eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimKOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
KOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WYSOKIE BRZEGI 4

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaloswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaloswiecim.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4592654-bb03-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051200/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szpitaloswiecim.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace na portalu :
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu Marketplanet OnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia
i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@szpitaloswiecim.pl.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@szpitaloswiecim.pl.
Szczególne wymagania określone w Dziale XV SWZ obowiązują w przypadku składania ofert.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej: rozporządzenie ws. środków komunikacji elektronicznej:

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim;
• inspektor ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu dostępny jest pod numerem tel. 33 8448 487, adres email: iod@szpitaloswiecim.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ZOZ.DZP.271.13.TP.2021 „Kompleksowa dostawa paliwa gazowego” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji: Dalsze zapisy znajdują się w SWZ Dział XXII RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.13.TP.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 691526,04 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50) zgodnie z taryfami dla poszczególnych punktów poboru:
a) kotłowni Szpitala pracującej w cyklu całorocznym - taryfa BW 6, PPE PL0030000380, OSD W-6.1;
b) Budynek gospodarczy– taryfa BW - 1.1, PL 0031077264, OSD W-1.1;
c) Dział transportu - taryfa W-B2.1, PL 0031077262, OSD W- 2.1;
d) Zespoły Wyjazdowe Ratownictwa - taryfa BW - 2.1, PL0031082204, OSD W- 2.1;
dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ul. Wysokie Brzegi 4.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy
spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1) uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej: Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w
postępowaniu jeśli wykaże on, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi,
wydana przez Prezesa Urzędu regulacji Energetyki - oświadczenie załącznik nr 3a do SWZ,
koncesja.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca
spełnił warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli
wykaże wykonanie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wykonanej,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanej dostawy w zakresie
niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniemdokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w
ilości minimum 1 500 000 kWh rocznie - oświadczenie załącznik nr 3a do SWZ, wykaz i
dokumenty potwierdzające spełnienie warunku.b) Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił
warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli złoży
oświadczenie o posiadaniu zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) aktualnej
umowy na świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego na obszarze, na którym znajduje się
miejsce dostarczenia paliwa gazowego - oświadczenie załącznik nr 3a do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w
zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej: - oświadczenie załącznik nr 3a do SWZ, koncesja;2) zdolności technicznej lub
zawodowej:oświadczenie załącznik nr 3a do SWZ, wykaz i dokumenty potwierdzające spełnienie
warunku.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

oświadczenie Wykonawcy posiadaniu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku o posiadaniu
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z
zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu do dnia podpisania
umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

oświadczenie Wykonawcy posiadaniu opłaconej polisy, a w przypadku jej braku o posiadaniu
innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z
zobowiązaniem wybranego Wykonawcy do dostarczenia takiego dokumentu do dnia podpisania
umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ wraz z Formularzem cenowym Załącznik nr 2 do SWZ, pełnomocnictwo

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W sytuacji spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia,
z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
Informacja dotycząca udostępnienia zasobów

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 8.
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a)przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w tym wynikających z niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy;
b) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku
Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy
w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,
c) nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w
Załączniku Nr 1 do niniejszej umowy – zmiana cen jednostkowych brutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian,
d) nastąpi zmiana opłat dystrybucyjnych wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do niniejszej
umowy w pozycjach 3 i 4 – zmiana cen jednostkowych nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
e) nastąpi zmiana kwalifikacji w zakresie podatku akcyzowego oraz ustawowej zmiany opodatkowania podatkiem akcyzowym;
f) Wykonawca uprawniony jest w każdym czasie, do dostarczania towarów po obniżonej cenie, za pisemnym powiadomieniem Zamawiającego.
3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony również zgodnie z zapisami art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 oraz art. 455 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.