Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081920/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług w zakresie prowadzenia zajęć specjalistycznych dla seniorów w ramach projektu „GMINA PIASKI DLA SENIORÓW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 77
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.ol
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpiaski.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług w zakresie prowadzenia zajęć specjalistycznych dla seniorów w ramach projektu „GMINA PIASKI DLA SENIORÓW”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13bbcb7c-a068-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„GMINA PIASKI DLA SENIORÓW”, realizowanego przez Fundację Współpracy i Rozwoju „Inceptum” w partnerstwie z Gminą Piaski, Lokalną Grupą Działania „Dolina Giełczwi”, Dariuszem Osiak „Biurem Przygotowywania Projektów i Zarządzania Funduszami UE”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 Oś priorytetowa 11. Włączenie społeczne Działanie 11.2 Usługi społeczne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081920/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.08.2022.KŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć specjalistycznych przez psychologa w Centrum Aktywnego Seniora w PiaskachProwadzenie zajęć przez psychologa w zakresie diagnozy, profilaktyki i terapii dla osób powyżej 60 roku życia (mieszkańców gminy Piaski) w wymiarze 20 godzin zegarowych/mies. przez 13 miesięcy (ok. 1 dzień w tyg. po 5 godz.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 18200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia poradnictwa psychoterapeutycznego w Centrum Aktywnego Seniora w PiaskachProwadzenie poradnictwa psychoterapeutycznego przez terapeutę prowadzącego poradnictwo rodzinne obejmujące funkcjonowanie rodziny, dla osób powyżej 60 roku życia (mieszkańców gminy Piaski) w wymiarze 5 godzin zegarowych/mies. przez 13 miesięcy (ok. 1 dzień w miesiącu po 5 godzin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5460,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia poradnictwa prawnego w Centrum Aktywnego Seniora w Piaskach- Prowadzenie poradnictwa prawnego w punkcie Klubu Seniora dla osób powyżej 60 roku życia (mieszkańców gminy Piaski) w wymiarze 10 godzin zegarowych/mies. przez 13 miesięcy (ok. 2 dni w miesiącu po 5 godz.)
- Udzielanie teleporad prawnych dla osób powyżej 60 roku życia (mieszkańców gminy Piaski) w wymiarze 10 godzin zegarowych/mies. przez 13 miesięcy (wolontariat).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.5.) Wartość części: 15470,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć ruchowych w Centrum Aktywnego Seniora w PiaskachProwadzenie zajęć ruchowych (zumba, aerobik, pilates) dla osób powyżej 60 roku życia (mieszkańców gminy Piaski) w wymiarze 20 godzin zegarowych/mies. przez 13 miesięcy
(5 dni w tygodniu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Rozwoju Społeczno – Oświatowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386415957
7.3.3) Ulica: ul. Leszczyńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-068
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA ROZWOJU SPOŁECZNO-OŚWIATOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA ROZWOJU SPOŁECZNO-OŚWIATOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7202,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Logos Link Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363305770
7.3.3) Ulica: ul. Na Stoku 2/37
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-561
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Klepcarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0
7.3.3) Ulica: ul. Dziewanny 27/22
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-539
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy PZP, zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- "Zorganizowanie wycieczek dla seniorów 60+"
- Kompleksowa obsługa ratownicza kąpieliska o nazwie "Plaża nad Sosiną nr 2" w 2025 roku.
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2025
- Wyjazd terapeutyczno-edukacyjny dla rodzin zastępczych z dziećmi w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.