eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćOpracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99101428-4a21-4940-addf-43f1925c3725

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99101428-4a21-4940-addf-43f1925c3725

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010787/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Operaty szacunkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00054696

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.2.2025.MSZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47794,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 34 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Lawendowej, Malowniczej, Krasińskiego i Dzielnej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej, oznaczonych numerami:
1) ark 5, dz. 3/2 pow. 2951 m2,
2) ark. 27, dz. 2/10, pow. 1260 m2,
3) dz. 2/5, pow. 800 m2,
4) ark. 3, dz. 41/2, pow. 2164 m2,
5) dz. 41/1 pow. 4235 m2,
6) dz. 38/20, pow. 1657 m2,
7) dz. 38/18, pow. 1244 m2,
8) dz. 44/26, pow. 1095 m2,
9) dz. 44/22, pow. 992 m2,
10) dz. 38/15, pow. 816 m2,
11) dz. 38/12 i 38/13 o łącznej pow. 757 m2,
12) dz. 44/18, pow. 1182 m2,
13) dz. 44/19, pow. 1195 m2,
14) dz. 44/24, pow. 995 m2,
15) dz. 44/20, pow. 1194 m2,
16) dz. 44/25, pow. 1557 m2,
17) dz. 44/21, pow. 1189 m2,
18) dz. 44/17, pow. 1158 m2,
19) dz. 44/4, pow. 7995 m2,
20) dz. 44/12, pow. 2453 m2,
21) dz. 48/3, pow. 1175 m2,
22) dz. 44/11, pow. 3503 m2,
23) dz. 48/2, pow. 902 m2,
24) dz. 28/3, pow. 5985 m2,
25) dz. 65 i 66 o łącznej pow. 2293 m2,
26) dz. 62, pow. 282 m2,
27) dz. 60, pow. 515 m2,
28) dz. 61, pow. 340 m2,
29) dz. 67/2, pow. 792 m2,
30) dz. 67/8, pow. 1000 m2,
31) dz. 55/5, pow. 726 m2,
32) dz. 55/4, pow. 749 m2,
33) dz. 68/28, pow. 1889 m2,
34) dz. 68/26, pow. 745 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 21 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Lucjana Rydla, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Lucjana Rydla, oznaczonych, w arkuszu mapy ewid. 92, numerami:
1) dz. nr 319/2, 319/3 i 319/5, o łącznej pow. 3100 m2,
2) dz. nr 319/6, o pow. 1582 m2,
3) dz. nr 107/2 o pow. 1083 m2,
4) dz. nr 109/45, o pow. 915 m2,
5) dz. nr 109/44, 322/1 i 323/1, o łącznej pow. 923 m2,
6) dz. nr 325, o pow. 568 m2,
7) dz. nr 326, o pow. 288 m2,
8) dz. nr 327, o pow. 288 m2,
9) dz. nr 328, o pow. 288 m2,
10) dz. nr 329, o pow. 288 m2,
11) dz. nr 330, o pow. 288 m2,
12) dz. nr 331, o pow. 288 m2,
13) dz. nr 332 i 333, o łącznej pow. 576 m2,
14) dz. nr 334, o pow. 1030 m2,
15) dz. nr 451, o pow. 1102 m2,
16) dz. nr 452, o pow. 448 m2,
17) dz. nr 445, o pow. 434 m2,
18) dz. nr 444, o pow. 960 m2,
19) dz. nr 107/4, 107/5, 107/6, 107/7, 107/8, 107/9,107/10 i 107/11, o łącznej pow. 1364 m2,
20) dz. nr 486/1, o pow. 510 m2,
21) dz. nr 364, o pow. 904 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 12 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa, w celu ich sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych, oznaczonych numerami:
1) 122/4, o pow. 0,1464 ha, 122/16, o pow. 0,0909 ha i 122/18, o pow. 0,0101 ha w ark. mapy ewid. 18, położonych w Zamościu przy ul. Zagłoby, z oszacowaniem wartości z osobna dla każdej z działek,
2) 203/2, o pow. 0,9492 ha, 205/9, o pow. 0,0513 ha, 205/18, o pow. 0,9260 ha, w ark. mapy ewid. 18, położonej w Zamościu przy ul. Kilińskiego, z oszacowaniem wartości z osobna dla każdej z działek,
3) 56/7, o pow. 0,2881 ha, w ark. mapy 38, położonej w Zamościu przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego,
4) 103/36, o pow. 1,4645 ha, w ark. mapy ewid. 20, położonej w Zamościu przy ul. Wyszyńskiego,
5) 14/14, o pow. 0,3909 ha, w ark. mapy 49, położonej w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej i Mikołaja Reja,
6) 16/7, o pow. 0,2044 ha, w ark. mapy ewidencyjnej 8, położonej w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej
7) 153/9, o pow. 0,0598 ha, w ark. mapy ewidencyjnej 20, położonej w Zamościu przy ul. Prostej,
8) 30/6, o pow. 0,5611 ha, w ark. mapy ewid. 19, położonej w Zamościu przy ul. Kilińskiego,
9) 18/3, o pow. 0,0675 ha, 18/4, o pow. 0,0600 ha, 18/5, o pow. 0,0600 ha, 18/6, o pow. 0,0776 ha, 18/7, o pow. 0,0845 ha, 18/8, o pow. 0,0798 ha, 18/9, o pow. 0,0766 ha, 18/10, o pow. 0,1182 ha, 18/11, o pow. 0,1016 ha, 18/13, o pow. 0,0289 ha, 18/14, o pow. 0,0769 ha, 18/15, o pow. 0,0695 ha, 18/16, o pow. 0,1008 ha, 18/17, o pow. 0,0934 ha, 18/18, o pow. 0,0944 ha, 18/19, o pow. 0,3965 ha, o łącznej pow. 1,5862 ha, z oszacowaniem wartości z osobna dla każdej z działek,
10) 48, o pow. 0,1109 ha, 50, o pow. 0,0147 ha, 51, o pow. 0,0725 ha, w ark. mapy ewidencyjnej 45, położonej w Zamościu przy ul. Kolegiackiej, Kołłątaja i Pereca,
11) 119, o pow. 1,0625 ha, w ark. mapy 18, położonej w Zamościu przy ul. Starowiejskiej,
12) 170, o pow. 0,1455 ha, 171, o pow. 0,9665 ha, 202, o pow. 0,2332 ha i 205/1, o pow. 0,2234 ha, w ark. mapy ewid. 18, położonej w Zamościu przy ul. Kilińskiego, z oszacowaniem wartości z osobna dla każdej z działek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnych tym lokalom gruntów znajdujących się pod budynkami, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali, tj.:
1) nr 33 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej 20 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 82/10, o pow. 608 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49 oraz nr 2/30, o pow. 18 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, o łącznej pow. 626 m2, znajdującego się pod budynkiem,
2) Nr 7 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 54 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/10, o pow. 314 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
3) nr 48 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 7 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/31, o pow. 1079 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

– Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, do ustalenia ceny nabycia na rzecz Miasta Zamościa:
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 212/2, o pow. 239 m², w ark. mapy ew. 14, położonej w Zamościu przy LHS, do ustalenia ceny nabycia na rzecz Miasta Zamościa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamościa, przeznaczonej do wniesienia aportem na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zamościu:
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, oznaczonej numerem 364/1, o pow. 3612 m2, w ark. mapy ew. 1, położonej w miejscowości Chyża, przeznaczonej do wniesienia aportem do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Zamościu w zamian za udziały.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamościa, w celu ich sprzedaży, w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych:
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, oznaczonych numerami 30/1, o pow. 1714 m² i 30/2, o pow. 535 m², w ark. mapy ew. 8, położonych w Zamościu przy ul. Błonie, w celu ich sprzedaży, w trybie bezprzetargowym, na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych, oznaczonych numerami odpowiednio 23/21 oraz 23/20.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, wraz ze składnikami roślinnymi, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego:
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, wraz ze składnikami roślinnymi, oznaczonej numerem 90/3, w ark. mapy ew. 4, o pow. 2190 m2, położonej w Zamościu przy ul. Ogrodniczej, do ustalenia ceny sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przechodu i przejazdu przez nieruchomość, stanowiącą własność Miasta Zamościa:
- wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość służebności przechodu i przejazdu przez nieruchomość, stanowiącą własność Miasta Zamościa, oznaczoną numerem 70/2, o pow. 319 m², w ark. mapy ewidencyjnej 53, położoną w Zamościu przy ul. Partyzantów, na rzecz każdoczesnego właściciela nieruchomości sąsiedniej nr 70/1 i 74/1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej udziału 1/2 części w prawie własności niezabudowanej nieruchomości, stanowiącego własność Miasta Zamość, do ustalenia ceny jego sprzedaży na rzecz współwłaścicieli:
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej udziału 1/2 części w prawie własności niezabudowanej nieruchomości, oznaczonej numerem 18/39, o pow. 324 m², w ark. mapy ew. 22, położonej w Zamościu przy ul. Feliksa Wolskiego, stanowiącego własność Miasta Zamościa, do ustalenia ceny jego sprzedaży na rzecz współwłaścicieli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamościa, w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego:
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamościa, składającej się z działek: 15/34, o pow. 0,0080 ha, 15/36, o pow. 0,0128 ha i 82/13, o pow. 0,1692 ha, w ark. mapy ewidencyjnej 22, położonej przy ul. Lwowskiej, w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego:
- wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego nr 43 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Partyzantów 74 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 5, o pow. 3318 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 53, znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 700,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego, celem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego:
- wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego nr 23, położonego w Zamościu, ul. E. Orzeszkowej 11, celem sprzedaży w trybie przetargu nieograniczonego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8190 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9870 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8190 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8190 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Nieruchomości Bis Łukasz Bartoszewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122727735

7.3.3) Ulica: Chabrowa 4/22

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 990 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena i Zarządzanie Nieruchomościami Andrzej Jarosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221330344

7.3.3) Ulica: Bodaczów 305A

7.3.4) Miejscowość: Szczebrzeszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 22-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 990 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170421022

7.3.3) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 17/4

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-074

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.