1557 m2,
17) dz. 44/21, pow. 1189 m2,
18) dz. 44/17, pow. 1158 m2,
19) dz. 44/4, pow. 7995 m2,
20) dz. 44/12, pow. 2453 m2,
21) dz. 48/3, pow. 1175 m2,
22) dz. 44/11, pow. 3503 m2,
23) dz. 48/2, pow. 902 m2,
24) dz. 28/3, pow. 5985 m2,
25) dz. 65 i 66 o łącznej pow. 2293 m2,
26) dz. 62, pow. 282 m2,
27) dz. 60, pow. 515 m2,
28) dz. 61, pow. 340 m2,
29) dz. 67/2, pow. 792 m2,
30) dz. 67/8, pow. 1000 m2,
31) dz. 55/5, pow. 726 m2,
32) dz. 55/4, pow. 749 m2,
33) dz. 68/28, pow. 1889 m2,
34) dz. 68/26, pow. 745 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 21 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Lucjana Rydla, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Lucjana Rydla, oznaczonych, w arkuszu mapy ewid. 92, numerami:1) dz. nr 319/2, 319/3 i 319/5, o łącznej pow. 3100 m2,
2) dz. nr 319/6, o pow. 1582 m2,
3) dz. nr 107/2 o pow. 1083 m2,
4) dz. nr 109/45, o pow. 915 m2,
5) dz. nr 109/44, 322/1 i 323/1, o łącznej pow. 923 m2,
6) dz. nr 325, o pow. 568 m2,
7) dz. nr 326, o pow. 288 m2,
8) dz. nr 327, o pow. 288 m2,
9) dz. nr 328, o pow. 288 m2,
10) dz. nr 329, o pow. 288 m2,
11) dz. nr 330, o pow. 288 m2,
12) dz. nr 331, o pow. 288 m2,
13) dz. nr 332 i 333, o łącznej pow. 576 m2,
14) dz. nr 334, o pow. 1030 m2,
15) dz. nr 451, o pow. 1102 m2,
16) dz. nr 452, o pow. 448 m2,
17) dz. nr 445, o pow. 434 m2,
18) dz. nr 444, o pow. 960 m2,
19) dz. nr 107/4, 107/5, 107/6, 107/7, 107/8, 107/9,107/10 i 107/11, o łącznej pow. 1364 m2,
20) dz. nr 486/1, o pow. 510 m2,
21) dz. nr 364, o pow. 904 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 12 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu ich sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych, oznaczonych numerami:1) 122/4, o pow. 0,1464 ha, 122/16, o pow. 0,0909 ha i 122/18, o pow. 0,0101 ha w ark. mapy ewid. 18, położonych w Zamościu przy ul. Zagłoby, z oszacowaniem wartości z osobna dla każdej z działek,
2) 203/2, o pow. 0,9492 ha, 205/9, o pow. 0,0513 ha, 205/18, o pow. 0,9260 ha, w ark. mapy ewid. 18, położonej w Zamościu przy ul. Kilińskiego, z oszacowaniem wartości z osobna dla każdej z działek,
3) 56/7, o pow. 0,2881 ha, w ark. mapy 38, położonej w Zamościu przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego,
4) 103/36, o pow. 1,4645 ha, w ark. mapy ewid. 20, położonej w Zamościu przy ul. Wyszyńskiego,
5) 14/14, o pow. 0,3909 ha, w ark. mapy 49, położonej w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej i Mikołaja Reja,
6) 16/7, o pow. 0,2044 ha, w ark. mapy ewidencyjnej 8, położonej w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej
7) 153/9, o pow. 0,0598 ha, w ark. mapy ewidencyjnej 20, położonej w Zamościu przy ul. Prostej,
8) 30/6, o pow. 0,5611 ha, w ark. mapy ewid. 19, położonej w Zamościu przy ul. Kilińskiego,
9) 18/3, o pow. 0,0675 ha, 18/4, o pow. 0,0600 ha, 18/5, o pow. 0,0600 ha, 18/6, o pow. 0,0776 ha, 18/7, o pow. 0,0845 ha, 18/8, o pow. 0,0798 ha, 18/9, o pow. 0,0766 ha, 18/10, o pow. 0,1182 ha, 18/11, o pow. 0,1016 ha, 18/13, o pow. 0,0289 ha, 18/14, o pow. 0,0769 ha, 18/15, o pow. 0,0695 ha, 18/16, o pow. 0,1008 ha, 18/17, o pow. 0,0934 ha, 18/18, o pow. 0,0944 ha, 18/19, o pow. 0,3965 ha, o łącznej pow. 1,5862 ha, z oszacowaniem wartości z osobna dla każdej z działek,
10) 48, o pow. 0,1109 ha, 50, o pow. 0,0147 ha, 51, o pow. 0,0725 ha, w ark. mapy ewidencyjnej 45, położonej w Zamościu przy ul. Kolegiackiej, Kołłątaja i Pereca,
11) 119, o pow. 1,0625 ha, w ark. mapy 18, położonej w Zamościu przy ul. Starowiejskiej,
12) 170, o pow. 0,1455 ha, 171, o pow. 0,9665 ha, 202, o pow. 0,2332 ha i 205/1, o pow. 0,2234 ha, w ark. mapy ewid. 18, położonej w Zamościu przy ul. Kilińskiego, z oszacowaniem wartości z osobna dla każdej z działek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnych tym lokalom gruntów znajdujących się pod budynkami, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali, tj.:1) nr 33 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej 20 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 82/10, o pow. 608 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49 oraz nr 2/30, o pow. 18 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, o łącznej pow. 626 m2, znajdującego się pod budynkiem,
2) Nr 7 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 54 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/10, o pow. 314 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
