eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £êg Przedmiejski¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Przedszkola Samorz±dowego w msc. £êg Przedmiejski



Og³oszenie z dnia 2025-02-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Przedszkola Samorz±dowego w msc. £êg Przedmiejski

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA W £ÊGU PRZEDMIEJSKIM

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA W £ÊGU PRZEDMIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001105706

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 80

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êg Przedmiejski

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-29) 760 22 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spprzedmiescie.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spprzedmiescie.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Przedszkola Samorz±dowego w msc. £êg Przedmiejski

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a6a8acd7-be51-4e79-a536-974dc69f983f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00122381

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00101001/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Przedszkola Samorz±dowego w msc. £êg Przedmiejski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00103569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP£P.26/01/2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na ¶wiadczeniu us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej i Przedszkola Samorz±dowego w msc. £êg Przedmiejski.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie w okresie od 1 kwietnia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. us³ug cateringowych na rzecz Zamawiaj±cego – us³uga przygotowywania i dostarczania posi³ków oraz zastawy sto³owej dla dzieci w wieku 3-5 lat oraz uczniów 6-14 lat uczêszczaj±cych do Przedszkola Samorz±dowego oraz Szko³y Podstawowej w £êgu Przedmiejskim, £êg Przedmiejski 80, 07-402 Lelis.
2) Miejsce realizacji us³ugi: Szko³a Podstawowa w £êgu Przedmiejskim, £êg Przedmiejski 80, 07-402 Lelis.
3) Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci z nastêpuj±cych wzglêdów:
a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ug funkcjonalnie ze sob± zwi±zanych. Rozdzielenie grozi³oby niedaj±cymi siê wyeliminowaæ problemami organizacyjnymi zwi±zanymi z odpowiedzialno¶ci± za poszczególne elementy us³ug wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców.
b) Przy tego typu us³ugach wykonywanych przez ró¿nych Wykonawców opó¼nienie jednego z Wykonawców wp³ynê³oby negatywnie na terminowo¶æ wykonania innych elementów us³ugi – zale¿nych od terminowego wykonania us³ug przez innego Wykonawcê.
Reasumuj±c: Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci ze wzglêdu na to, ¿e podzia³ taki grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podzia³u zamówienia podyktowane by³o zatem wzglêdami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
3. Us³uga winna byæ realizowana sukcesywnie w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
4. Zaoferowana przez Wykonawcê cena jest niezmienna przez okres obowi±zywania o którym mowa w ust. 3 i musi zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z zakupem produktów, przygotowaniem posi³ków, dostarczaniem posi³ków, zebraniem i utylizacj± odpadów oraz transportem.
5. Wykonawca bêdzie dostarcza³ posi³ki w poszczególnych dniach ¿ywienia:
1) Dla dzieci uczêszczaj±cych do przedszkola samorz±dowego w budynku przedszkola od dnia 01.04.2025r do dnia 31.12.2025r. z wyj±tkiem miesi±ca sierpnia, podczas którego trwa przerwa wakacyjna. 2) Dla uczniów szko³y podstawowej w budynku szko³y podstawowej od dnia 01.04.2025r do dnia 31.12.2025r. z wyj±tkiem przerwy wakacyjnej.
6. Dzienne szacowne zapotrzebowanie na posi³ki przedstawia siê nastêpuj±co:
1) Dla dzieci przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posi³ków dziennie tj. ¶niadanie, II ¶niadanie, obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie) i podwieczorek dla grupy maksymalnie 100 dzieci w wieku 3, 4 i 5 lat. Posi³ki bêd± dostarczane we wszystkie dni robocze tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajêæ w przedszkolu, o których Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie minimum 7 dni z wyj±tkiem sytuacji wyj±tkowych – udokumentowanych przez Zamawiaj±cego np. konieczno¶æ czasowego zamkniêcia przedszkola przez s³u¿by sanitarne, czy spowodowanego sytuacjami niezale¿nymi od Zamawiaj±cego.
2) Dla uczniów przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie jednego posi³ku dziennie tj. zupa lub zupa i drugie danie dla grupy maksymalnie 120 uczniów w wieku 6-14 lat.
7. Wielko¶æ dostaw ma charakter szacunkowy, w zale¿no¶ci od frekwencji dzieci/uczniów lub zmiany deklaracji rodziców zg³aszaj±cych chêæ ¿ywienia dzieci/uczniów, mo¿e ulec zmniejszeniu oraz nie mo¿e stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ.
8. Rozliczenia finansowe Wykonawcy us³ugi z Zamawiaj±cym odbywaæ siê bêdzie na podstawie faktycznie dostarczonych posi³ków i ceny brutto jednodniowego posi³ku dla jednego dziecka/ucznia. O liczbie wydawanych posi³ków w danym dniu Wykonawca informowany bêdzie w poprzedzaj±cy dzieñ do godziny 15:00. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczaæ bêdzie okre¶lon± liczbê posi³ków.
9. Godziny dowozu posi³ków:
1) Dla dzieci z przedszkola posi³ki bêd± dostarczane 2 razy dziennie w godzinach 8:15 – 8:30 ¶niadanie, II ¶niadanie oraz 11.15- 11:40 obiad i podwieczorek.
2) Dla uczniów w posi³ki bêd± wydawane 1 raz dziennie w godzinach 10.00.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli obarczone jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynno¶ci badania, Zamawiaj±cy powzi±³ informacjê, ¿e postêpowanie obarczone jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± polegaj±ca na zamieszczeniu w SWZ nieprawid³owego formularza ofertowego. Formularz ofertowy nie zawiera³ wykazania przez wykonawców ca³kowitej ceny, liczby km transportu posi³ków oraz do¶wiadczenia wykonawców w zakresie realizacji podobnego przedmiotu zamówienia. Dane powy¿sze stanowi³y kryteria oceny ofert. Maj±c powy¿sze na uwadze uznaæ nale¿y, i¿ zachodzi przes³anka uniewa¿nienia postêpowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.