Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067633/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122480 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w Nr131428W w Starym Goniwilku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻELECHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Żelechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zelechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zelechow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w Nr131428W w Starym Goniwilku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-448b0c32-bf89-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015291/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 131428W w Stary Goniwilku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067633/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.ZPI.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 205692,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowanych wraz z niezbędnymi dostawami w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej w Nr131428W w Starym Goniwilku”.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 131428W w Starym Goniwilku od km 0+000,00 do km 0+589,00.
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 4,0 m na odcinku 0+000,00 do 0+529,00 objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
Warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm od km 0+000,00 do km 0+529,00;
Warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm od km 0+000,00 do km 0+529,00;
Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej zmiennej szerokości od 4,0m do 3,0m na odcinku od km 0+529,00 do km 0+589,00 m objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
Warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm od km 0+0529,00 do km 0+589,00;
Warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm od km 0+529,00 do km 0+589,00
Wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy betonowej kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0/31,5 mm o grubości warstwy średnio 10 cm na całym przebudowywanym odcinku drogi,
Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm o szer. 0,5 m wzdłuż całego przebudowywanego odcinka drogi
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami
i polskimi normami.
Zakres robót, technologia oraz warunki realizacji określone są w przedmiarze robót, dokumentacji technicznej, stanowiących załącznik nr 8,9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160147,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208971,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160147,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRKOP, Ireneusz Ruszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161069845
7.3.3) Ulica: Brusów 58a
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160147,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
- Wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchniach betonowych wraz z ich wypełnieniem masami zalewowymi
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Budowa ulicy Piaski w Kleczewie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.