eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi laboratoryjne i medyczne, na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi laboratoryjne i medyczne, na rzecz badania naukowego “Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013082798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Trojdena 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-109

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iimcb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.iimcb.gov.pl/pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Naukowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi laboratoryjne i medyczne, na rzecz badania naukowego “Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7f8a65e-b3fd-465c-9dd8-ad31ceaf0355

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00122438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności D3.1. Podniesienie efektywności i jakości systemu ochrony zdrowia poprzez wsparcie polskiego potencjału badawczo-rozwojowego w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu, Inwestycja D3.1.1. Kompleksowy rozwój badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1066240

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/iimcb

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z informacjami zawartymi w
SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) (dalej: „RODO”), niniejszym informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej z siedzibą przy ul. Księcia Trojdena 4, 02-109 Warszawa, NIP: 526 22 78 704, REGON: 013082798, zwany dalej Instytutem
• w sprawie ochrony swoich danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: iod@odosc.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy.
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADZ.261.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z kategorii usług laboratoryjnych i medycznych, na rzecz badania naukowego “Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby” prowadzonego przez MIBMiK w Laboratorium Genomiki Komórkowej. Zakres usług obejmuje m.in.:

1.1. Koordynację badań laboratoryjnych (w skład których wchodzą badania krwi, pomiary antropometryczne oraz pomiar ciśnienia krwi) i badania elastograficznego wątroby (inaczej zwanego elastografią ultradźwiękową lub Fibroskanem) dla 400 (dodatkowe maksymalnie 100 osób w ramach prawa opcji I) uczestników badania naukowego na terenie Warszawy, w tym:

1.1.1. Przeszkolenie wewnętrznego zespołu koordynującego rejestrację ze strony Zamawiającego (do 5 osób), na okoliczność realizacji badania naukowego, jego zasad i terminarza.
1.1.2. Przygotowanie unikalnego zestawu 400 kodów dla uczestników badania naukowego, które zanonimizują dane osobowe uczestnika badania w kartotekach pacjentów. Dodatkowo przygotowania kolejnych 100 kodów w ramach prawa opcji I, na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umownych, załącznik nr 2 do SWZ. Każdy z ww. kodów (barkodów) odpowiada 1 pacjentowi i pełnemu pakietowi badań dla tej osoby.
1.1.3. Rejestracja uczestników na badania laboratoryjne (pobranie krwi, pomiary antropometryczne oraz pomiar ciśnienia krwi) i badania elastograficzne wątroby.
1.1.4. Bieżące monitorowanie postępów wykonywania badań i przekazywanie informacji o niewykorzystanych kodach, w szczególności poprzez spotkania online z Zamawiającym w uzgodnionych terminach, drogą elektroniczną. Zamawiający ma prawo wymagać spotkań co najmniej raz na każde 2 tygodnie realizacji umowy.
1.1.5. Kontakt telefoniczny i mailowy z uczestnikami badania w celu umawiania terminów badań.
1.1.6. Przekazanie wyników badan w formie zanonimizowanej (używając wyżej wymienionych kodów przypisanych do badania jako kartotek pacjentów).
1.1.7. Współpraca z Zamawiającym w przypadku kontroli projektu ze strony uprawnionych organów zewnętrznych, w szczególności w zakresie udostępniania niezbędnej dokumentacji oraz przekazywania wyjaśnień.
1.1.8. Dodatkowo w ramach prawa opcji II Zamawiający przewiduje do 500 wizyt kontrolnych (ilość wizyt kontrolnych uzależniona od wykupionych kodów oraz prawidłowo zakwalifikowanych wyników pacjentów w ramach realizacji zamówienia podstawowego oraz prawa opcji I) po zakończeniu badań, o których mowa w punkcie 1.2. – 1.4. poniżej. Wizyta lekarska u lekarza internisty lub lekarza rodzinnego w celu omówienia wyników badań. Wizyta w placówce Wykonawcy na terenie Warszawy, realizowana w ciągu 21 dni od dnia uzyskania wyników badań.

