Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00086897/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW DO MIKROBIOLOGII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48172240146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO PRACOWNI MIKROBIOLOGII WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNYCH ANALIZATORÓW DO MIKROBIOLOGII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-987bc79f-a7a3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086897
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/380/8/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 640814,12 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 576421,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET I Testy identyfikacyjne, testy do oznaczania lekowrażliwości oraz materiały zużywalne do automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR wraz z dzierżawą automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacjii oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR (Załącznik Nr 2.1. i 3.1.)
Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy pkt I A. i B. zawiera ilość badań, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy, wraz zapotrzebowaniem na testy identyfikacyjne oraz na testy do oznaczanie lekowrażliwości.
W pkt. II natomiast każdy z Wykonawców zobowiązany jest zaoferować i tym samym samodzielnie wpisać ilość oraz rodzaj wraz z podaniem nazw oraz numerów katalogowych (jeżeli występują) materiałów zużywalnych niezbędnych do pracy dzierżawionego automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR.
Załącznik Nr 3.1. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za automatyczny analizator bakteriologiczny do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR.
Załącznik Nr 10.1. pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” przedstawia dokładny opis automatycznego analizatora bakteriologicznego do identyfikacji
i oznaczania lekowrażliwości w MIC i SIR oraz opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 351161,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET II Podłoża do automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych (Załącznik Nr 2.2. i 3.2.)Załącznik Nr 2.2. – formularz asortymentowo – cenowy zawiera ilość podłóż, które Zamawiający planuje zakupić przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Załącznik Nr 3.2. zawiera ilość opłat dzierżawnych (na okres 36 miesięcy) za automatyczny analizator do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych.
Załącznik Nr 10.2. pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” przedstawia dokładny opis automatycznego analizatora do monitorowania posiewów krwi i innych płynów ustrojowych oraz opis wymaganych minimalnych warunków dzierżawy analizatora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 225260,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287190,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287190,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287190,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMerieux Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.3) Ulica: ul. Generała Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Serwis analizatorów - ARMED P. U. H. Artur Dobrowolski; SEMED Dariusz Szymański, STATIL Sp. z o. o..; COMPRIM Krzysztof Janiszewski; OxylaborPiotr Długosz; Fix - NET Fiołek Jakub; GRACZYK TECHNOLOGIES - Mateusz Graczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287190,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212916,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212916,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212916,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMerieux Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.3) Ulica: ul. Generała Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Serwis analizatorów - ARMED P. U. H. Artur Dobrowolski; SEMED Dariusz Szymański, STATIL Sp. z o. o..; COMPRIM Krzysztof Janiszewski; OxylaborPiotr Długosz; Fix - NET Fiołek Jakub; GRACZYK TECHNOLOGIES - Mateusz Graczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212916,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIAŁOBRZEGI
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.