eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleRemont urządzeń zabawowych na gmin placach zabaw, remont, montaż i demontaż urządzeń technicznych (mała architektura) - Cz.I oraz utrzymanie fontanny, zdrojów ulicznych oraz tężni solankowych - Cz.2



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont urządzeń zabawowych na gmin placach zabaw, remont, montaż i demontaż urządzeń technicznych (mała architektura) - Cz.I oraz utrzymanie fontanny, zdrojów ulicznych oraz tężni solankowych - Cz.2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont urządzeń zabawowych na gmin placach zabaw, remont, montaż i demontaż urządzeń technicznych (mała architektura) - Cz.I oraz utrzymanie fontanny, zdrojów ulicznych oraz tężni solankowych - Cz.2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2df33760-9af2-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Remont urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw, remont, montaż i demontaż urządzeń technicznych (mała architektura) oraz utrzymanie fontanny i zdroju ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075289/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.12.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ I
Remont urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw, remont, montaż i demontaż urządzeń technicznych (mała architektura)
1) Bieżące utrzymanie urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni zewnętrznej i zestawów street workout;
2) Wymiana piasku w piaskownicach;
3) Bieżące utrzymanie urządzeń technicznych (elementy małej architektury);
4) Prawo opcji – remont urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni zewnętrznej, zestawów street workout, remont i montaż elementów małej architektury oraz dodatkowe uzupełnienie piasku w piaskownicach.
Dodatkowe prace:
• kompleksowy remont ławki, przez co rozumie się wymianę wszystkich listew ławki, ich pomalowanie dwukrotnie farbą przeznaczoną do drewna (kolor zostanie uzgodniony z Zamawiającym) i jedną warstwą bezbarwną lakieru jachtowego, odmalowanie żeliwnych nóg konstrukcyjnych ławek, demontaż i montaż ławki;
• montaż nowej ławki dostarczonej przez Zamawiającego;
• ustawienie kosza na śmieci dostarczonego przez Zamawiającego;
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe
informacje zawarto w SWZ dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 342435,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Utrzymanie fontanny, zdrojów ulicznych oraz tężni solankowych
utrzymywanie fontanny, zdrojów ulicznych oraz tężni solankowych w okresie siedmiu miesięcy od daty podpisania umowy;
2) oczyszczanie postumentu, figury, murków, filtrów i zbiornika fontanny na Rynku w Koźlu, jak również systematyczne dolewanie wody oraz jej wymiana w obiegu zamkniętym według potrzeby. Kontrole w tym zakresie należy przeprowadzać – dwa razy w tygodniu, tj. poniedziałek i czwartek, a w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek;
3) Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczania z nieczystości fontanny – codziennie do godziny 9:00 oraz interwencyjnie sprzątania w razie wynikłych konieczności;
4) Wykonawca zobowiązany będzie do regulacji ciśnienia wody w dyszach według potrzeb;
5) przed rozpoczęciem eksploatacji fontanny należy zamontować i wyregulować dysze, a po zakończeniu sezonu należy je zdemontować (w przypadku złych warunków atmosferycznych(np. przymrozków)podany termin może zostać skrócony za zgodą Zamawiającego);
6) czynności eksploatacyjne w pomieszczeniu pompowni – dotyczy instalacji wodnej i elektrycznej, niezwiązane z remontem i wymianą urządzeń, w celu zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania;
7) utrzymywanie zdrojów ulicznych przy ul. Planetorza i na płycie Kozielskiego Rynku poprzez ich oczyszczanie i udrożnianie odpływu i regulację strumienia wody – trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek;
8) przygotowanie do nowego sezonu tężni solankowych zlokalizowanych na terenach sportowo – rekreacyjnych przy ul. Kośnego oraz przy ul. Kościuszki. Przed pierwszym uruchomieniem każdej tężni, w pierwszej kolejności należy przepłukać czystą wodą całą instalację, a następnie opróżnić całkowicie zbiorniki z wody opadowej oraz wody z przepłukiwania instalacji. Dopiero do tak przygotowanych instalacji należy wlać solankę, wszystkie te czynności musi wykonać Wykonawca.
Zamawiający dokona zakupu solanki w ilości 5 m3 dla tężni przy ul. Kośnego, a 7 m3 dla tężni przy ul. Kościuszki oraz 2 m3 stanowiących rezerwę. Wykonawca przed dostarczeniem solanki zobowiązany będzie do wskazania Zamawiającemu miejsc dostawy solanki z jednoznacznym określeniem, czy solanka ma zostać dostarczona w miejsca gdzie znajdują się obiekty tężni czy też na inne miejsce (np. baza magazynowa firmy). Dla 2 m3 stanowiące rezerwę Wykonawca będzie musiał zapewnić miejsce magazynowe zadaszone;
9) w momencie uruchomienia tężni, Wykonawca zobowiązany będzie do jej wyregulowania, w szczególności właściwego ustawienia zaworów znajdujących się w górnej części konstrukcji;
10) sprawdzanie stężenia solankowego co najmniej raz w tygodniu, Wykonawcy zostanie przekazany zestaw do pomiaru stężenia solanki w instalacji. Dodatkowo Wykonawca co najmniej dwa razy w tygodniu (tj. poniedziałek i czwartek) zobowiązany będzie do sprawdzania zbiorników głównych z solanką i ocenienia czy poziom solanki znajduje się w górnej wysokości zbiornika, dzięki czemu będzie możliwość weryfikacji czy elektrozawory odpowiedzialne za uzupełnienie wody w zbiorniku działają prawidłowo;
11) zbieranie nieczystości w obrębie utrzymywanych obiektów;
Wykonawcy zostanie przekazany niezbędny sprzęt, w tym jedną pompę służącą do przepompowywania wody opadowej z zbiornika rezerwowego oraz drugą pompę służącą do przepompowywania solanki do kanalizacji sanitarnej po zakończeniu okresu realizacji umowy (przygotowanie instalacji do okresu zimowego);

4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 54169,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J.P.S. SERWIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7492104239

7.3.3) Ulica: Portowa 9b

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-205

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIGTRON Chyla Stanisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7491959677

7.3.3) Ulica: Krasińskiego 20

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.