1.2. Wykonanie badań laboratoryjnych z krwi pobranej od uczestników. Badania, muszą obejmować swoim zakresem diagnostykę poniższych parametrów krwi:
1.2.1. Cholesterol HDL w surowicy.
1.2.2. Cholesterol LDL w surowicy (bezpośredni, zmierzony).
1.2.3. Triglicerydy.
1.2.4. Glukoza w surowicy.
1.2.5. Hemoglobina glikowana (HbA1c).
1.2.6. Aminotransferaza alaninowa (ALT).
1.2.7. Aminotransferaza asparaginianowa (AST).
1.2.8. Albumina w surowicy.
1.2.9. Białko C-reaktywne (CRP).
1.2.10. Kreatynina w surowicy.
1.3. Pobranie krwi żylnej uczestnika badania do probówek z antykoagulantem:
1.3.1. Przygotowanie krwi do badań metabolomicznych, tzn. odwirowanie i przechowanie osocza w odpowiednich warunkach (chłodniczych 2-8 °C) do momentu transportu sanitarnego próbek do Zamawiającego.
1.3.2. Transport sanitarny osocza na terenie Warszawy i dostarczenie do Zamawiającego, w warunkach chłodniczych (2-8°C).
2. Pomiary antropometryczne uczestników badania oraz odnotowanie w karcie pacjenta: wzrostu, wagi, obwodu w pasie, obwodu bioder.
3. Pomiar ciśnienia krwi oraz odnotowanie w karcie pacjenta.
4. Wykonanie badania elastograficznego wątroby, oceniającego poziom stłuszczenia i zwłóknienia narządu i przedstawienie wyników w formacie modułu Younga (kPA)+ METAVIR (dot. zwłóknienie) i CAP score (dB/m) + stopień stłuszczenia (dot. stłuszczenia) wraz z przekazaniem wyników badań.
5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – dostarczenie i transport, będzie miał miejsce do siedziby Zamawiającego przy ul. Ks. Trojdena 4, 02-109 Warszawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach realizacji Przedmiotu Umowy Strony przewidują prawo opcji obejmujące:
1.1. realizację badań dla maksymalnie 100 dodatkowych uczestników badania naukowego obejmujace:
• Przeprowadzenie i koordynację badań laboratoryjnych.
• Przeprowadzenie i koordynację badania elastograficznego.
• Unikalny zestaw dodatkowych 100 kodów dla uczestników badania naukowego.
1.2. Przeprowadzenie maksymalnie 500 wizyt kontrolnych po zakończeniu każdego z badań, w ramach realizacji Przedmiotu umowy. Wizyta lekarska u lekarza internisty lub lekarza rodzinnego w celu omówienia wyników badań. Wizyta w placówce Wykonawcy na terenie Warszawy, w ciągu 21 dni od dnia uzyskania wyników badań
2. Zakres przedmiotowy zamówienia dodatkowego realizowanego w ramach prawa opcji, jak również jego maksymalny wymiar został wskazany w ust. 1 powyżej.
3. Decyzja co do realizacji prawa opcji jest wyłączną decyzją Zamawiającego, uzależnioną od faktycznych jego potrzeb i możliwości finansowych. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w przypadku realizacji w mniejszym zakresie lub braku realizacji prawa opcji przez Zamawiającego.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy drogą elektroniczną.
5. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen wskazanych w Ofercie na zakres wskazany w ust. 1 w terminie obowiązywania Umowy.
6. Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji jest tożsamy z terminem realizacji świadczenia głównego stanowiącego zamówienie podstawowe, wskazanego w § 2 ust.1 Umowy.
7. Świadczenia realizowane w ramach prawa opcji będą rozliczane fakturami VAT osobnymi niż związane z realizacją Przedmiotu umowy w zakresie zamówienia podstawowego.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do płatności częściowych na podstawie faktycznie zrealizowanych w ramach prawa opcji świadczeń.
9. Maksymalna wartość opcji nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione w SWZ kryteria.
2. W przypadku niepodania przez Wykonawcę w ofercie ceny, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wskazane warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi być wpisany do Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz.U. z 2024 r. poz. 799).

1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1.Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje 2 usługi medyczne (2 umowy) obejmujące swoim zakresem przeprowadzenie badań laboratoryjnych diagnostycznych na grupie co najmniej 300 osób w terminie nie dłuższym niż 5 miesięcy..
1.4.2. Wykonawca dysponuje co najmniej 5 lekarzami odpowiednio przeszkolonymi w zakresie przeprowadzania badań elastograficznych wątroby
1.4.3.Dysponuje co najmniej 20 placówkami na terenie Warszawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców składających wspólną ofertę:
1.1. spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego w pkt 1:
a) ppkt 1.1. oceniane będzie odrębnie dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) ppkt 1.2. – będzie oceniane łącznie, dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przy czym warunek będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane,
c) ppkt 1.3. - będzie oceniane łącznie, dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d)ppkt 1.4.2. – 1.4.3. - będzie oceniane łącznie, dla wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku o którym mowa w art. 117 ust 2 oraz 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą zobowiązani do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. UWAGA: W zakresie warunku o którym mowa w ppkt 1.4. 1. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem powyżej (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się wymaganym poziomem zdolności). Analogiczne zastrzeżenie ma zastosowanie do podmiotów udostępniających zasoby, w przypadku polegania przez wykonawcę na ich zasobach w celu wykazania spełnienia warunku. W takim przypadku odpowiednio wykonawca lub podmiot udostępniających zasoby, którego zdolności są wykazywane, będzie wykonywał te usługi. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
3. przesłanka nie podlegania wykluczeniu z postępowania, określona w pkt 9. 10. i 11., oceniana będzie odrębnie dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1066240

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-07 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku o którym mowa w art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w sytuacji w której środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
2. Zamawiający, działając na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz.
835), zwanej dalej „ustawą sankcyjną” wykluczy z postępowania:
1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r.
dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy
(Dz.Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm. 3), zwanym dalej „rozporządzeniem 765/2006” i Rozporządzeniu Rady
(UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających
integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanym dalej „rozporządzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.