Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00079769/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122421 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Polnej (II etap), Narutowicza i Nad Słupią w Ustce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO USTKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 059 8154 300
1.5.8.) Numer faksu: 059 8152 900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ustka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Polnej (II etap), Narutowicza i Nad Słupią w Ustce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-152e0c3e-c9cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003764/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa ul. Polnej (II etap), Narutowicza, Nad Słupią w Ustce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079769/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021.MTR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9677730,25 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest "Przebudowa ul. Polnej w Ustce (II etap)".2. Przebudowa obejmuje odcinek drogi od km 0+0,00 do km 0+780,36, tj. odcinek od skrzyżowania z ulicą Rzeczną do skrzyżowania z ulicą Kolorową. Zakres robót obejmuje rozbiórkę istniejących nawierzchni, wykonanie kanalizacji deszczowej, jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, miejsc postojowych, zjazdów, kanału teletechnicznego, przebudowę oświetlenia ulicznego, wycinkę drzew i nasadzenia wraz z pielęgnacją.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji budowlanej, stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ oraz w Standardach technicznych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej Miasta Ustka, stanowiących załącznik nr 14 do SWZ. Dokumentacja budowlana zadania (załącznik nr 9) składa się z projektów budowlanych, informacji uzupełniającej, STWiORB oraz przedmiarów robót, przy czym przedmiary robót, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, mają charakter wyłącznie pomocniczy.
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia. W pierwszym roku okresu gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego.
5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
6. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
6.1. roboty rozbiórkowe,
6.2. roboty branży drogowej,
6.3. roboty branży sanitarnej,
6.4. roboty branży elektrycznej,
6.5. roboty kanalizacji teletechnicznej,
6.6. roboty w zakresie zagospodarowania terenu.
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.1 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 6289411,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest "Przebudowa ul. Narutowicza w Ustce".2. Przebudowa obejmuje odcinek drogi od km 0+0,00 do km 0+154,00, tj. odcinek od ul. Darłowskiej (droga kategorii wojewódzkiej) do ul. Polnej (droga kategorii gminnej) wraz z sięgaczem położonej na dz. nr 1909/13 i 1918. Zakres robót obejmuje rozbiórkę istniejących nawierzchni, wykonanie kanalizacji deszczowej, jezdni, chodników, miejsc postojowych, ścieżki rowerowej, kanału teletechnicznego, przebudowę oświetlenia ulicznego, nasadzenia wraz z pielęgnacją.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji budowlanej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ oraz w Standardach technicznych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej Miasta Ustka, stanowiących załącznik nr 14 do SWZ. Dokumentacja budowlana zadania (załącznik nr 10) składa się z projektów budowlanych, informacji uzupełniającej, STWiORB oraz przedmiarów robót, przy czym przedmiary robót, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, mają charakter wyłącznie pomocniczy.
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia. W pierwszym roku okresu gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego.
5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
6. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
6.1. roboty rozbiórkowe,
6.2. roboty branży drogowej,
6.3. roboty branży sanitarnej,
6.4. roboty branży elektrycznej,
6.5. roboty kanalizacji teletechnicznej,
6.6. roboty w zakresie zagospodarowania terenu.
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.2 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1686909,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest "Przebudowa ul. Nad Słupią w Ustce".2. Przebudowa obejmuje odcinek od km 0+0,00 do km 0+234,00, tj. odcinek ul. Nad Słupią pomiędzy przyległymi ulicami Polną i Rzeczną. Zakres robót obejmuje rozbiórkę istniejących nawierzchni, wykonanie kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód do rzeki Słupi, przebudowę oświetlenia, jezdni, chodników, zjazdów oraz ciągu-pieszego w ulicy Rzecznej przylegającego do ulicy Nad Słupią.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji budowlanej, stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ oraz w Standardach technicznych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej Miasta Ustka, stanowiących załącznik nr 14 do SWZ. Dokumentacja budowlana zadania (załącznik nr 11) składa się z projektów budowlanych, informacji uzupełniającej, STWiORB oraz przedmiarów robót, przy czym przedmiary robót, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, mają charakter wyłącznie pomocniczy.
4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu zamówienia. W pierwszym roku okresu gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego.
5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
6. Działając na podstawie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
6.1. roboty rozbiórkowe,
6.2. roboty branży drogowej,
6.3. roboty branży sanitarnej,
6.4. roboty branży elektrycznej,
6.5. roboty kanalizacji teletechnicznej,
6.6. roboty w zakresie zagospodarowania terenu.
Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.3 do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 1701409,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1647605,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1647605,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1647605,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRĘŻEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1647605,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1537500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2099552,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1537500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych FRAGES Franciszek Gesner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391064958
7.3.3) Ulica: Kalinowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1537500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 151 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta Ustka z usługami opiekuńczymi oraz bez usług opiekuńczych
- Modernizacja hydroforni na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie - V postępowanie
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.