Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00037458/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00053391/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza sanitarno - szatniowego i przebudowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Grodźcu oraz przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Królikowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 17
1.5.2.) Miejscowość: Grodziec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-580
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632485500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@grodziec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grodziec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zaplecza sanitarno - szatniowego i przebudowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Grodźcu oraz przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Królikowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ba9132-7ec9-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036192/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego i przebudowa boiska piłkarskiego przy Szkole Podstawowej w Grodźcu oraz przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Królikowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037458/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1429703,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: „Modernizacja kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą w m. Grodziec”.Zamierzenie budowlane planowane jest przy Szkole Podstawowej w Grodźcu. Obejmuje wykonanie szatni i zaplecza kontenerowego obiektów kompleksu sportowego w Grodźcu. Zaplecze kompleksu sportowego składa się z czterech połączonych z sobą kontenerów
z wyposażeniem: K1 - szatnia gości, K2 - szatnia gospodarzy, K3 - budynek biurowo-magazynowy, K4 - magazyn. Odprowadzenie wód deszczowych z połaci dachów powierzchniowo, za pomocą systemów rynnowych odwadniających bezpośrednio do gruntu na terenie działki. Woda z istniejącego przyłącza podprowadzona pod budynek z zainstalowanym licznikiem, energia elektryczna przyłączem NN, podprowadzona pod budynek z zainstalowanym licznikiem. Ścieki odprowadzane do istniejącej kanalizacji. Okna typowe PCV ogólnodostępne, podwójnie lub potrójnie szklone z powłoką niskoemisyjną, drzwi wewnętrzne PCV typowe, zewnętrzne metalowe powlekane jedno-skrzydłowe. Parapety zewnętrzne i wewnętrzne z blachy powlekanej. Wentylacja grawitacyjna i wymuszona kanałowa wyprowadzona przewodami giętkimi ponad dach, nawiewy pod oknami. Ogrzewanie elektryczne grzejnikowe. Wykonanie instalacji odgromowej. Wykonanie opaski o szer. 1,50 m z kostki betonowej o grubości 6 cm wokół budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 536309,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowejw Królikowie”.
Zamierzenie budowalne planowane jest przy Szkole Podstawowej w Królikowie. Ma na celu przebudowę istniejącego boiska szkolnego na boisko wielofunkcyjne.
Zakres prac budowlanych:
- wykonanie boiska szkolnego wielofunkcyjnego o wymiarach 40,00 m x 20,00 m z nawierzchnią sportową z warstwą użytkową ze sztucznej trawy lub nawierzchnią poliuretanową (wg decyzji Inwestora) z oznaczonymi liniami boisk do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki i kometki. Dodatkowy wybieg o szerokości 2,00 m z każdego boku boiska. Opaska wokół całego boiska o szerokości 1,0 m kostki betonowej grubości 6 cm. Wykonanie trawników wokół ogrodzenia boiska,
- ogrodzenie o długości 144 m, wysokości 4,0 m w konstrukcji metalowej barwy zielonej wokół boiska, w tym furtka szerokości min. 1,0 m, wysokość min. 2,10 m i brama dwuskrzydłowa szerokości min. 3,0 m, wysokość min. 3,10 m.
- piłkochwyty wysokości 6,0 m,
- elementy małej architektury: 4 ławki, 2 kosze na śmieci,
- tablica informacyjna z regulaminem korzystania z boiska,
- 4 latarnie autonomiczne,
- utwardzenia z kostki brukowej układane w obrzeżach trawnikowych pod ławkami, wokół koszy na odpady, nawierzchnia utwardzona jako uzupełnienie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej – dojazd i dojście do boiska.
Wyposażenie boisk:
- dwa stojaki do koszykówki,
- 1 komplet siatka wraz ze słupkami do gry w siatkówkę,
- 1 komplet siatka wraz ze słupkami do gry w kometkę,
- 2 bramki do piłki ręcznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 893393,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696016,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 985977,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696016,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681967484
7.3.3) Ulica: Śródmiejska
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakład Usług Budowlano-Remontowych REMBUD Dariusz Szewczyk zrealizuje części robót budowlanych w następującym zakresie:
- prace związane z budowa fundamentów,
- prace związane z wykonaniem opaski z kostki wokół budynku o szer. 1,5m.
Jednocześnie będzie udzielać konsultacji branżowych, a także pełnić czynności doradcze nad robotami.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696016,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845610,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1397655,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845610,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mardo Sport Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831677401
7.3.3) Ulica: Wydmowa
7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-041
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845610,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.