3) nr 48 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 7 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/31, o pow. 1079 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, do ustalenia ceny nabycia na rzecz Miasta Zamościa:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 212/2, o pow. 239 m², w ark. mapy ew. 14, położonej w Zamościu przy LHS, do ustalenia ceny nabycia na rzecz Miasta Zamościa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamościa, przeznaczonej do wniesienia aportem na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zamościu:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 364/1, o pow. 3612 m2, w ark. mapy ew. 1, położonej w miejscowości Chyża, przeznaczonej do wniesienia aportem do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Zamościu w zamian za udziały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamościa, w celu ich sprzedaży, w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, oznaczonych numerami 30/1, o pow. 1714 m² i 30/2, o pow. 535 m², w ark. mapy ew. 8, położonych w Zamościu przy ul. Błonie, w celu ich sprzedaży, w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych, oznaczonych numerami odpowiednio 23/21 oraz 23/20.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, wraz ze składnikami roślinnymi, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, wraz ze składnikami roślinnymi, oznaczonej numerem 90/3, w ark. mapy ew. 4, o pow. 2190 m2, położonej w Zamościu przy ul. Ogrodniczej, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przechodu i przejazdu przez nieruchomość, stanowiącą własność Miasta Zamościa:- wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przechodu i przejazdu przez nieruchomość, stanowiącą własność Miasta Zamościa, oznaczoną numerem 70/2, o pow. 319 m², w ark. mapy ewidencyjnej 53, położoną w Zamościu przy ul. Partyzantów, na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości sąsiedniej nr 70/1 i 74/1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej udziału 1/2 części w prawie własności niezabudowanej nieruchomości, stanowiącego własność Miasta Zamość, do ustalenia ceny jego sprzedaży na rzecz współwłaścicieli:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej udziału 1/2 części w prawie własności niezabudowanej nieruchomości, oznaczonej numerem 18/39, o pow. 324 m², w ark. mapy ew. 22, położonej w Zamościu przy ul. Feliksa Wolskiego, stanowiącego własność Miasta Zamościa, do ustalenia ceny jego sprzedaży na rzecz współwłaścicieli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamościa, w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamościa, składającej się z działek: 15/34, o pow. 0,0080 ha, 15/36, o pow. 0,0128 ha i 82/13, o pow. 0,1692 ha, w ark. mapy ewidencyjnej 22, położonej przy ul. Lwowskiej, w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego:- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego nr 43 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Partyzantów 74 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 5, o pow. 3318 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 53, znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 700,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego, celem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego:- wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego nr 23, położonego w Zamościu, ul. E. Orzeszkowej 11, celem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8190 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9870 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8190 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8190 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Nieruchomości Bis Łukasz Bartoszewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122727735
7.3.3) Ulica: Chabrowa 4/22
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Obsługi Nieruchomości BIS Łukasz Bartoszewicz
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Obsługi Nieruchomości BIS Łukasz Bartoszewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena i Zarządzanie Nieruchomościami Andrzej Jarosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221330344
7.3.3) Ulica: Bodaczów 305A
7.3.4) Miejscowość: Szczebrzeszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 22-460
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022
7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- Dostawa płyt betonowych MON o wymiarach 300 x 150 x 15 cm z podwójnym zbrojeniem nacisk koła tylnego sam. ciężarowego P= 50 kN, beton klasy C25/30 lub wyższy w il. do wyszczególnionych miejscowości.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi wewn. w m. Sitaniec nr geod. 1490/2"
- Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części.
- Przebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz - Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia."
- "Usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej"
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 838 na odcinku Trawniki - Fajsławice
- "Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej dot. podziału nieruchomości - 4 części"
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.