Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00028943/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
- 2025/BZP 00059296/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku w ramach projektu „Mój start w życie zawodowe 2024-2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W WIĘCBORKU
1.3.) Oddział zamawiającego: CKZIU w Więcborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000333368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 14B
1.5.2.) Miejscowość: Więcbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523897055
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu-wiecbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziu-wiecbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e68f00d-bda2-48e6-bad2-86a71e1bd7c71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku w ramach projektu „Mój start w życie zawodowe 2024-2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e68f00d-bda2-48e6-bad2-86a71e1bd7c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Więcborku w ramach projektu „Mój start w życie zawodowe 2024-2025” nr FEKP.08.28-IZ.00-0001/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028943
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/PN/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu: Prawo jazdy kategorii B, Liczba uczestników kursu: 32 uczniów (4 grupy). Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2026 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 108800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu baristyLiczba uczestników: dla 20 uczniów (2 grupy)
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu barmańskiegoLiczba uczestników kursu: dla 23 uczniów (3 grupy)
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 16100 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora wózków jezdniowychLiczba uczestników kursu: 16 uczniów (2 grupy)
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 17600 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135)Liczba uczestników kursu: dla 6 uczniów (1 grupa)
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 15600 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarkiLiczba uczestników kursu: dla 8 uczniów (1 grupa)
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 17600 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Wizażu i stylizacji paznokciLiczba uczestników kursu: 24 uczniów (3 grupy)
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 28 lutego 2026 r,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 40800 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursuCertyfikat Kompetencji Zawodowych (w transporcie drogowym)
Liczba uczestników kursu: dla 4 uczniów (1 grupa)
Termin realizacji: od podpisania umowy do 28.02.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doskonalenia Umiejętności Ewa Jaworska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172207144
7.3.3) Ulica: B. Chrobrego 42
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI EWA JAWORSKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI EWA JAWORSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11454 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11454 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masters of Bartenders Tomasz Hallmann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570930686
7.3.3) Ulica: ul. Cygańska Góra 26c/39
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-176
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASTERS OF BARTENDERS TOMASZ HALLMANN
jakie przetargi wygrała firma
MASTERS OF BARTENDERS TOMASZ HALLMANN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11454 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL Marek Starczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 558-000-10-58
7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna 11
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUKATOR Kursy i Szkolenia Ewa Kotowska-Wyrwas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762038850
7.3.3) Ulica: ul. Łyskowskiego 71
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDUK@TOR KURSY I SZKOLENIA EWA KOTOWSKA-WYRWAS
jakie przetargi wygrała firma
EDUK@TOR KURSY I SZKOLENIA EWA KOTOWSKA-WYRWAS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31992 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL Marek Starczewski,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580001058
7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna 11,
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131011356
7.3.3) Ulica: ul. Rejtana 67/4b
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
jakie przetargi wygrała firma
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej ważnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Organizacja i przeprowadzenie kursu stylizacji paznokci
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.