Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00066680/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122359 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkoli
w Pliszczynie i w Turce w ramach projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkoliw Pliszczynie i w Turce w ramach projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90b3fcb4-b97c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001252/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki - Przebudowa przedszkoli w Pliszczynie i w Turce.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Osi Priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, 12.1 Edukacja przedszkolna. Numer projektu: RPLU.12.01.00-06-0070/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066680/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285487,59 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkola w Pliszczynie.1. Projektowana przebudowa wewnętrzna ze zmianą sposobu użytkowania jest ograniczona do wydzielonej części budynku przeznaczonej na oddział przedszkolny oraz części pomieszczeń szkolnych adaptowanych na pom. przedszkola, mieszczących się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym i ma na celu dostosowanie pomieszczeń do możliwości przyjęcia większej ilości dzieci – 2 grupy przedszkolne oraz polepszenia warunków prowadzenia zajęć edukacyjnych. W związku z powyższym planuje się połączenie sali nr 1 z pokojem, połączenie sali nr 2 z częścią korytarza, wydzielenie korytarza, przebudowę wewnętrzną szatni, zwiększenie ilości kabin sanitarnych w pomieszczeniu higieniczno -sanitarnym, wykonanie nowych oraz częściowa rozbiórka / przebudowa istniejących ścianek działowych oraz konstrukcyjnych oraz wykonanie nadproży nad projektowanymi drzwiami, przebudowę / modernizację istniejącej instalacji elektrycznej (oświetleniowa, gniazd wtyczkowych, tablica rozdzielcza), oraz sanitarnej, prace wykończeniowe wewnętrzne (wymiana warstwy wykończeniowej - tynki, posadzki, wykładziny, płytki ceramiczne, malowanie), wymianę okien znajdujących się w granicach pasa niepalnego NRO na okna z PCV - EI60.
2. Łączna powierzchnia przebudowywanych pomieszczeń: 181,93 m2, w tym:
Pom 01 – przedsionek – 7,70 m2,
Pom 02 – sala przedszkolna 1 – 67,1 m2,
Pom 03 – sala przedszkolna 2 – 66,06 m2,
Pom 04 – przedsionek – 3,16 m2,
Pom 05 – szatnia – 11,74 m2,
Pom 06 – korytarz – 8,58 m2,
Pom 07 – toaleta – 17,59 m2.
3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 221865,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa pomieszczeń przedszkola w Turce.1. Projektowana przebudowa jest ograniczona do wydzielonej części budynku przeznaczonej na oddział przedszkolny mieszczący się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym i ma na celu dostosowanie pomieszczeń do możliwości przyjęcia większej ilości dzieci oraz polepszenia warunków prowadzenia zajęć edukacyjnych. W związku z powyższym planuje się, połączenie sali nr 2 z szatnią poprzez zastosowanie nadproża/podciągu, adaptacja istniejącej rozdzielni na szatnię, wykonanie nowych oraz częściowa rozbiórka / przebudowa / istniejących ścianek działowych oraz konstrukcyjnych wg rysunków projektowych w celu wydzielenia z pomieszczeń szatni oraz rozdzielni pomieszczenia pełniącego funkcję rozdzielni ze zmywalnią wraz z wykonaniem nadproży nad projektowanymi drzwiami, powiększenie otworu okiennego i wymiana okna z 90x90 na 90x175cm./sala przedszkolna/, przebudowę / modernizację istniejącej instalacji elektrycznej oraz sanitarnej, wymianę części ocieplenia na wełnę mineralną nad otworami okiennymi i drzwiowymi o wysokości minimum 100cm - pas wokół ścian zewnętrznych
znajdujących się w wydzielonej strefie pożarowej ZLII – przedszkole, prace wykończeniowe wewnętrzne (wymiana warstwy wykończeniowej – panele +
wykładzina, malowanie, wykonanie lamperii ściennych).
2. Powierzchnia pomieszczeń przedszkola objętych przebudową:
Pom 1/3 – sala 2 – 48,96 m2,
Pom 1/7 – rozdzielnia – 6,95 m2,
Pom 1/8 – zmywalnia – 2,61 m2,
Pom 1/9 – szatnia – 7,69 m2,
3. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 63621,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373724,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373724,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373724,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADABUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 946-264-77-17
7.3.3) Ulica: Inżynierska 8
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-484
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373724,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99053,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99053,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99053,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADABUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 946-264-77-17
7.3.3) Ulica: Inżynierska 8
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-484
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99053,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.