Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00336707/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00009823/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej łuków mostu im. Jana Pawła II w Puławach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-075
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ_lublin@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej łuków mostu im. Jana Pawła II w Puławach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90aced0a-687f-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011902/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Renowacja zabezpieczenia antykorozyjnego łuków mostu im. Jana Pawła II w Puławach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336707/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.LU.D-3.2412.13.2021.db
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz projektu rusztowań
i uzgodnienie go z zarządcą drogi;
- wprowadzenie, utrzymanie i demontaż oznakowania tymczasowego;
- wykonanie, przestawienie oraz demontaż rusztowań i osłon;
- wykonanie renowacji zabezpieczenia antykorozyjnego powłoki nawierzchniowej konstrukcji stalowej łuków w kolorze RAL 3001 zgodnie z zakresem wskazanym
w dokumentacji technicznej;
- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2148780,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3988779,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2148780,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MAKS Maciej Stachowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951990495
7.3.3) Ulica: Na Polance 12a/5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-109
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz projektu rusztowań i uzgodnienie go z zarządcą drogi.
Wprowadzenie, utrzymanie i demontaż oznakowania tymczasowego.
Wykonanie, przestawienie i demontaż rusztowań i osłon.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2148780,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich w obrocie krajowym w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SP ZOZ w Lublinie.
- Usługa okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych systemu sygnalizacji pożarowej SSP - wraz z systemem ich sterowania oraz współdziałania tych systemów
- Dostawa autonomicznego automatu myjąco - osuszającego powierzchnie płaskie wewnątrz budynku
- Dostawa chłodziarki laboratoryjnej - 4 szt.
- Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowej przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS uwzględniającej zapisy ekspertyzy stanu technicznego trwałości i nośności konstrukcji budynku.
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
- Budowa nowego obiektu inżynierskiego przez c.b.n. po rozbiórce dwóch mostów w m. Tuszyn w ciągu drogi krajowej nr 12.
- Remont drogi publicznej gminnej 12031K na odc. I w km od 0+388 do km 0+398, na odcinku II w km od 0+409 do km 0+540,5 na ul. 29 Listopada w miejscowości Olkusz - gmina Olkusz
- Remont drogi wywozowej nr 37 i 39 uszkodzonej w wyniku ulewnych deszczy w leśnictwie Barania.
- "Remont DW691 polegający na rozbiórce i budowie nowego obiektu nad Kanałem Gniewoszowsko-Kozienickim wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie w m.Wola Klasztorna w km 21+750 do km 23+430" - post. 251/24
- Przebudowa drogi gminnej nr 107180L w miejscowości Osowa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.