eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JuszkowoBUDOWA ULICY KORALOWEJ (173405G) W ROKITNICY



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA ULICY KORALOWEJ (173405G) W ROKITNICY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakątek 1

1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 692 94 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pruszczgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/708767

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Eksploatator Sp. z o.o.,

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 604-00-22-502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 25

1.5.2.) Miejscowość: Rotmanka

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-010

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 682 88 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ekploatator.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://eksploatator.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ULICY KORALOWEJ (173405G) W ROKITNICY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b08d09dd-829e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021974/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.56 Budowa ulicy Koralowej (173405G) w Rokitnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.47.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Koralowej (173405G) w Rokitnicy wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego oraz sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy zadania:
Zadanie nr 1 – budowa ulicy Koralowej (173405G) w Rokitnicy w zakresie budowy układu drogowego, kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia ulicznego
Branża drogowa i roboty towarzyszące obejmujące:
 prace pomiarowe
 prace rozbiórkowe
 roboty ziemne – wykonanie niwelacji terenu, wykonanie wykopów pod projektowane sieci
 wdrożenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
 wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
 wykonanie chodnika i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
 wykonanie przepustu na Rowie Granicznym
 umocnienie skarp płytami ażurowymi
 montaż barier i poręczy ochronnych stalowych
 humusowanie z obsianiem trawą
 regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych
 regulację pionową istniejącego oświetlenia ulicznego

Branża sanitarna (deszczowa) obejmująca:
 budowę kanalizacji deszczowej z dwoma wylotami do Rowu Granicznego wraz z wykonaniem studni, przykanalików, studzienek ściekowych

Branża elektryczna obejmująca:
 przestawienie słupa oświetleniowego kolidującego z układem drogowym
 budowę oświetlenia ulicznego

Zadanie nr 2 – budowa ulicy Koralowej (173405G) w Rokitnicy w zakresie budowy sieci wodociągowej
Trasę i przebieg sieci wodociągowej DN 110 PE wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Biuro NEOX
Węzły wodociągowe na wysokości przed nr 20 ( ZL1 ) i na włączeniu do ulicy Świerkowej (ZL2) wykonać wg załączonego schematu węzłów wodociągowych stanowiącego załącznik do OPZ
Przyłącze wodociągowe DN 90 PE do planowanej PŚ wykonać według dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowe BIPRO w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej (zadanie nr 3)
Wszelkie włączenia do istniejących sieci wodociągowych wykonają służby techniczne Eksploatator Sp. z o. o. po wcześniejszym umówieniu terminów, dostarczeniu niezbędnych materiałów, wykonaniu wykopów oraz spełnieniu wszelkich wymagań dotyczących włączeń do sieci wodociągowej.
Zadanie nr 3 – budowa ulicy Koralowej w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej
Budowę sieci kanalizacji sanitarnej zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i przyłącza wodociągowego w rejonie ul. Koralowej w Rokitnicy gm. Pruszcz Gdański opracowanej przez Biuro Projektowe BIPRO
Przed odbiorem końcowym Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia monitoringu kanalizacji sanitarnej.
Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz załącznikami graficznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1945749,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1590000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana „ARAT” Krzysztof Makurat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 589 125 58 78

7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 15

7.3.4) Miejscowość: Staniszewo,

7.3.5) Kod pocztowy: 83-328

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1590000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.